Censuur?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
yan03
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/07/07, 22:14

Censuur?




par yan03 » 12/07/07, 10:23

Op slot !!!
duizend excuses, ik had niet gezien dat u deze site op uw adverteerde forum
vaarwel het web en uitgestrekt om te voorkomen dat andere mensen voor de gek gehouden worden
:frons:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/07/07, 10:55

Ik heb het je privé uitgelegd, want ik heb je onderwerp gecontroleerd ... ( https://www.econologie.com/forums/joliet-tec ... t3834.html voor de anderen)

Wie vertelt ons dat u niet werkt voor de concurrentie van het bedrijf dat u aanklaagt?

Dan geloof ik dat je bent afgeleverd, ook al komt de uitrusting niet overeen met de beschrijving, de schade is dus niet totaal...

Zoek de verkoopvoorwaarden op hun site en probeer met hen tot een regeling te komen.

ps: met betrekking tot adverteren is het een geautomatiseerd systeem en ik censureer adverteerders niet onder een simpele "beschuldiging" zonder bewijs...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Re: censuur!




par houthakker » 12/07/07, 11:30

yan03 schreef:Op slot !!!
duizend excuses, ik had niet gezien dat u deze site op uw adverteerde forum
vaarwel het web en uitgestrekt om te voorkomen dat andere mensen voor de gek gehouden worden
:frons:
Hoe dan ook, je zei wat je te zeggen had, toch? Geïnteresseerden kunnen je topic lezen, dat is wat je leuk zou moeten vinden, denk ik.


Wat postorder betreft, er zijn altijd wel wat misbruiken op ALLE gebieden, het is niets nieuws...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten