Hernieuwbare energie-enquête

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
superbibou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 14/04/11, 10:16




par superbibou » 20/04/11, 08:43

Nou, ik dacht niet dat mijn vorm zoveel zou doen! Ik kon me echter niet voorstellen dat we zo veel konden bekritiseren, met een achtergrond van minachting (ja, deze post is speciaal voor jou dedeleco).

Laat me het uitleggen: ik heb alles wat je schreef gelezen (zelfs meerdere keren) maar ik kan er echt niets positiefs uit halen. In bulk merk ik op:

dedeleco schreef:Te reductief, simplistisch, misleidend en zelfs pure oplichting !!

dedeleco schreef:Dus deze vraag is een samenvatting van veel voorkomende zwendel!

dedeleco schreef:deze vragenlijst doet me springen, in zijn vragen, het stinkt naar de commerciële zwendel [...]

dedeleco schreef:Dit soort vragenlijst bedrijfsbeheer is een absurditeit [...]

dedeleco schreef:Het stinkt ook naar Franse minachting voor techniek [...]


Kortom, mijn vragenlijst zal een compendium zijn van zwendel en absurditeit. Ik ben het niet eens met dit soort praktijken, omdat ik geloof dat kritiek constructief is als het geeft oplossingsmogelijkheden en niet wanneer het gebaseerd is op minachting, wat het geval is voor uw antwoord!

Achteraf twijfel ik natuurlijk niet aan je kennis die grotendeels boven de mijne ligt in het onderwerp (ik vond je uitleg over aardwarmte interessant), maar ik denk niet dat je de juiste methode gebruikt om mij en mij te corrigeren. Help mij verbeteren. ..

Ik herhaal mezelf, maar Ik probeer niets te verkopen !! Ik word niet betaald voor dit werk, dus ik heb er geen baat bij, en ik zou geëvalueerd worden op de resultaten, dus ik heb geen interesse in "het opzetten van oplichting" !!

Ten slotte bedank ik Obamot dat hij opnieuw heeft gereageerd door me te vertellen wat er mis was, en me enkele mogelijke oplossingen aan te bieden: dit is precies het soort kritiek dat me vooruit helpt. :D


Uw antwoorden zullen niet voor niets zijn geweest, want ik denk dat ik enkele punten in de vragenlijst zal veranderen. Helaas kan ik niet alles veranderen (ik zal geen vragen toevoegen / verwijderen omdat dit de vorige resultaten beïnvloedt), maar ik ben van plan de inconsistenties te corrigeren en de presentatie aan te passen zodat de volgende die ze zullen beantwoorden geen twijfels hebben over mijn bedoelingen.

Merci à vous :D
0 x
superbibou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 14/04/11, 10:16




par superbibou » 20/04/11, 08:50

Ah ja, ik was het vergeten: ik wacht weer op uw reacties over het onderwerp. Ik zal binnenkort een korte samenvatting maken van wat ik zal veranderen en u op de hoogte houden. Het formulier blijft beschikbaar voor wie wil reageren. Ik begrijp het echter als u op enkele verbeteringen wilt wachten voordat u reageert. alstublieft : Cheesy:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 20/04/11, 12:56

Superbibou in zijn opleiding tot Manager van Bedrijven en Administraties reproduceert een hoeveelheid woordenschat die commerciële technieken verbergt die de techniek verstoren om veel geld te verdienen door mensen op te lichten !!
Superbibou is zich hier niet van bewust in zijn oppervlakkige training, die de techniek veracht tot het punt dat hij in 3 dagen veel slecht opgeleide installateurs heeft, niets begrijpt en die verdwijnen voor de menigte van hun ontevreden klanten !!

Het is een feit en de ondervraagden, die al zijn opgelicht, zelfs meerdere keren, zijn allergisch voor dit misleidende vocabulaire !!

Als je vrienden van vrienden hebt met een warmtepomp die 30000 € voor niets hebben betaald en die maar 3 dagen hebben gewerkt met de verdampte installateur, kunnen we deze zwendelvocabulaire niet uitstaan ​​!!
Ik kreeg een kleine warmtepomp verkocht zonder me te vertellen dat dit model 3 jaar later zou zijn verdwenen, omdat met een koudemiddel een paar jaar later verboden tot het punt dat het onvindbaar zou worden en gedwongen zou worden om de hele warmtepomp te vervangen en daarom een tweede keer !!.

Dus dit soort hernieuwbare energie is een oplichterij voor mij !!
De warmtepomp is vooral een geldpomp en heeft niets hernieuwbare energie, maar nucleaire vervuiling opgelegd door andere echt ecologische oplossingen te verstikken !!

