Breng slim 500 W gratis elektriciteit uit

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 13/11/11, 11:17

Hij zet alle mogelijke middelen in om mensen naar zijn chalet te brengen.
Lie begrepen.
Het is niet ingewikkelder.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 15/11/11, 09:55

Ik ontmoette Fabrice André ter gelegenheid van onze eerste editie van la-montee-electrique. zijn toevluchtsoord (toevluchtsoord Sarennes) ligt dicht bij Alpe d'Huez.
De man is op zijn zachtst gezegd "raar", tegelijkertijd gepassioneerd, ambitieus, zeker opportunistisch en een tikkeltje egocentrisch (veel ik en ik in het gesprek)
Ik vind het eigenlijk jammer dat hij aan deze erbarmelijke warboel van magische motoren is begonnen na grote prestaties op het gebied van energiebeheer die verschillende energiebronnen combineren om zijn toevluchtsoord autonoom te maken.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 15/11/11, 12:03

Dirk Pitt schreef:Ik ontmoette Fabrice André ....
na grote prestaties op het gebied van energiebeheer die verschillende energiebronnen combineren om zijn toevluchtsoord autonoom te maken.


zijn toevlucht is helemaal niet autonoom !!

er is veel brandhout dat uit de vallei komt
er zijn enorme gasflessen voor de keuken
indien nodig is er een generator


(en aantal wrakken van thermische voertuigen)
kortom alles is te gek met hem !!
0 x
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 15/11/11, 15:49

Hallo Tagor,
Ik ben het niet echt eens met uw standpunt.
Ik heb de video opnieuw bekeken, en ik heb de site bekeken.
De inconsistentie die ik zie is de site die maximaal 18 mensen adverteert, is de journalist die zegt 'ik geloof dat vorig jaar 8000 overnachtingen'.
Tenzij er meer dan 365 dagen op hoogte zijn
:P

Anders zegt hij dat hij op zoek is naar autonomie, voortdurend in ontwikkeling is en daarom een ​​beetje als een laboratorium.

Het hout is hernieuwbaar, het kan heel goed een paar hectare hebben gekocht en genoeg hebben meegenomen om niet in de voorraad te snijden.
Het is het chalet dat autonoom moet zijn, of het nu een thermische auto heeft of iets anders doet Naast de blauwe is er de elektrische advertentie (maar misschien alleen de advertentie).
De generatorset kan een verplichting zijn omdat deze van het publiek ontvangt,
Hij zou voor kruidengeneeskunde kunnen zijn, maar hij heeft ongetwijfeld een reserve-apotheek.
Wat betreft de overtallige motor, tenzij een grote elektrische kabel, die meer levert dan hij opkomt, aanwezig is, anders zijn de tests zelf niet strafbaar.
Nou hebben we niet gezien voor de vergassing, noch voor het peltonwiel.
Dus afgezien van het feit dat ik hem niet ken, heeft hij de verdienste om zijn ideeën te volgen en in praktijk te brengen.
a + claude
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 15/11/11, 17:19

de blauwe auto die we in het rapport zien, is een kleine Franse elektrische 4x4 genaamd "scarlette" in het begin vervaardigd door de aanbesteding van het bedrijf, sindsdien verkocht aan het bedrijf volteis
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 16/11/11, 06:00

Hallo Dirk Pitt.
Het is waar dat we hadden kunnen spreken van een roker, als de auto een thermische auto was, met een sticker.
a + claude
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 320-gasten