Creatie van een inkoopgroep

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens




par tigrou_838 » 26/10/05, 13:28

hello,

Voor Marseille was dit in het begin, dit is inmiddels veranderd, er zullen afhankelijk van de vraag afzetpunten in de regio's zijn, wat de transport- en opslagkosten verder zal verlagen.

Wat de kwaliteit van de apparatuur betreft, deze is hetzelfde als wat uw verwarmingsmonteur u wil verkopen, maar hij zal u dat niet vertellen en u het dubbele van de prijs voor de apparatuur plus de installatie in rekening brengen.

Als hij zulke inkoopcombinaties of zelfbouw opricht, is dat juist om de kosten te verlagen en nog meer te profiteren van zonne-energie, wat de professionals niet willen, volgens de offertes die ik had gemaakt, vier jaar geleden waren het er 4 tot 5 duizend euro voor 4m2 sensor en een tank van 200l, met de groepering kost het me tussen de 1000 en 1250 euro inclusief transport, NEE HOE!!!!

Ik laat je weten wat er daarna gebeurt.

begroetingen
0 x
louis266
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/10/05, 15:42

Naar Teigetje




par louis266 » 19/03/06, 18:25

Hallo Teigetje, tot ziens;
Pierre vertelde me eigenlijk dat je een heet dak of muur had. Ben je oke?
Tot snel verder http://forum.apper-solaire.org/portal.php

Jeantout GR
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 299-gasten