OPROEP VOOR GETUIGEN: huishoudelijke biovergister voor tv-reportage

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
mathildecusin
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 17/10/13, 14:30

OPROEP VOOR GETUIGEN: huishoudelijke biovergister voor tv-reportage




par mathildecusin » 17/10/13, 14:36

Bonjour à tous,

Ik ben een journalist voor het M6-kanaal. Ik werk momenteel aan een rapport over alternatieve energiebronnen en ben vooral geïnteresseerd in de productie van biogas. Ik ben op zoek naar iemand die thuis een biovergister of een methaniseerder heeft gebouwd en mij daarover kan vertellen.
Aarzel niet om op elk moment contact met mij op te nemen als u in dit geval bent!
A bientôt.

Mathilde KUSIN
0182283113
mathildecusin@gmail.com
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Betreft: OPROEP VOOR GETUIGE: binnenlandse biovergister voor rapport




par Hic » 17/10/13, 18:27

mathildecusin schreef:Bonjour à tous,

Ik ben een journalist voor het M6-kanaal. Ik werk momenteel aan een rapport over alternatieve energiebronnen en ben vooral geïnteresseerd in de productie van biogas. Ik ben op zoek naar iemand die thuis een biovergister of een methaniseerder heeft gebouwd en mij daarover kan vertellen.
Aarzel niet om op elk moment contact met mij op te nemen als u in dit geval bent!
A bientôt.

Mathilde KUSIN
0182283113
mathildecusin@gmail.com


Beeld
Cambodjaanse vrouw kookt met biogas verkregen uit menselijke en dierlijke uitwerpselen
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 210-gasten