Breng slim 500 W gratis elektriciteit uit

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 16/05/11, 20:27

: Idee: H2 maken...(hydrolyse)
Hiermee kun je veel dingen doen, zelfs plezier maken!
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 16/05/11, 21:46

Ik heb een machine die me 100 V onder 5 A in gelijkstroom geeft.
En dit 24/24 7/7 en helemaal gratis. De enige beperking is om van tijd tot tijd twee kogellagers te smeren.
Wat is de slimste manier om deze energie te verbruiken?
Obelix

Met zo'n machine en zijn geheim is het voldoende om hem te vermenigvuldigen door hem oneindig te reproduceren om alle energieproblemen op te lossen!!

Rossi begon het te doen met als doel megaWatt, zo waar!!

Het leven heeft deze truc van reproductieve vermenigvuldiging al bijna drie miljard jaar ontdekt en is erin geslaagd overal op aarde te leven, zelfs op de slechtste plekken. !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Besteed verstandig 500 W gratis stroom




par Obamot » 16/05/11, 23:00

Obelix schreef:Wat is de slimste manier om deze energie te verbruiken?


Verkoop het op krediet aan de hoogste bieder. En vraag met de verzamelde bedragen het valuta-equivalent aan bij de nationale bank en open vervolgens depositorekeningen om het geld van de spaarders in durfkapitaal op de aandelenmarkten te plaatsen. Open een rekening op de Kaaimaneilanden en neem een ​​bijnaam aan vanwege de belastingdienst...

Oké, niet schieten, ik ren --–—>[]
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 05/06/11, 13:20

Voed ook alle kleine apparaten die continu verbruiken, draadloze telefoonopladers, boxen, dvd-spelers.
De combinatie van alles moet het mogelijk maken om met andere koelkastachtige apparaten 500W te bereiken.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 05/06/11, 14:43

Hef een voorhamer op de dag dat uw belastinginspecteur komt;)
Ik zou het in ieder geval zonde vinden om 500w om te zetten in warmte. elektrische/mechanische energie mag niet worden afgebroken tot warmte-energie, gezien de lage omkeerbaarheid van het proces.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/06/11, 17:25

Ik zou een beetje zoals voor huis zeggen: de productie van warm water voor huishoudelijk gebruik is het meest continue verbruik in een huis, het is voor veel huishoudens zelfs te veel. Het aanpassen van de apparatuur zou goedkoop zijn.

In de winter geen probleem, wij bouwen een radiator die deze energie ongewijzigd verbruikt, bijvoorbeeld als back-up in de keuken. (of beter gezegd, als continue bron, waarbij de regeling automatisch externe input beperkt)

Wat de herinjectie van het netwerk betreft (wat financieel winstgevend zou kunnen zijn), is dit voor sommige huishoudens al te veel, tenzij ze over airconditioning beschikken.

Let op: wees voorzichtig met relais: het doorsnijden van 100 V DC levert al vonkproblemen op.

In principe:

SWW: 6 tot 12 kWh/dag teveel in de zomer
Verlichting 1 tot 2 KWh/d natuurlijk discontinu
Verwarming: 20 tot 50 KWh/d nul in de zomer
Circulatiepomp 0,1 tot 0,2 KWh/uur gestopt in de zomer
Koelkast 1 tot 2 KWh/d discontinu, hoge startstroom
Een enorm zwembad kan het teveel aan warm water compenseren
Airco 2 tot 10 KWh/d zomer/wintercompensatie

In ieder geval is er in een gemiddeld huishouden in een gematigd klimaat sprake van een overschot in de zomer. Technisch gezien ligt de geproduceerde energie ruim binnen het bereik van sommige modellen met omvormers voor fotovoltaïsche panelen. (betaald in één jaar)

Het bijzondere is dat het hier het tegenovergestelde is van PV- en windenergie: het is een kwestie van het aanpassen van continue productie aan onregelmatig verbruik, maar het antwoord is hetzelfde: als je te veel stroom hebt, kunnen je buren die gebruiken.