De handel zit vol met oplichting die alleen zichtbaar is voor de technicus die de complexe techniek van zeer nabij volgt en tussen de verborgen regels leest !!

Dus als ik nutteloze teksten of enquêtes zie die het typische oppervlakkige, bedrieglijke en oplichter-vocabulaire naar voren brengen, zeer bestudeerd om gewone klanten die er niets van af weten te plezieren en om ze in de val te lokken, zelfs als superbibou er zich niet van bewust is, Ik explodeer !!

Als Superbibou zijn vragenlijst niet van boven naar beneden verandert, zijn de conclusies zinloos !!
En ik beantwoord dit soort oppervlakkige en irrelevante vragenlijsten nooit.

Slecht gestelde en modieuze commerciële vragenlijsten van dit type die niet overeenkomen met de werkelijkheid zijn onzin en geven valse informatie !!

Zijn opleiding is een opleiding voor vaak een baan die betrokken is bij het afzetten van klanten, in het eldorado van hernieuwbare energiebronnen !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/04/11, 13:23

Ja, maar eindelijk zijn we het niet eens, noch over de inhoud, noch over het formulier ^^ Ik antwoord snel en dan ga ik verder.

superbibou schrijft:Ten slotte bedank ik Obamot dat hij opnieuw heeft gereageerd door me te vertellen wat er mis was, en me enkele mogelijke oplossingen aan te bieden: dit is precies het soort kritiek dat me vooruit helpt. :D

Merci à vous :D


Graag gedaan. Eindelijk heb je antwoorden op alles, maar het is niet voldoende om mijn woorden te instrumentaliseren in het licht van Dedelco's verstandige reflecties. Omdat we uiteindelijk, met de achtergrond van arrogantie die we in bepaalde opmerkingen opmerken, niet anders kunnen dan denken dat hij gelijk heeft.

... En toch zagen we je van ver komen => ik ook Afgestudeerd "zaakvoerder" en oprecht denk ik dat uw tussenkomst hierin forum is meer dan twijfelachtig, wat wordt bevestigd door de manier waarop u zich ertegen verdedigt.

Bovendien zou een student die de naam waardig was in een heel andere en klassieke richting zijn gegaan, van het thesis => anti-thesis => synthesetype. Waar moeten we dit detecteren in uw peiling en uw opmerkingen?

Terwijl wij aan uw kant staan, vinden wij dat het gaat om iets rond een finaliteit van "resultaat".

Zie je, je bent het eens met mijn "constructieve" manier om de dingen te zien, maar je luistert niet, want ik had het tegen je over een gebrek aan ethiek! : Lol: Wat anders?
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 20/04/11, 14:01

Ik denk dat dit bedrijf verantwoordelijk is voor het onderzoek:

http://www.lamaisondesecoenergies.fr/ 8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
superbibou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 14/04/11, 10:16




par superbibou » 20/04/11, 14:23

:schok: Wat kan ik zeggen als ik dit allemaal zie? :schok:

Ik zal proberen het deze keer kort te houden (maar ik kan niets garanderen ^^):
Jullie vergissen zich allemaal volkomen over mijn account!
Mensen bedriegen, veel geld verdienen, resultaatverplichting, ... je bent er zeker niet! Ik nodig je uit om mijn vorige berichten opnieuw te lezen, want je hebt een stap gemist!

Wat te zeggen als ik dit lees:
Obamot schreef:Trouwens, een student die de naam waardig is, zou in een heel andere en klassieke richting zijn gegaan, zoals thesis => anti-thesis => synthese

Je kent Obamot, ik denk dat je niets weet over de studentenwereld, want om te zeggen dat een student noodzakelijkerwijs door moet gaan met de thesis => anti-thesis => synthese op een redenerende manier, en om te beweren dat het anders niet zo is is het niet, dus ik zeg: : Lol:

Wat betreft mijn opleiding betwijfel ik ten zeerste of u weet wat het is, want ik ben helemaal niet gefocust op commercie maar op boekhouding en economie / recht. Maar wat heb ik koppig voor goed, want ik ben er weer eens van overtuigd dat je me niet gelooft!

Weet je wat ? Ik zal niet aandringen. Je neemt een paranoïde houding aan (dsl van de term, maar het is echt het effect dat wordt gevoeld). Het is alsof alles wat ik zei als een leugen werd opgevat, vooral als ik dingen las als:
Obamot schreef:En toch zagen we je al van ver komen => ik ben ook een afgestudeerde "Business Manager" en oprecht denk ik dat je tussenkomst hierin forum is meer dan twijfelachtig, wat wordt bevestigd door de manier waarop je jezelf verdedigt

Ik merk op dat je niet evolueert in een logica van wederzijdse hulp, maar eerder in een gesloten en weerspannig perspectief omdat je je "a priori" bij mijn persoon houdt, wat paradoxaal is gezien het onderwerp dat meer open wil zijn (hernieuwbare energieën).

Ik ben teleurgesteld over je mentaliteit, en ik had echt verwacht dat je beter zou komen forum. Maar ik blijf een goede prins, en aangezien ik heb begrepen dat mijn aanwezigheid hier niet gewenst was, neem ik afscheid van u.


PS1: dsl Ik heb het niet kort kunnen houden

PS2: mijn intuïtie zegt me dat je me "goed raadsel" of iets dergelijks zult antwoorden. Als dat zo is, zal het alles bevestigen wat ik eerder heb gezegd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/04/11, 15:05

Het was oogverblindend, het was niet alleen een chti-twijfel !!! Nee, maar we kunnen nog lezen !!!!! : Cheesy:

superbibou schrijft:: Wat betreft mijn opleiding, ik betwijfel ten zeerste of u weet wat het is, omdat Ik ben [...] gefocust op boekhouding en economie / recht.


Nou, nou ... Sorry als ik dat in het syllogisme deed, maar soms is het nuttig (eh Dede ^^)

superbibou schrijft:Maar wat heb ik hardnekkig voor goed, want ik ben er weer van overtuigd dat je me niet gelooft!


Ja, we hebben een grote stap voorwaarts gemaakt, maar "Kan beter" ^^

superbibou schrijft:Weet je wat ? Ik zal niet aandringen. Je neemt een paranoïde houding aan (dsl van de term, maar het is echt het effect dat wordt gevoeld). Het is alsof alles wat ik zei als een leugen werd opgevat, vooral als ik dingen las als:


Aandacht "De rechtenstudent", daar riskeer je laster ^^

Wat tot een glimlach zou kunnen leiden, maar niet slecht (nou ja aan onze kant, want het lijkt erop dat we met meerdere zijn om hetzelfde te denken) is om op te merken dat "je hebt altijd" gelijk hebben en hebben "antwoord op alles". Ten slotte konden we concluderen dat de enquête nutteloos is ...

Daar denk ik dat we moeten beginnen met de b_a ba van de school van het leven, nederiger zijn en niet proberen om je aardbei de hele tijd van de top van zijn stok te halen, en de onderscheiding zou beetje bij beetje komen, nee?

: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
sherkanner
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 386
Inschrijving: 18/02/10, 15:47
Plaats: Oostenrijk
x 1




par sherkanner » 20/04/11, 17:40

superbibou, verschillende punten:

- Kom vooral terug van je zitstok, we zitten hier allemaal in dezelfde mand, we proberen dingen voor elkaar te krijgen.

- Uw opiniepeiling is wat het is waard, sommigen zeggen het met een beetje meer diplomatie, anderen met heel weinig diplomatie (vooral dede, en dit is een van de zeldzame dingen die ik het verwijt dat het de neiging heeft zichzelf te herhalen, maar deze argumenten zijn Geldig).
Neem deze opmerkingen echter voor wat ze zijn: constructieve opmerkingen. En het is de kracht om te zijn forumis de overgrote meerderheid van de opmerkingen constructief.

- Wat betreft oplichting, als u hier enige tijd aan hebt besteed forum, zul je zien dat het vaak gebeurt. Elke nieuwe aankomst wordt altijd min of meer onderzocht om te voorkomen dat de forum. En oplichters kleden zich soms als monniken om het goede woord te prediken, dus we nemen onze voorzorgsmaatregelen, we twijfelen aan alles. Soms een beetje paranoïde, maar gezond.

- Je ziet er goed uit. Je onderwerp is interessant, maar zoals hier getoond, slecht behandeld.

- Het enige wat we willen is dat u uw exemplaar bekijkt, rekening houdend met de geplaatste berichten.

- Ik weet hoe moeilijk het is om een ​​relevante enquête te maken, ik heb er al verschillende gedaan, maar alleen als leerboek. Een enquête moet neutraal zijn in de gebruikte toon, dit is hier helaas niet het geval.

- Neem wat ik zojuist heb geschreven als een computer die zijn analyse naar u terugstuurt om u te helpen uw onderwerp te verbeteren.
0 x
Wanneer we werken, moeten we altijd geven 100%: 12% op maandag; 25% dinsdag; 32% woensdag; 23% op donderdag; en 8% op vrijdag

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten