Vacuüm energie: een officiële terugkeer

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07

Re: Vacuümenergie: een officiële terugkeer




par Hydraxon » 25/09/08, 00:46

Capt_Maloche schreef:
Wees voorzichtig, (ik zie de ontluikende onderzoekers van gratis energie aankomen :D ) dit idee van vacuümenergie is uiterst complex om te begrijpen, van dezelfde orde als het begrip oneindigheid

Voorlopig voorspellen de berekeningen op een kwantumschaal 10 exp 112 Joule per m3 ruimte !!! en 115 keer minder met de nog steeds onbeperkte relativiteitstheorie (E = mC²)
energie is materie en vice versa

en als 2 geldige theorieën ook van elkaar verschillen over een dergelijk onderwerp, is er reden om alles in twijfel te trekken

Verbluffend! je wilde sciencefiction LieTseu?


Niet 115 keer minder, 10^115 keer minder. Dat is eigenlijk best saai, maar ja, onze kennis van de wereld op kwantumschaal is uitstekend, ook op GR-schaal. En we weten heel goed dat de MQ volkomen vals is op de schaal van de RG. Er is niets om in paniek te raken, het ontbreekt alleen aan een theorie waarvan de RG en de MQ benaderingen zijn, afhankelijk van de schalen.

Omdat deze theorieën uitstekend zijn en perfect het gedrag van materie voorspellen. Een verenigende theorie moet ze daarom als benaderingen aanvaarden.

Als deze energie misschien in staat is om het universum uit te rekken, betekent dat helaas niet dat deze kan worden geëxploiteerd op een aarde die niet uitdijt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/09/08, 09:40

O zo veel! het is voorbij ja : Cheesy: zachte kont en hete TUUT zullen binnenkort jouw bijnamen zijn : Cheesy:

Ik wil dat het onderwerp de moeite waard is om te stoppen

Uw filosoof Lie Tseu maakte melding van een heilige voorwetenschap
Wat betreft het weten wat hij beheerst over dit onderwerp...

Hoe dan ook, als er zoveel verschil is tussen deze twee theorieën, komt dat doordat materie niet de aard heeft die wij geloven: mediteren.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 25/09/08, 10:25

Capt_Maloche schreef:Hoe dan ook, als er zoveel verschil is tussen deze twee theorieën, komt dat doordat materie niet de aard heeft die wij geloven: mediteren.


En de leegte is niet noodzakelijkerwijs de afwezigheid van materie, zoals wij geloven!

Trouwens, de leegte het aanpassen van tel dat we het conceptualiseren (ik praat goed quantum quand même ARF! :cheesy: ) bestaat het echt? Ik heb hier mijn twijfels over...

Editie Capt_Maloche 25/09/2008 correctie van de fouten van de man die Frankrijk goed leidt : Cheesy: niets persoonlijks ARF!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/09/08, 10:40

Houthakker schreef:Dat is het het Casimir-effect ?


:D Nee, dat is het calorische verschil tussen bloubiboulga en ansjovischocolade

serieuzer het Casimir-effect: http://fr.wikipedia.org/wiki/Effet_Casimir
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/10/08, 13:42

Een beetje de omstandigheden

Dus? hoe de energie terug te winnen die het gevolg is van fluctuaties van het nulpunt?

met een elektrische boog Remundo?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/10/08, 14:17

Renaud biedt een verklaring:
renaud67 schreef:Hallo Capt,
Ik weet niet of je het document hebt gelezen dat ik daar heb gedownload:
https://www.econologie.com/fichiers/partager/1224169776fEjVNG.pdf
dit zijn opmerkingen van Bob Boyce (als hij een hoer is, verbergt hij het goed) in het bijzonder pagina 7 van de pdf...

Als je tijd hebt, is het de moeite waard om te lezen...
@+
renaud
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
brandnetel458b
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 20/10/08, 13:20




par brandnetel458b » 20/10/08, 14:20

Ja, maar naar mijn mening zijn er nog vele jaren onderzoek nodig voordat het mysterie van vacuümenergie wordt ontrafeld. Bovendien is er niets dat kan voorspellen dat deze energie industrieel exploiteerbaar zal zijn.

Vóór al die jaren hebben we tien keer zoveel tijd om de planeet te vernietigen
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 20/10/08, 14:21

Laten we eerlijk zijn: ik ben het niet die dit voorstelt : Cheesy: Het is BOB.
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/10/08, 14:33

Wie is BOB?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 20/10/08, 14:35

Bob Boyce...
( : Cheesy: geen controverse alstublieft : Cheesy: )
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.

(Alessandro Marandotti)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 187 gasten