Het onlogische feit is dat de doorverkochte elektriciteit winstgevender is dan de gekochte elektriciteit...
Er blijft het administratieve probleem, en in Frankrijk is het nog lang niet opgelost, geloof ik....

Dat gezegd hebbende, laten we onze vriend zijn met een kleine hydraulische turbine,
óf hij vond ‘het’ systeem en:

1) hij kan beter op zijn kont letten
2) hij heeft niets meer met geld sparen te maken en kan beginnen met handelen

of hij vormt een puur theoretische lijm voor ons en we moeten erkennen dat het interessant is.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 08/06/11, 10:20

Hallo,

Ik ben het met je eens Olifant, ik denk er zo vaak over na, en in mijn hoofd lijkt het een beetje op het winnen van de loterij :) .

Dat gezegd hebbende, een ander probleem naast het gebruik van de genoemde energie, is wat we moeten doen met dezelfde machine, met "HET" systeem, wat zouden we doen met:
verspreid het door de plannen gratis te publiceren, patenteer het en verkoop het (en publiceer het patent in het publieke domein ;)), zeg niets en houd alles voor jezelf...

Het probleem zet je op een goede manier aan het denken ;).

meer
0 x
verwarren
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 413
Inschrijving: 11/06/07, 13:04
x 61




par verwarren » 08/06/11, 11:03

Remundo schreef:
Ik geloof dat er geen eenduidig ​​antwoord is op de slimste manier om energie te verbruiken/om te zetten/gebruiken!


Daar ben ik het helemaal mee eens, het kleine ding dat me stoort, als deze energie echt gratis is (laten we aannemen :D), waarom verkopen?

Verkopen betekent dat je de rommel in stand houdt?
Consumeer het (discreet :D) uitzending zien ook een oplossing is?

het grappige is dat we het proberen te maken, en als je het gratis krijgt, is dat het begin van de problemen... bedankt Obelix voor dit moment van droom en angst :D
0 x
De wereld is perfect !!!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/06/11, 12:16

verbaasd zei:

Daar ben ik het helemaal mee eens. Het kleine ding dat me stoort is: als deze energie echt gratis is (laten we aannemen), waarom zou je het dan verkopen?


Als je boer bent en meer eieren hebt dan je kunt consumeren, verkoop je ze toch?
Als deze elektriciteit aan bepaalde criteria voldoet, kun je bij de huidige stand van zaken bijvoorbeeld verkopen tegen het dagtarief + groencertificaten en ’s nachts 3 tot 4 keer goedkoper kopen.

Verkopen betekent dat je de rommel in stand houdt?
Is het (discreet) consumeren of zelfs distribueren ervan ook een oplossing?


Zie hierboven

het grappige is dat we het proberen te maken, en als je het gratis krijgt, is dat het begin van de problemen... bedankt Obelix voor dit moment van droom en angst
_________________


actueel: erft een kleine 2 miljoen euro, je zult zien....

wat betreft de verkoop van de machine:

We hebben een beetje genoeg van cabaretiers die een patent voor een hoge prijs proberen te verkopen om meteen een fortuin te verdienen (zoals Kapanadze en Rossi). Persoonlijk zou ik het industriële avontuur het liefst willen...
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 08/06/11, 12:34

De vraag is hoe we deze continue energie kunnen gebruiken.
Je meent het, degenen die willen weten hoe hij aan zijn energie komt.
de staat wil alles belasten, dus zegt niet hoe hij dat doet, logica.
Dus help hem of zwijg!
Als deze goede groene man zijn ding zeker kon delen, zou hij dat doen.
Het is geen nieuw systeem, noch een nieuwe energie.
Als ik een rivier onderaan mijn tuin had, zou ik snel mijn 500 W hebben (dit is een voorbeeld)
En ik zal niets zeggen.
Nee hoor!
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 279-gasten