Bouwen van een eigen hydraulische unit

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 22/01/07, 12:19

Hallo Marchentrucmuches : Cheesy:

Ik denk dat je veel informatie mist over geïsoleerde productie en asynchrone genen... net als iedereen... denk ik :?

A + Serge.
0 x
Respect !!!
marchenchuches
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 22/01/07, 08:40
Plaats: Frankrijk




par marchenchuches » 22/01/07, 13:50

Hallo Exceed,

Het is duidelijk dat er nog steeds een gebrek aan informatie is.
Ik ben geïnteresseerd in sites die mijn vaardigheden op dit punt bijwerken.

Ik heb alleen de ervaring van asynchrone energiecentrales die op het netwerk zijn aangesloten en die het benodigde reagens leverden in een hoeveelheid die precies was aangepast aan de behoefte.

Als men vertrouwt op condensatoren om de reactant te leveren, heeft men naar mijn mening fysiek of virtueel variabele condensatoren nodig om een ​​gecontroleerde spanning te garanderen.
Of een constant stroomverbruik.
Wat doen we als de consument plotseling uitvalt door een storing?

Dit is de reden waarom ik boven deze exotische oplossing de voorkeur geef aan de meer klassieke oplossing van de dynamo, die tegen redelijke prijzen in overschot wordt gevonden. Het is minder leuk maar veiliger...
0 x
tromeur
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 26/08/08, 18:09
Plaats: FRA

bouw je micro hydro




par tromeur » 29/08/08, 17:05

Dag
Ben, wat is het voorbij? of is het ergens anders?
0 x
ticookie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 30/03/17, 04:06

Re: Je eigen waterkrachtcentrale bouwen




par ticookie » 30/03/17, 04:15

Hallo Cyril!
Het was niet mijn verrassing toen ik iemand tegenkwam die hetzelfde project heeft als ik en die ook in Ste-Brigitte woont!!!
Ik ben hier pas sinds september 2016 en ik vraag me af of je gaat lezen wat ik je stuur, maar het kost niets om het te proberen, toch?
Ik heb een zijrivier van de Montmorency-rivier die slechts 25 meter van mij vandaan passeert en ja, we kunnen niet doen wat we willen vanwege de beschermende strook, maar daar kan ik mee leven. Ik heb geen ongelooflijke stroom, ik heb het nog niet gemeten, deels vanwege de vrij intense hoeveelheid sneeuw die deze winter is ontvangen :schok: !! Aan de andere kant heb ik een waterafvoer van een stevige 365-inch pijp die altijd XNUMX dagen per jaar constant is. Je zou het moeten zien, je zou het begrijpen. Ik geloof uit wat ik snel lees dat een asynchrone motor ideaal zou zijn voor wat ik heb of beter gezegd wat de natuur mij biedt!! Ik stop daar voorlopig in de hoop je nieuws te ontvangen
Met vriendelijke groet,
David.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 175-gasten