Contacten voor zonne-energieproject in Brazilië

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Johann
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 07/09/08, 14:21
Plaats: VITORIA BRAZILIË

Contacten voor zonne-energieproject in Brazilië




par Johann » 07/09/08, 14:41

Bonjour a tous

Ik heb net de forum over hernieuwbare energie, vooral de zon, en ik besloot me te registreren

Goed, ik woon al in Brazilië en voor zonne-energie kan het een pluspunt zijn (zeker zelfs) en vooral woon ik 500 km ten noorden van Rio in Vitoria ..
dus ik ben in een van de zonnigste regio's ter wereld
met meer dan 320 dagen zon per jaar, en een gemiddelde temperatuur van 25 in de winter en 32 in de zomer

Bovenal heb ik het voordeel dat ik een ranch van 50 HECTARES (van de familie) heb die in een '' bekken '' ligt dat wordt omgeven door heuvels die ook van mij zijn.

Ik zou daarom foto-elektrische cellen willen installeren, in eerste instantie gewoon om mijn plicht als burger te doen en niet om de energie van het netwerk te gebruiken

en ten tweede, mensen rond de ranch voorzien van gratis energie en een soort onafhankelijk energiebedrijf creëren dat van hieruit een goede vervanging kan zijn voor het elektriciteitsnet

hier is het


Ik ben op zoek naar details over de effectieve zonneschijncijfers hier en weet het beste rendement en waar de cellen te installeren en ook een eerste contact met jou.

natuurlijk ben ik actief onderzoek en lees ik mas info welke mensen forum heeft mogelijk al kaarten, info enz

zie je snel iedereen

[bewerk Christine: titel gewijzigd]
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

Re: nieuw op de forum contacteer brazil zonne-energie




par bham » 07/09/08, 16:00

johann schrijft:dus ik ben in een van de zonnigste regio's ter wereld
met meer dan 320 dagen zon per jaar, en een gemiddelde temperatuur van 25 in de winter en 32 in de zomer

Bovenal heb ik het voordeel dat ik een ranch van 50 HECTARES (van de familie) heb die in een '' bekken '' ligt dat wordt omgeven door heuvels die ook van mij zijn.


Hallo Johann.
Dus zeg cool voor jou, Brazilië, zon, grootgrondbezitter en meer in de buurt van de zee! :D
Bravo om van zo ver weg te komen om ons te "zien" en bravo ook om aan de slag te willen gaan met hernieuwbare energiebronnen.
Ik laat de fotovoltaïsche professionals je antwoorden ...

Heeft u al thermische zonne-energie?
Wordt u niet verleid door windturbines?
Kun je ons iets vertellen over de teelt van agrofuels in Brazilië?
0 x
Johann
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 07/09/08, 14:21
Plaats: VITORIA BRAZILIË

Re: nieuw op de forum contacteer brazil zonne-energie




par Johann » 08/09/08, 17:51

bham schreef:
johann schrijft:dus ik ben in een van de zonnigste regio's ter wereld
met meer dan 320 dagen zon per jaar, en een gemiddelde temperatuur van 25 in de winter en 32 in de zomer

Bovenal heb ik het voordeel dat ik een ranch van 50 HECTARES (van de familie) heb die in een '' bekken '' ligt dat wordt omgeven door heuvels die ook van mij zijn.


Hallo Johann.
Dus zeg cool voor jou, Brazilië, zon, grootgrondbezitter en meer in de buurt van de zee! :D
Bravo om van zo ver weg te komen om ons te "zien" en bravo ook om aan de slag te willen gaan met hernieuwbare energiebronnen.
Ik laat de fotovoltaïsche professionals je antwoorden ...

Heeft u al thermische zonne-energie?
Wordt u niet verleid door windturbines?
Kun je ons iets vertellen over de teelt van agrofuels in Brazilië?



welkom

grootgrondbezitter? ahhaa je maakt een grapje .. hier is het niet zoals in frankrijk 50 hectare = een klein perceel
de oom van mijn vrouw heeft 1500 hectare en de rest heeft 500 hectare koffie
Ik heb de mogelijkheid om een ​​fazenda van 5000 hectare te kopen voor 2 miljoen euro om biobrandstof te maken .. hier is het vrij eenvoudig om groot land te vinden voor een goede prijs in vergelijking met Frankrijk natuurlijk

anders gaan we terug naar onze schapen, ik nam gewoon de gps-coördinaten van mijn boerderij
of het interessant is om te zien waar het is
20.35.851 S
040.32.600 O
hoogte 266m (en meer dan 400 op de top van de berg)
tropisch klimaat natuurlijk

de zon gaat 's ochtends langs de helling van mijn berg en op de andere helling van de andere berg die ook' s middags van mij is, bovendien is het gewoon gras zo makkelijk denk ik te installeren panelen zonder de

Ik heb het over in een ander agrofuel-bericht
mijn auto een 307 rijdt ook op biobrandstof en benzine ...
hier is het normaal en het werkt heel goed, omdat het niet erg efficiënt is qua efficiëntie .. een volle 60 liter = 350-400 km maar goed

Ik maak ook foto's van de ranch om een ​​beter zicht te krijgen

zie je snel
Johann
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten