Vergelijkende observatie Air X, breeze, Rutland en Aerogen

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Ruthenian
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 02/11/05, 15:22




par Ruthenian » 22/04/12, 22:44

Ja, maar het is geen echt windtype.
Doe net als ik de test.
Ga van je automaat af.
Verwijder de naaf.
Sluit hem aan op uw GTI.
Neem een ​​boormachine en draai deze geleidelijk naar de GTI-aangrijpingslimiet.
U zult merken dat zodra uw GTI grip heeft, het weerstandskoppel plotseling toeneemt.
Voor mij is het niet goed want je vertraagt ​​de windturbine ineens tot hij stopt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 22/04/12, 23:08

Dat kan ik proberen. Gewoon op de bank. Snel met mijn snelwissels. Maar het toerental weet ik niet.
Alleen productie.
Ik merkte dat bij het starten van de injectie het daar rommelt. Alsof het rooster aarzelde
Rood/ groen/ opnieuw rood, knippert groen. Hop rood...
Goede windstijl 17v hopgroen. En direct rood zonder reden Altijd dezelfde wind.
Maar het is moeilijk te zeggen of de wind gaat liggen of dat de elice tegenhoudt, op basis van het geluid van de wind op de tegels.

Hoeveel heb je eruit gekregen met de boor op de GTI. om een ​​idee te krijgen.
Ik had +/- 100w max met de mesjes.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Ruthenian
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 02/11/05, 15:22




par Ruthenian » 22/04/12, 23:19

Ik had ook output rond de 100W.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 22/04/12, 23:27

Het is raar. Heb je voor het gelijkrichten dezelfde spanning tussen de 3 fasen?
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Ruthenian
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 02/11/05, 15:22




par Ruthenian » 23/04/12, 00:02

Ja.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 23/04/12, 00:07

Morgenmiddag sla ik het beest op de bank. We zullen zien. : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 23/04/12, 06:51

Natuurlijk zou een Windyboy prima zijn
Ik wacht op mijn Amatek AirX hybride ademautomaat.
Die mijn 2 GTI's onafhankelijk van elkaar zal verbinden, ongeacht de invoerbron. Met een extra batterij, maar ik zie het nut er niet echt van in, behalve om als een grote afvlakcondensator te fungeren. Of voeding op de speciale 12V DC-uitgang

Ik zou de 2 GTI's ook direct parallel op de diodebrug testen, zonder de kritische spanning van de zonne-GTI (14-28v) te overschrijden, die niet wordt beschermd door 2 zekeringen van 30A zoals de andere (10.8 - 27v).
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Ruthenian
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 02/11/05, 15:22




par Ruthenian » 23/04/12, 07:09

Hallo,
Normaal gesproken is uw GTI beveiligd tegen overspanning. Het houdt me alleen maar bezig. Vooral voor mppt's.
Ik had getest op een 10.5 - 28 V met meer dan 40 V aan de ingang, die gaan in veiligheid. Overschrijd de spanning van chemische appartementen bij de ingang niet (als die er zijn!!)

Om niet alles door elkaar te halen, zou het nodig zijn om op een ander bericht verder te gaan.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 23/04/12, 07:25

Natuurlijk. Het verspreidt zich :schok:
Er zou een onderwerp voor nodig zijn = ga je gang, steek je vingers in de kom!!! Dat kietelt : Mrgreen:


Bewerken: overspanningsbeveiliging. Dit is de DUMPLADER. Geen appartementen. Noch de zekeringen: wat dan ook... Voor de zekeringen.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Ruthenian
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 318
Inschrijving: 02/11/05, 15:22




par Ruthenian » 23/04/12, 13:30

plasmanu schreef:Bewerken: overspanningsbeveiliging. Dit is de DUMPLADER. Geen appartementen. Noch de zekeringen: wat dan ook... Voor de zekeringen.


De Dump Loader moet eenvoudig zijn als hij niet wordt beheerd door een interne PIC, denk ik, een eenvoudige spanningscomparator van het Op Amp-type en hop we drijven af ​​als de drempel wordt overschreden bij aankomst bij de Dump Loader-uitgang.
Houd vast door deze uitgang kort te sluiten, het is mogelijk dat je de rotatie stopt en zo beschermt tegen storm. Te testen op de bank!! Ik denk niet dat de zekeringen ooit zullen springen!!! ze staan ​​op de invoerregel.
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 231-gasten