Breng slim 500 W gratis elektriciteit uit

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 25/09/11, 21:13

Turtur geeft genoeg details in zijn artikelen om categorisch te zijn :
Er is nog steeds iets dat me stoort: Turtur of een van zijn vrienden zou nu rijk moeten zijn, toch?


Hij zal nooit rijk worden door zijn verschillende machines te realiseren, waarmee het simuleert aan het begin van de vergelijkingen die de energie behouden door een weerstand te verwarmen, beschrijven ze perfect de bekende en traditionele systemen, maar de rudimentaire simulatie op de computer bewaart deze energie niet meer, door fouten die zich ophopen in de discretisering, klassieke fout zeer bekend en heel gemakkelijk te maken als men er niet over nadenkt!!!

turtur lijkt deze moeilijkheid niet te hebben overwogen, simulatie niet nauwkeurig genoeg (toch een fundamenteel probleem in toegepaste wiskunde).

Als hij dit op het zonnestelsel had gedaan, zelfs vereenvoudigd, zoals de aarde, Jupiter, de zon, zou hij hebben verkregen dat de aarde heel snel uit het zonnestelsel zou zijn verdreven en na 4 miljard jaar helemaal niet meer zou bestaan, dankzij de nulpuntenergie, totaal denkbeeldig, die voortkomt uit de cumulatieve fouten in de discretisatie!!!

Wanneer men op de computer simuleert, introduceert de discretisatie kleine fouten die gecumuleerd geen energie besparen en kunnen geven Wat een onzin, dat turtur heeft het lef om te beweren dat het afkomstig is van nulpuntbewegingsenergie!!!!

In feite moet de simulatie worden ontworpen en aangepast om natuurkundige wetten te respecteren, zoals het behoud van energie, gerespecteerd door de initiële vergelijkingen die moeten worden gesimuleerd (eerste integralen), anders moet de simulatie beperkt zijn in de tijd, kort genoeg om niet volledig te ontsporen!!!
Turtur evalueerde geen bovengrens voor de fouten van zijn simulatie:
deze cumulatieve (rudimentaire) discretiseringsfouten geven het een totaal denkbeeldige energie die in werkelijkheid totaal onmogelijk is!!

In zijn artikel:
http://philica.com/display_article.php?article_id=219
het gaat verder met een elektrostatische of magnetische luidspreker (commercieel gebruikt elke keer dat we naar een geluid luisteren) met altijd dezelfde fout!!

Tutur realiseerde zich niet dat de energie van vacuümvelden (wat geen nulpuntsbewegingsenergie is) wordt gebruikt in zowat elk fysiek fenomeen, zelfs een stoommachine, die tussen de stoommoleculen de Van der Waals-kracht gebruikt die identiek is aan die van Casimir, zogenaamd op grotere afstand, omdat deze ingewikkelder te berekenen is.

En de energie daar is perfect geconserveerd, geverifieerd in een groot aantal commerciële technologische toepassingen, en geverifieerd met onze aarde die meer dan 4 miljard jaar rond de zon draait zonder daar nulpuntsbewegingsenergie te hebben ervaren, om het uit zijn baan in de interstellaire ruimte te werpen.

Als Turtur zijn modderige simulatie doet op de aarde rond de zon, zal hij over een paar honderd jaar een nulpuntsbewegingscatastrofe vinden!!!

Dus alles wat Turtur zegt is misleidend en vals en zonde van ieders tijd!!

