Rosch Gaia nog een motor vrije energie

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 21/05/15, 08:09

lesswatts hallo

Als het in 1903 niet de gebroeders Wright waren geweest, waren het wat later anderen geweest.
Meer dan waarschijnlijk concurreerden de gebroeders Wright na Ader met andere vliegleerlingen. Of Pescara voor de helikopter.
9 oktober 1890: Clément Ader's Éole (Avion I) (eerste gemotoriseerde vlucht van een voertuig dat zwaarder is dan lucht)
De opmerking ging niet over de vlucht zelf, maar over de tegengestelde mening van wetenschappers voordat deze vliegtuigen van de grond opstegen en daadwerkelijk vlogen, het was hetzelfde voor de auto, de trein, enz ... Terwijl we vandaag kunnen opscheppen dat we geloven in wat is duidelijk geworden.
Dus laten alle pioniers proberen wat op een bepaald moment in de geschiedenis onmogelijk lijkt en afwachten wat eruit komt.
Zoals een wijs man zei: "Kritiek is gemakkelijk, maar kunst is moeilijk"
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 21/05/15, 09:31

Dus laten alle pioniers proberen wat op een bepaald moment in de geschiedenis onmogelijk lijkt en afwachten wat eruit komt.
Zoals een wijs man zei: "Kritiek is makkelijk, maar kunst is moeilijk"

Helemaal mee eens. 1+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 21/05/15, 10:27

Janic schreef:...Dus je moet wachten om te zien wat het is en niet a priori kwalificeren van kwade trouw, van bedrog alle dragers van projecten.

Niet mee eens.
"Wat zonder bewijs wordt beweerd, kan zonder bewijs worden ontkend.".
Euclid.

Ik denk dat dit voorschrift zonder uitzondering moet worden toegepast.

Dus, in overeenstemming met Euclides, op dezelfde manier waarop we het bestaan ​​van de sprites kunnen ontkennen totdat het tegendeel is bewezen, kunnen we de "superuniteit" van Rosh ontkennen.

Als kers op de taart presenteert Rosh verklaringen zonder exotische theorie. Er wordt beweerd dat de operatie in overeenstemming is met het principe van de stuwkracht van Archimedes (wat niets anders is dan de potentiële zwaartekrachtenergie van de verplaatste watermassa's), maar dat het "superunitaire" gevolgen heeft die er onverenigbaar mee zijn, de bewering is onjuist, we hebben logische bewijs van de zwendel.

Pioniers zijn degenen die nieuw experimenteel bewijsmateriaal en concrete resultaten verkrijgen. Pioniers zijn geen kermisventers. Meng theedoeken en servetten niet door elkaar.
Dernière édition par Exnihiloest de 21 / 05 / 15, 11: 06, 1 keer bewerkt.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 21/05/15, 11:05

Exnihiloest, u ging mij voor, omdat ik vind dat deze methode die, onder het voorwendsel van eerlijkheid, wetenschappelijke gegevens op hetzelfde vlak plaatst die nooit zijn ontkend en nog een ander superunitair apparaat, waarvan geen nooit gewerkt, hoe weinig ook, is beledigend en valt onder drogredenen.

Bovendien, zoals u terecht opmerkt, is het een heel eenvoudig en heel banaal apparaat, volkomen begrijpelijk voor het transformeren van een beweging die duidelijk niet meer energie kan produceren dan ze ontvangt...

Vervalsers van alle pluimage zien hun taak sterk vereenvoudigd door de onberispelijke* goedgelovigheid van energieverslaafden: daar komt het allemaal op neer!

*Synoniem met onveranderlijk, en chiquer! 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 21/05/15, 11:52

Superinaire processen hebben inderdaad gemeen dat ze verondersteld worden te werken met de principes van de wetenschap die iedereen kent, wat het gemakkelijk maakt om te concluderen dat het bedrog is.

Wat interessant zou zijn, is om (theoretisch) te kijken naar een systeem dat entropie zou omkeren.
Tot nu toe kunnen zelfs de levenden het niet omdat alles negentropie lokaal, verhoogt alleen de globale entropie...
Om in deze branche te beginnen, zouden we een manier moeten vinden om een ​​zwart gat of een wormgat te creëren, want zonder een tijdlus of een astronomische zwaartekracht zie ik niet in hoe we de entropie kunnen verminderen.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 22/05/15, 11:52

sen-no-sen schreef:Superinaire processen hebben inderdaad gemeen dat ze verondersteld worden te werken met de principes van de wetenschap die iedereen kent, wat het gemakkelijk maakt om te concluderen dat het bedrog is.

Niet altijd. Veel (pseudo-)uitvinders beweren dat de wetten van de fysica verkeerd zijn, en hebben hun eigen alternatieve theorie die hun wondermachine ondersteunt. Over het algemeen zijn dit geen oplichters maar egoïsten die zichzelf verblinden.
Oplichters zijn meestal degenen zoals Rosh die geen nieuwe theorieën bedenken, om de naïeve gemakkelijker in hun net te vangen. Behalve dat het creëren van energie onverenigbaar is met geaccepteerde theorieën (om redenen van pure interne logica), wat hun blabla onmiddellijk diskwalificeert.
Ten slotte hebben we een derde categorie claims: de wetten van de natuurkunde worden goed gerespecteerd. Er is geen creatie van energie maar schijnbare "superuniteit" die voortkomt uit de exploitatie van een nieuwe onuitputtelijke bron (ZPE, thermische of elektromagnetische omgevingsenergie, kernfusie bij lage temperatuur...). Daar hebben de twee categorieën karakters de overhand.

Wat interessant zou zijn, is om (theoretisch) te kijken naar een systeem dat entropie zou omkeren.
Tot nu toe kunnen zelfs de levenden het niet omdat alles negentropie lokaal, verhoogt alleen de globale entropie...
Om in deze branche te beginnen, zouden we een manier moeten vinden om een ​​zwart gat of een wormgat te creëren, want zonder een tijdlus of een astronomische zwaartekracht zie ik niet in hoe we de entropie kunnen verminderen.

"Eenvoudiger" dan deze manipulaties van ruimte-tijd, waarvan is aangetoond dat ze, hoewel theoretisch mogelijk, grotendeels buiten het bereik van onze technologie liggen, een kwestie van het energieniveau dat in het spel moet worden gebracht, zou de creatie van een demon zijn. van Maxwell. De demon van een Maxwell vermindert de entropie.
Sommige wetenschappers geloven het. Ooit werden ze zelfs gepubliceerd in Frankrijk aan de Academie van Wetenschappen (zie de stapels van Vasilesco-Karpen). Tegenwoordig is het meer marginaal, maar je kunt er nog steeds wat vinden op arXiv (fysicaarchieven), zie met name de papieren van de Chinezen zoals Xinyong of Zihan (kleine selectie hier: http://tinyurl.com/pc2csuy).
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 22/05/15, 13:18

hier zijn de gegevens die op het octrooi of een ander sluiten
http://patentimages.storage.googleapis. ... gb0001.png
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 08/08/15, 18:57

Met betrekking tot "officiële" elektriciteit is er wettelijke verplichting aan te sluiten op het elektriciteitsnet voor elke constructie, behalve in uitzonderlijke omstandigheden (hoge bergen, enz.)

Wat betreft het Rosch Gaia-tourniquet, er is een analyserapport van de Duitse TUV op internet.

In dit opzicht beweert Rosch exploitatielicenties af te geven, maar ik heb zijn patent niet op internet gevonden (het is niet EPO452601a1), het is niet eenvoudig om een ​​licentie te geven zonder patent lol

Welnu een vraag voor degenen die het weten: of het geïnjecteerde gecomprimeerde gas is heel koud, kloppen je berekeningen nog?.... Ik zou een gasinjectie van het type Ranque Hilsch zien, de waterkolom wordt dus een soort warmtemotor, ik ben er van overtuigd dat er op deze machine zo'n trucje zit... Ik meende gelezen te hebben dat het bedrijf de complete keten verkocht, dus inclusief compressor...
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 08/08/15, 19:14

ARMAND schreef:Met betrekking tot "officiële" elektriciteit is er wettelijke verplichting aan te sluiten op het elektriciteitsnet voor elke constructie, behalve in uitzonderlijke omstandigheden (hoge bergen, enz.).


dit is een stedelijke legende. er is geen aansluitplicht, ook niet voor de bouwvergunningaanvraag.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 08/08/15, 19:21

Niets staat u juridisch in de weg om zelfstandig uw elektriciteit op te wekken...

Het toevoegen van een "thermische motor"-aspect verandert niets aan het feit dat de energie die wordt besteed om deze koude te produceren en door het apparaat wordt teruggewonnen (?) geen extra energie zal opleveren die uit het niets komt...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 295 gasten