Koop pellets in de Elzas (68) of in de Rijn

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 21/01/08, 19:49

Toen ik in 1996 voor het eerst naar Canada ging, verkocht het al heel lang pelletkoepels. Bovendien lijkt het mij, omdat ik geïnteresseerd was in het systeem, dat ze oorspronkelijk waren ontworpen om maïs te verbranden.
Ik ken de prijs van een kwintaal van maïs niet, maar het is misschien de moeite waard om erachter te komen ... of GM-maïsvoorraden te vinden en er een kampvuur mee te maken !!! : Cheesy: : Mrgreen: : Cheesy:

Nofy (droom)
0 x
tkmwood
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/05/09, 22:14

Zonnebloem pellets




par tkmwood » 11/05/09, 22:16

Hallo,
Wij zijn verantwoordelijk voor het importeren van biomen uit Oekraïne, precies zonnebloemkorrels. We kunnen u 1000 ton en meer per maand importeren. Wij regelen de transport- en douaneformaliteiten. We hebben certyficat en kwaliteitsbevestigend onderzoek van ons product. Pellets kunnen in een grote zak worden verpakt De prijs is ongeveer 200 € Als u geïnteresseerd bent, wacht ik op uw vraag.
0 x
tkmwood
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/05/09, 22:14




par tkmwood » 14/05/09, 13:59

De prijs is niet 200 slechts 160 € zonnebloemkorrels, zonnebloembriketten, houtbriketten
0 x
68 piloot
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 29/12/07, 19:07
Plaats: N47 E07




par 68 piloot » 19/05/09, 18:39

hallo
Ik had net 5 ton pellets afgeleverd
bij 179 euro per ton + 24 euro lossen
de prijs inclusief alle belastingen in mijn silo
bonne journée
68 piloot
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 183-gasten