Vergelijkende micro-voltaïsche voeding - wind - oplaadbaar

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
proff
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 29/09/09, 15:40




par proff » 14/10/09, 18:25

het project vordert ...
Voor geïnteresseerden
Ik heb vandaag de 2 sets van 4 micro windturbines ontvangen die ik had besteld bij Motorwind in Honkong
het minste wat we kunnen zeggen is dat ze niet genereus zijn op de com nadat 2 e-mails zijn gepasseerd om mijn project uit te leggen en wat informatie hebben Ik heb nog steeds geen antwoorden gehad
Ik zal ze niet adverteren voor de zorg die aan de verpakking is gegeven, het pakket moest opnieuw worden gedaan op het postkantoor in Moissy, resultaat Ik open de geëxplodeerde doos en de geëxplodeerde windmolen en schroeven en moeren overal (inclusief enkele ontbreken na een account) ...
kortom als de manipulatie kauwt, zou ik niet snel reclame voor ze maken ... Ik dacht oprecht dat een project als dit dat door duizenden mensen in heel Frankrijk zal worden gezien, een beetje zou verdienen aandacht van hun kant, maar het is duidelijk niet genoeg voor hen ...

Ik richt mijn blik ook op een megapixel IP-camera
http://www.arecontvision.com/index.php? ... duct_id=10
ca console 5W max c een beetje veel, maar ik zou het moeten redden

Ik ga de manipulatie voor micro-windturbines monteren en zal u de resultaten van mijn onderzoek blijven geven

dank je wel meer
olijf
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/10/09, 18:34

Bedankt om ons op de hoogte te houden: veel succes.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
proff
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 29/09/09, 15:40




par proff » 14/10/09, 21:55

Ik ga mijn opmerkingen een beetje sterk kwalificeren tegen motor wind ltd, die zeker geen azen van dialoog of azen van pakaging zijn, maar die niettemin het goede idee hadden om hun colli door te geven in "commercieel monster zonder waarde" wat moet mij toelaten om geen btw te hoeven betalen .. wordt vervolgd
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 335-gasten