Aankoop en montage van Chinese windturbines 2 en 3 KW

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 03/08/07, 09:57

Nog een vraag: Waar zijn die grote weerstanden van 150 ohm voor?

Heb je het break-evenpunt berekend?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Willaupuis
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 83
Inschrijving: 02/08/05, 22:03
Plaats: regio Doornik




par Willaupuis » 03/08/07, 13:34

indy49 schreef:Nog een vraag: Waar zijn die grote weerstanden van 150 ohm voor?

Heb je het break-evenpunt berekend?


Ik ben geen windexpert en als ik geen onzin praat, want met de weinige ervaring die ik momenteel heb, beperkt het zich tot het lezen van het net en een bezoek aan een eigenaar van een windturbine. maar het is de controller van de 3kw die de windturbine op halfstok zet bij te harde wind en tegelijkertijd is hij degene die draait om de wind te volgen, de grote weerstand van 1000w wordt gebruikt in het geval van boost, de tijd om de windturbine op halfstok te zetten, tot 1 minuut na de man die ik bezocht, als er geen weerstand zou zijn, zou het apparaat verbranden. zie zijn website www.castillon.be

ik ben trouwens eens gaan kijken op de site van joliet,,, volgens de foto's en de technische gegevens, als ik me niet vergis (te checken bij iemand die er een zou hebben gekocht) zouden het dezelfde Chinese zijn bij 2kw zit het verschil vooral in de lader en de omvormer (altijd volgens de foto's), de geleverde elementen zijn ook niet hetzelfde:

De omvormer heb ik niet ontvangen, het is een optie van 250 euro, bij joliet wordt hij meegeleverd.
de ontvangen mast is 9 meter, bij joliet is de mast 6 meter (9 meter optioneel)
de batterijen zijn optioneel voor mijn koffer en voor joliet
voor wie fan is van de portemonnee:

bij joliet: 2980 euro
in mijn geval: 2492 euro (zonder omvormer maar de mast is hoger wat mij goed uitkomt gezien mijn ligging op het platteland)

bezorging is bij de prijs inbegrepen, aan de deur van mijn huis, bij joliet vraag ze niet gezien of begrepen of niet?

Ik wil het een of het ander niet bekritiseren of benadrukken, ik bied bij voorbaat mijn excuses aan aan joliet en mijn leverancier, maar ik plaats deze vergelijking, waarvan ik hoop dat deze in alle opzichten correct is, voor iedereen die de vraag zou stellen om mijn geval en joliet te vergelijken .

let ook op de after-sales service die misschien beter is bij joliet gezien de nabijheid, van mijn kant is het bedrijf in Italië en ik neem per e-mail contact met hen op in het Engels.
0 x
als iedereen het erover eens is dat mensen dachten
olivierG
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 17/04/08, 15:16

er zijn goede en slechte




par olivierG » 17/04/08, 15:51

welkom

Ik ben bekend met Chinese windturbines;
Wat kan ik erover zeggen;
De basis is van een goed ontwerp.
maar de bouwkwaliteit is walgelijk en sommige componenten zijn ondermaats.

De elektronica kan prima worden weggegooid (geen betrouwbaarheid)
de mechanica en de generator zijn goed met enkele aanpassingen.

In batterijversie zoals ze overal op het net te vinden zijn; Ik geef een batterijduur van maximaal 3 jaar, de regeling is een batterijverbrandingsmachine

In de netwerkversie garandeer ik dat je de omvormer bij de eerste storm verbrandt.

Samenvattend raad ik u ten zeerste aan deze machines niet in gebruik te nemen zonder de nodige wijzigingen aan te brengen.

Zoals je al geraden hebt, maak ik er deel van uit en nodig ik je uit voor een bezoek www.wallonie-eolienne.be

Wij bieden deze windturbines aan die na modificaties door ons de kwaliteit bieden die nodig is voor vele jaren gebruik.

We hebben een 100% veilige regeling herontwikkeld
Aan de mechanische kant demonteren we de generatoren volledig voor kwaliteitscontrole en vervanging van componenten.
Alle aangekondigde productiewaarden zijn het onderwerp van een meetcampagne

Olivier
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 17/04/08, 16:15

hello,
kunt u de punten alstublieft uitbreiden?

waarom is de reg nul? het is een shunt-type regelaar, oké voor windturbines (overschot > verwarmingsweerstanden) maar waarom niemand?

hoe lang is het gegarandeerd?

