Feedback over Palazzetti Minnie pelletkachel

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
sergio69
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 24/08/08, 10:27




par sergio69 » 24/08/08, 10:40

Bonjour à tous,

Ik heb sinds augustus 2006 een Palazzetti-model Minnie-kachel.
Het is geïnstalleerd in de woonkamer van een klein huis van ongeveer 90 m² op twee niveaus, niet al te slecht geïsoleerd. Ik woon in de regio Lyon.
Ik gebruik deze kachel nu twee winters en ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Omdat de winter van 2006/2007 niet erg koud was, heb ik alleen deze verwarmingsinstallatie gebruikt, die alleen overdag liep, met een programma dat ongeveer 1 uur voor zonsopgang start.
Winter 2007/2008, iets kouder, heb ik, slechts een paar dagen, de elektrische verwarming erbij gezet.
Gekocht bij "All fire all flame", ik moet zeggen dat ik redelijk tevreden was met de installatie, het werk was goed gedaan en schoon, maar heel weinig uitleg over de werking van de kachel, en bovendien hadden ze de stekker niet in het stopcontact aansluiting voor de afstandsbediening erachter :frons: .
Ik maak het meestal elke avond (oppervlakkig) schoon en een keer per week iets grondiger.
Momenteel haal ik mijn voorraden van Gamm vert in Bourgoin, de pellets zijn van het merk "Natural energy", maar ik realiseerde me dat ze niet 100% harsachtig waren, ik heb er geen specifiek probleem mee. , maar als je weet in mijn omgeving (ten zuidoosten van Lyon) leveranciers van pellets, ik ben geïnteresseerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 24/08/08, 10:49

maak je geen zorgen, 100% harsachtig is niet nodig, en het lijkt mij dat een 80% harsachtiger meer calorieën moet bevatten...
0 x
sergio69
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 24/08/08, 10:27




par sergio69 » 24/08/08, 23:05

Philippe Schutt schreef:maak je geen zorgen, 100% harsachtig is niet nodig, en het lijkt mij dat een 80% harsachtiger meer calorieën moet bevatten...


Hoi Philip

Dank je wel Intelligence Beeld
0 x
japanboy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/10/13, 14:02

Kies voor een kwalitatieve pelletkachel




par japanboy » 22/10/13, 19:04

Hallo,

Ik vind het belangrijk om de juiste pelletkachel te kiezen die prestatie en stilte combineert. Het merk Karmek "Made in Italy" biedt kwaliteitsmodellen die aan deze eisen voldoen. hier zijn enkele modellen op deze pagina: http://www.soldonet.net/w/votre-poele-a ... f-113.html

Ik heb lang geaarzeld om voor deze verwarmingsmodus te kiezen. Vorig jaar heb ik eindelijk een pelletkachel in de oude schoorsteen van het huis geplaatst en het bevalt me ​​perfect. Ik raad het iedereen aan die niet het ongemak van een houtgestookte open haard wil.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 279-gasten