Gratis stroom opwekken; deelnemen

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Massinissa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 17/03/07, 16:19

Gratis stroom opwekken; deelnemen




par Massinissa » 21/03/07, 12:43

bonjour;

Ik ben geen onderzoeker of natuurkundige in de academische zin van het woord, ik ben gewoon een liefhebber van vrije energie. Ik vraag echte onderzoekers om hun mening te geven over de mogelijkheden om N-Machines te exploiteren, is het mogelijk dat vrije energie op korte termijn olie kan vervangen?

Combineer onze inspanningen om vervuiling en opwarming van de aarde veroorzaakt door fossiele brandstoffen een halt toe te roepen.
Ik leg u mijn bescheiden reflectie over het onderwerp voor, ik wil een heroriëntatie of correctie vinden van de kant van professionals in het veld.

A) Beschrijving van de werking van een generator die gratis elektriciteit produceert:
Kwantummechanica (atoomfysica) zoals de algemene relativiteitstheorie van Einstein (kosmologische fysica) geven toe dat het vacuüm de zetel is van een gigantische maar onbruikbare energie.
Gebaseerd op het werkingsprincipe van de unipolaire generator van Faraday, creëerde de Amerikaanse natuurkundige Bruce De Palma een heel eenvoudig systeem om kwantumenergie uit het vacuüm te "pompen", een "fluxtransformator" genoemd. Bruce De Palma beschrijft het principe van het systeem als volgt: "Hier zit een stuk metaal in de energetische vloeistof. Als ik het roteer, kan ik er de voorwaarden voor een polarisatie in creëren, wat betekent dat de buitenkant van het object in beweging is, en niet het centrum. Dit is wat ik het neutrale punt noem, het centrum is positief en de buitenkant negatief. Wanneer de energie van de ruimte door dit stuk metaal gaat, is het negatief geladen, in contact met de bewegende buitenrand en positief in het midden. magnetisch veld produceert elektriciteit die men eenvoudig kan onttrekken met een contact in het midden en een aan de bewegende buitenrand."

B) Beschrijving van het diagram van realisatie van de N-Machine van Bruce De Palma:
De N-Machine bestaat uit een geleidende metalen schijf, een koperen as met een diameter van 0,95 cm en een cilindrisch samenstel van 8 ringmagneten. Bruce De Palma gebruikte magneten met een diameter van 7,3 cm uit oude luidsprekers.
Aan elke kant van de metalen schijf zijn vier magneten bevestigd aan de koperen as die dit apparaat kruist en de twee rijen magneten en de metalen schijf samen roteert. We plaatsen er 2 elektrische contacten (borstels) op, een net in het midden en de andere op de rand van de metalen schijf en we halen de stroom eruit. Het systeem wordt zelfvoorzienend (batterijen opladen die het rotatiesysteem voeden) door rond de 7000 omwentelingen per minuut te draaien, boven deze drempel bereikt de N-Machine zijn doel.
Bij de verdere ontwikkeling van de N-Machine wordt de omtrek van de magneten beschermd tegen breuk door een met glasvezel versterkte isolatiekap.

C) Essay van theoretische verklaring van het fenomeen van de vrije energie van de N-Machines:
Naar mijn mening is het verkrijgen van vrije energie in de N-Machines inherent aan de transformatie van scalaire golven (we baden in een oceaan van scalaire golven die sinds het begin der tijden bestaan, zij zijn de energie van de kosmos waarvan de voortplanter onbekend is), het bestaan ​​van deze golven wordt wetenschappelijk aangetoond door het Aharonov-Bohm-effect, een interferentieverschijnsel. Dus het belangrijkste punt dat ik wil benadrukken is: een magnetische vortex werkt op scalaire golven door ze om te zetten in (bruikbare) elektromagnetische golven.
Hoe werkt de magnetische vortex op scalaire golven? Het antwoord is eenvoudig, aangezien de interferentie wordt uitgelegd in het Aharonov-Bohm-effect, breekt de magnetische vortex de scalaire golf door de golf die uit een tegengestelde richting komt af te buigen en de golven die op de top van de vortex stromen door te laten, d.w.z. het laat de golven die in de vortex stromen passeren maar terwijl de golven die uit de tegenovergestelde richting komen worden afgebogen. Dat wil zeggen dat binnen de door de vortex begrensde zone de scalaire golven van de ruimte werden getransformeerd in sinusoïdale golven waaruit men elektrische energie kan putten.
Aangezien het energiepotentieel van de scalaire golven van de ruimte erg groot is, zal deze machine zelfstandig kunnen werken door een deel van de geproduceerde energie te hergebruiken om zichzelf te voeden.
Voor wie zich nog steeds afvraagt ​​wat de toepasbaarheid is van de principes van de thermodynamica, ik denk dat het principe van behoud van energie niet wordt geschonden in N-Machines, aangezien scalaire golven worden omgezet in elektromagnetische golven om een ​​elektrische stroom op te wekken, elektriciteit wordt niet uit het niets verkregen in dit systeem dat vol scalaire golven zit.

Wat mij betreft, ben ik ervan overtuigd dat we een project van zo'n complexiteit en de reikwijdte van een generator van elektriciteit die gratis uit de ruimte wordt gehaald, alleen kunnen realiseren als we erin slagen onze ideeën en de resultaten van onze ervaringen uit te wisselen.

Ik wou dat ik bescheiden mijn druppel kon brengen in deze wetenschappelijke oceaan van kwantumfysica.

XDC24

Massinissa ulac smah ulac
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6982
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907




par gegyx » 21/03/07, 14:17

Hallo “Massinissa ulac smah ulac :onheil: »
(Ik hoop dat je geen Mikael-achtige "voorbijganger" bent, aangezien deze tekst elders te vinden is...)

:pijl: https://www.econologie.com/forums/post47023.html#47023

Inderdaad, je bent een nieuwe Michael.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 22/03/07, 16:37

Massinissa ulac smah ulac --> mogen we weten wat dat betekent? : Cheesy:

Een koppeling met http://www.acb54.com/article.php3?id_article=39 ?

ps: Gegyx heeft gelijk, zie http://www.brest-ouvert.net/article1358.html
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 252-gasten