Waarom zou de omvormer verbranden? Er zijn zekeringsbeveiligingen, toch?

wat zijn de wijzigingen die moeten worden aangebracht?
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 17/04/08, 16:47

blijkbaar heeft de windturbine de stormen goed doorstaan:
http://willaupuis.skyrock.com/10.html

de omvormer is niet aangesloten geloof ik, alleen elektrische kachels.
0 x
olivierG
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 17/04/08, 15:16




par olivierG » 18/04/08, 09:15

Kleine precisie, hierboven sprak ik met u over de machines met servomotor van gyration is het bereik van 3 tot 20 kW

voor de 2kW zou ik erop willen wijzen dat het vermogen 1.5 kW is bij 9 m/s en niet 2 kW zoals aangekondigd door de fabrikant, in feite wordt de machine geleverd met een blad van 3.2 M, terwijl de specificatie wordt gegeven voor een propeller 3.6 M
Wat betreft trillingsproblemen hebben wij vaak verschillen in gewicht, zwaartepunt en stijfheid opgemerkt bij de geleverde sets messen.
Al onze messen worden in onze werkplaatsen geassembleerd, voorgebalanceerd en getest
De naaf vormt soms ook een probleem (diepte van de sleutelgroef, beginnende breuk als gevolg van slechte bewerking, kwaliteit van staal)
Ook de ringcollector bij de 2kW levert problemen op en moet worden nagekeken

Wat de elektronica betreft, deze snauwt zonder enige reden naar u (componenten van slechte kwaliteit, telemechanische kopie of iets anders), de betrouwbaarheid is er niet, omdat dit een cruciaal punt is voor de machineveiligheid, vervangen we deze systematisch door elektronica van industriële kwaliteit

Voor servomotormachines zijn de algoritmen onvolledig (geen beheer van het trimmen van kabels, willekeurige reactietijd, te kleine of slecht bekabelde elektrische belasting, enz.)

Kortom, volgens onze ervaring zien we gebreken bij ongeveer 30% van de leveringen.
0 x
eol77
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 03/06/08, 03:15




par eol77 » 03/06/08, 03:20

Vertel me eens, het is niet goed om te doen wat je doet, zoals zeggen dat je box apparatuur van zeer slechte kwaliteit in China koopt, ze vervolgens zogenaamd een schoonheid geeft en ze dan twee keer zoveel verkoopt onder het voorwendsel dat sinds de doorgang tussen je handen top is materiaal!

je hoeft alleen maar meteen eersteklas apparatuur te kopen in plaats van slecht te spreken over de best verkochte windturbines ter wereld!

je moet het ons uitleggen!
0 x
FD8-10000 in de tuin
olivierG
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 17/04/08, 15:16




par olivierG » 03/06/08, 07:46

volgens onze ervaring raakt u snel gedesillusioneerd door uw machine
0 x
eol77
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 03/06/08, 03:15




par eol77 » 03/06/08, 08:35

hoe noem je snel 1 jaar, 5 jaar, 15 jaar.

Ik heb contact opgenomen met mensen met dit type machine in Frankrijk en GEEN problemen ermee, zelfs niet iemand die er al 5 jaar een heeft!

Ik heb contact opgenomen met anderen die zogenaamd topmachines van gerenommeerde merken hebben gekocht en er alleen maar problemen mee hebben gehad, het zijn ultramoderne machines.

Het is net als bij de nieuwste generatie auto's, alleen maar zorgen en vingerpijn om geen Chinees exemplaar te hebben gekocht met eenvoudigere en robuustere technologie met 100x minder storingen.

jij staat bovenaan, je kent al hun fouten, dus vertel me precies alle zorgen die ik ga hebben met mijn FD8-10000, over hoe lang, wat moet ik doen om te anticiperen, vertel ons alles?

EN DAN, ALS IK HET GOED BEGRIJP, ​​MOET IK RECLAME MAKEN, ZODAT UW DOOS GEEN WINDTURBINES MEER VERKOOPT, AANGEZIEN HET ZEER ZEER ZEER SLECHTE KWALITEIT IS EN U HET MASKERT VOOR DUURDER.

is dat ik en de leden van de forum zijn fout ?
0 x
FD8-10000 in de tuin
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 03/06/08, 09:39

Ik zou het ook graag willen weten?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 320-gasten