Zelfbouw met twee bladen

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Quebecois
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 23/06/15, 22:07

school




par Quebecois » 25/06/15, 15:08

je hebt gelijk Gaston, de twee bladen genereren een sterkere speling, wanneer het blad in de basispositie staat, lijkt het te helpen, in de werkplaats toen ik de motor aandreef met de bladen geïnstalleerd, gaf het goede resultaten bij hoge snelheid, geen trillingen, maar een lichte oscillatie van de gondel. wat iets belangrijker is als de messen vast zijn zonder de mogelijkheid om te draaien. En het is niet ontworpen voor een zeer hoge rotatiesnelheid.
0 x
Quebecois
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 23/06/15, 22:07




par Quebecois » 25/06/15, 15:09

je hebt gelijk Gaston, de twee bladen genereren een sterkere speling, wanneer het blad in de basispositie staat, lijkt het te helpen, in de werkplaats toen ik de motor aandreef met de bladen geïnstalleerd, gaf het goede resultaten bij hoge snelheid, geen trillingen, maar een lichte oscillatie van de gondel. wat iets belangrijker is als de messen vast zijn zonder de mogelijkheid om te draaien. En het is niet ontworpen voor een zeer hoge rotatiesnelheid.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 320-gasten