Autonoom chalet en "overtollige" motor op FR3

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 28/11/12, 19:30

Christophe schreef:Ik zie dat we dezelfde mening hebben ... maar wat in dit geval serieus is, is dat journalisten het doorgeven ... en France3 is geen kleine zender ... of het werd uitgezonden op 1 april ???


: Cheesy:


Deze journalisten zijn idioten. :frons:
Als ze echt hun werk zouden doen, zouden ze de mening van een echte wetenschapper vragen over wat er wordt gepresenteerd.
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 28/11/12, 20:35

Ik ken het personage ook en vind het jammer dat hij dit pad is ingeslagen (doodlopende weg) omdat het verhaal goed begon met de renovatie van het chalet aan de Col de Sarenne en de energie-experimenten ervan: zonne-energie, vergassingsketel, enz.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 28/11/12, 21:58

moinsdewatt schreef:Als ze echt hun werk zouden doen, zouden ze de mening van een echte wetenschapper vragen over wat er wordt gepresenteerd.


Waar zouden ze hun vraag stellen... op econologie.com bijvoorbeeld? :)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 29/11/12, 08:25

lessdewatt schreef:
Als ze echt hun werk zouden doen, zouden ze de mening van een echte wetenschapper vragen over wat er wordt gepresenteerd.

Wetenschappers om advies vragen is de slechtste oplossing! Of het werkt of het werkt niet en zoek eventueel naar de redenen. De Gillier Pantone-zaak is typisch! Hoewel sommige het verbruik van aangepaste machines duidelijk hebben verbeterd, heeft geen enkele dezelfde resultaten behaald als de tractor van 22. Dus: ofwel is de 22 een oplichterij, ofwel zijn bepaalde parameters niet elders gereproduceerd. Het is daarom een ​​observatie van onwetendheid, niet van niet-functionaliteit.
Heeft Hatem gelogen, bedrogen of is zijn model niet op dezelfde manier nagemaakt door anderen?Dat is waar het voor de gemiddelde consument om gaat.
Toen Moreau van Utopiatech zijn verbruik werkelijk terugbracht tot een straaltje, gecontroleerd door twee gerechtsdeurwaarders, verdween hij overigens van het internet... alsof het toeval was en geen enkel tijdschrift of uitzending er meer over spreekt!
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 29/11/12, 11:22

Janic schreef:Wetenschappers om advies vragen is de slechtste oplossing!


Als het een schaduwpomp bij Vialle is, loop je het risico dat je als een idioot overkomt...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 29/11/12, 11:29

Als het een schaduwpomp bij Vialle is, loop je het risico dat je als een idioot overkomt...
Het is een risico om te nemen, anders is het beter om bij gevestigde oplossingen te blijven. "Om te winnen zonder risico is te triomferen zonder glorie"
alle vernieuwers worden eerst als idioten gezien... totdat ze vervolgens als messiassen worden geprezen... of andersom.
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 04/12/12, 12:39

hello,

wat mij opvalt in de video en wat mijn oren prikkelde ja ;), is wanneer hij op het einde zegt:

“Het zal veel eenvoudiger zijn om dit type motor te implementeren om exponentiële groei te realiseren”

??? Dus als ik de redenering goed begrijp, produceert hij een superunitaire motor, die dus minder verbruikt dan wat hij produceert, om steeds meer en exponentieel te kunnen verbruiken, dus op een gegeven moment zullen we weer een andere motor moeten produceren. meer over eenheid om het verbruik te stimuleren of anders?? :)

Anders wat de motor betreft, hier is hij meer klaar

http://www.youtube.com/watch?v=cJKNFTfKwag
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 04/12/12, 13:27

Hallo bidouille!


Het grenst aan grappig zijn!


Proberen te geloven dat we, omdat de koppeling magnetisch is, meer energie kunnen onttrekken, is een utopie en er branden slechts 4 lampen van elk maximaal 500 watt, wat 2000 watt oplevert, maar het kunnen net zo goed lampen van 150 watt zijn, elk voor een totaal van 600 watt!

Van alle pogingen tot superuniteiten is dit er een die ik niet eens zou proberen te repliceren!
8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 04/12/12, 14:35

Wat laat zien dat messiassen niet met lantaarns moeten worden aangezien! 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 04/12/12, 20:38

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: nee, de beelden spreken eigenlijk voor zich...


We kunnen ze altijd gebruiken als lantaarns voor kampioenen, beste prins van motordu.
;)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 448-gasten