De elektromagnetische Feynman-inconsistenties die door de recensent worden aangehaald, zijn niet nodig om de veel meer rudimentaire Turtur-fouten te verklaren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 19/10/11, 11:31

Trouwens, door de ideeën in mijn hoofd te laten draaien (zoals de magneet in je machine? :D ), kan ik niet anders dan uw machine vergelijken met een Newman-machine

In dit geval: is uw probleem geen snelheids-/resonantiefrequentie-/faseverschuivingsprobleem?
(zie de website van Jean Louis Naudin)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 20/10/11, 23:40

Uiteindelijk, met alle elektronen die circuleerden om het gebruik van deze "vrije energie" te bespreken, verbruikte het meer energie dan de zogenaamde Obelix-machine ooit zou kunnen leveren. : Cheesy:
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/10/11, 08:29

interessant standpunt: hoeveel verdienen oliemaatschappijen aan de energie die wordt besteed aan gratis energie en energiebesparing? Graven :D :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 13/11/11, 08:54

Hallo,
Toevallig kwam ik deze video tegen,
In het begin was ik opgewonden, maar toen ... groot debat ... omdat de techniek bij velen van ons bekend is, maar nooit geverifieerd.
Kom op, hop, kijk en zing : Cheesy:
http://www.dailymotion.com/video/xhu3wp ... el-page-15
Woont er iemand in de buurt van dit asiel? : Cheesy:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 13/11/11, 09:50

lejustemilieu schreef:Hallo,
Toevallig kwam ik deze video tegen,
In het begin was ik opgewonden, maar toen ... groot debat ... omdat de techniek bij velen van ons bekend is, maar nooit geverifieerd.
Kom op, hop, kijk en zing : Cheesy:
http://www.dailymotion.com/video/xhu3wp ... el-page-15
Woont er iemand in de buurt van dit asiel? : Cheesy:


Ik ben eerder in dit asiel geweest...
en ik blijf zeggen dat hij een nep is die het probeert
de klant aantrekken met ideeën "in overeenstemming met de tijd"!!
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 13/11/11, 09:54

Tagor schreef:
lejustemilieu schreef:Hallo,
Toevallig kwam ik deze video tegen,
In het begin was ik opgewonden, maar toen ... groot debat ... omdat de techniek bij velen van ons bekend is, maar nooit geverifieerd.
Kom op, hop, kijk en zing : Cheesy:
http://www.dailymotion.com/video/xhu3wp ... el-page-15
Woont er iemand in de buurt van dit asiel? : Cheesy:


Ik ben eerder in dit asiel geweest...
en ik blijf zeggen dat hij een nep is die het probeert
de klant aantrekken met ideeën "in overeenstemming met de tijd"!!

Bedankt Tagor,
Uw antwoord bevestigt alleen maar mijn eerste indruk.
Voor mij is het onderwerp gesloten :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 13/11/11, 10:15

Hallo Tagor,
Als je zegt dat hij een hoax is, komt dat omdat hij een begraven edf-lijn heeft en de windturbinepanelen... nep zijn, of het is gewoon de motor die maar schijn is.
Betekent dit dat de uitvinder die we eerder zien het helemaal bij het verkeerde eind heeft?
a + claude
0 x
Projéthée
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 30/10/08, 17:53




par Projéthée » 13/11/11, 11:01

Clasou is vooral een opportunist. Die nog veel meer fout kunnen doen door nuttige en geverifieerde technologieën te mixen met initiatieven die grenzen aan zwendel.
Ik bewonderde hem tijdens een eerste reportage waar hij zijn windturbine en zijn energiemanagementsysteem liet zien. Het was innovatief, ambitieus en leek stand te houden (voor zover ik kon nagaan).
En dan was er zijn beroemde replicatie van het Hatem-systeem. Daarvoor, hoe zeg je dat... Ik mis de kwalificaties als ik niet kleinerend wil zijn.
0 x
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 13/11/11, 11:10

Hallo projectee,
Ah opportunist oke, nou ik denk dat het onderwerp haatm is magneten.
Ik heb niet de vaardigheden om te oordelen.

Aan de andere kant vind ik zijn bergchalet goed en bovendien als hij zelfvoorzienend is in energie, vergeet natuurlijk het delicate punt.

Nu is hij eigenlijk een agronoom, misschien als hij alleen de woordvoerder van de uitvinder is, en met een humanistisch doel om het systeem door te geven, heeft zijn eigenaar misschien niet zoveel draagvlak.
a + claude
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 196 gasten