TPE op zon, wind en nog wat

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
Hermine White
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 29/11/06, 11:31
Plaats: Bretagne

TPE op zon, wind en nog wat




par Hermine White » 29/11/06, 16:38

Hier zie ik dat ik niet de enige ben op dit fofo die in de 1e S staat en iets aan hernieuwbare energie doet.

Dus hier zijn we dan, ons "project" is zonne- en windenergie en een project voor een nieuwe manier om schone energie te produceren (daarvoor is het nog niet super gedefinieerd ^^).

We zijn net begonnen en we hebben een groot probleem dat iedereen heeft, zo lijkt het: het probleem!!!
Als je daar wat advies over hebt ... Chui taker ^^

Als je info, foto's of iets anders hebt, plaats het dan hier, ik zal kijken.

Als laatste, onze productie en een website, deze staat nog maar aan het begin, maar aarzel niet om langs te komen en contact met mij op te nemen op mijn MSN-adres om mij te vertellen wat u ervan vindt om mij dingen te sturen als dit ons kan helpen.

Thank you !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: TPE op zonne-energie, wind en iets anders




par zac » 29/11/06, 18:46

Hermine Blanche schreef:Dus hier zijn we dan, ons "project" is zonne- en windenergie en een project voor een nieuwe manier om schone energie te produceren (daarvoor is het nog niet super gedefinieerd ^^).


welkom

verlaag uw TPE. Alleen op zonne-energie is er genoeg om er een dozijn van te maken : Mrgreen:

een nieuwe manier om schone energie te produceren, weet ik niet, maar er zijn honderden oude. : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Maak je geen zorgen over de definitie, er zijn geen problemen zonder oplossingen; Als er geen oplossingen zijn, was er geen probleem.

@+

Voor Christophe heb ik ontdekt hoe ik jou kan financieren en de site kan financieren. Je hoeft alleen maar TPE in de buurt te verkopen.
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Hermine White
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 29/11/06, 11:31
Plaats: Bretagne




par Hermine White » 06/12/06, 10:42

Oké, dus ik ga onze TPE voorschrijven, dus het zal betrekking hebben op zonne-energie, windenergie en een project, maar het zal meer aan de winstgevende en ecologische kant van de zaak liggen.

Dit is normaal gesproken ons laatste probleem (ik zeg normaal omdat de leraren het er niet mee eens zijn ^^):

Wat zouden economisch en ecologisch de meest voordelige hernieuwbare energieën zijn, waardoor aan de groeiende vraag naar energie kan worden voldaan?

OH!!! Ik ging het vergeten!!! Onze productie is een website (ik heb het waarschijnlijk al gezegd, maar hey... ^^). Je kunt er overheen daardoor. Als u ons iets te vertellen heeft, kunt u naar de Tribune gaan of ons een e-mail sturen via ons MSN-adres of niet via ons gemeenschappelijke adres, dat beschikbaar is door op "Contact" te klikken.

Ik denk dat ik het allemaal heb gezegd : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 06/12/06, 13:13

welkom

gezien de investering en het gewicht van het water is het de meest winstgevende getijdenturbine : Lol:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Hermine White
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 29/11/06, 11:31
Plaats: Bretagne




par Hermine White » 06/12/06, 17:51

We hebben erover nagedacht, maar voorlopig is het niet erg ontwikkeld en we doen ook zon en wind ^^. Maar we voegen het getijdenturbineproject toe.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 270-gasten