Attentie solowatt windbedrijf

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
sylvain560
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 15/02/12, 15:52

Attentie solowatt windbedrijf




par sylvain560 » 16/02/12, 07:07

Dag

Bedankt beheerders voor het achterlaten van dit bericht
Deze samenleving is gevaarlijk
Dat zijn alleen verkopers die een ander bedrijf bellen om te kopen en vragen (wat te vragen, geen sav)
In het begin zeer bereikbaar en eenmaal getekend is het voorbij
Persoonlijk heb ik met hen getekend in november 2011, ik wacht nog steeds op mijn factuur om te profiteren van de belastingvermindering en bovendien is de installatie geïnstalleerd maar produceert niets

Wees voorzichtig, het is op de boncoin met zeer verleidelijke verkoopargumenten
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 16/02/12, 08:14

Bedankt voor de info.

Aan de andere kant trek ik de aandacht van de forum betreffende denigratie en laster, andere forum wij betalen de prijs ...
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/02/12, 09:39

Voorstel om te worden ondersteund door bewijs en te beginnen door uw volledige naam in het bericht te zetten, te gemakkelijk om anoniem te belasteren! :onheil:

Als het niets oplevert, komt dat omdat het bovenstroomse onderzoek slecht of niet bestond.

Richt u tot een vereniging voor consumentenbescherming ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 16/02/12, 09:41

Ik weet niet of het efficiënter zou zijn om uw correspondentie te publiceren, met uw namen, ...
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.

Onderaan de praters en een plafondventilator!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 16/02/12, 14:03

Vooral dringend een gerechtelijke procedure starten voor elk gebrekkig vakmanschap:
aangetekende brief met het verzoek om herstel van alle gebreken in het kader van de garantie van perfecte voltooiing voor minder dan een jaar, met een ingebrekestelling met deadline voor werk aangevraagd bij een ander bedrijf op hun kosten na een kort geding.
Verslag van de deurwaarder alles wat fout is zonder vertraging.
Neem contact op met andere bedrijven schattingen van reparaties en kennen alle fouten dankzij hun expertise, wat nuttig zal zijn voor de gerechtelijke stappen om de realiteit van de fouten te bewijzen, en vooral hun prijs om een ​​beslag op de rekeningen van dit bedrijf te vragen om op hun kosten te repareren .
Heb je alles betaald, of slechts 95% of 30% ???
toepassing in kort geding om een ​​spoedeisende schadevergoeding te verkrijgen door een ander bedrijf (voor de rechtbank indien minder dan ongeveer € 10000) zonder advocaat of voor de rechtbank indien meer, met een advocaat.
De rechtbank zal waarschijnlijk op uw kosten een forensisch deskundige aanstellen om een ​​rapport op te stellen en vervolgens te beslissen.

Wees standvastig, want dan zal het bedrijf u serieus nemen, aangezien de verzekering fouten bij niet-naleving niet dekt.

Persoonlijk heb ik met hen getekend in november 2011, ik wacht nog steeds op mijn factuur om te profiteren van het belastingkrediet en bovendien is de installatie geïnstalleerd maar produceert niets

normaal zonder factuur heb je niets betaald, dat de aanbetaling max 30% ????
Anders heb je niet het minimale juridische advies voor alle werkzaamheden gelezen !!!

U kunt ook vragen, als niets werkt, de volledige waarborgsom en dringende herstelling en volledige terugbetaling van uw waarborgsommen, gezien de totale ongeschiktheid van deze vennootschap, via de kort gedingrechter.

Maar uw actie op forum schrikt dit soort oplichters niet veel af, omdat ze mensen oplichten die te zelfverzekerd zijn, niet bekend zijn met juridische en technische regels (die daarom de forums ) omdat ze alleen bang zijn voor de juridische acties, snel die beslag leggen op hun rekening, zo snel genoeg, wat moeilijk is, omdat je veel tussenbeide komt, dat je een complex contract hebt getekend, zonder de voorwaarden te begrijpen en mogelijke exacte gevolgen, zoals de armada van interveniënten die moeten worden aangeklaagd, ideaal om de gerechtigheid te vertragen, met vóór het faillissement van de vennootschap !!

Kijken of uw uitgebreide woningverdedigings- en regresverzekering dekt u niet voor enig gebrekkig vakmanschap aan uw huis, aangezien het mij dekt door te betalen voor juridische expertises om een ​​architect te veroordelen !!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/02/12, 14:08

Ah dedeleco en zijn goede juridisch advies :) :)

Goed herlezen: het materiaal dat hij ontving, dat is niet de vraag. Daar wil hij gewoon de factuur voor de belastingvermindering ... ik dacht dat ik het eindelijk begreep ...

Er is zeker een wettelijke termijn voor het verkrijgen van de factuur na installatie / levering ... moet worden geïnformeerd (consumentenvereniging) als het gebeurt dat het bedrijf nog steeds "binnen zijn rechten" is.

Ik wachtte toevallig 4 of 5 maanden op een factuur van mijn loodgieter ... het deerde me niet omdat ik niets vooruit had : Cheesy:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 16/02/12, 14:23

Het deerde me niet, want ik had niets gedaan
: Mrgreen:

Ik hoop dat dit het geval is, dat er nog minimaal 60% betaald moet worden ????
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/02/12, 14:27

​ Keskidiledede ????

Ik bedoel, ik had de spullen in huis en ik heb er pas 4 of 5 maanden later voor betaald (het waren maar kleine spullen maar toch een paar honderd euro in totaal ...)
Dernière édition par Christophe de 16 / 02 / 12, 14: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
sylvain560
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 15/02/12, 15:52




par sylvain560 » 16/02/12, 14:27

Dag

Mijn belangrijkste doel is om mijn factuur voor de belastingvermindering te ontvangen

De tweede is om consumenten te informeren die een
ecologisch gebaar maar dankzij bedrijven die zich willen verrijken .....

Voor de installatie is de studie "keihard" uitgevoerd, door observatie kost het veel wind om 30/40 KM / u te laten werken

Anders werd voor de financiering alles betaald via een organisatie die zich in juli 2012 niet bij mij begon terug te trekken, het is een verkoopargument als je betaalt dat de installatie sneller aankomt ..etc.etc .... en ze zitten er vol mee. koffer (argumenten), stuurhuis heeft een prijs .... etc kort
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/02/12, 14:30

sylvain560 schreef:dankzij bedrijven die zichzelf willen verrijken .....


Nou ... ik weet niets waarvan dit niet het doel is ... daarna zijn er sommigen die het eerlijker doen dan anderen ...


sylvain560 schreef:Voor de installatie is de studie "keihard" uitgevoerd, door observatie kost het veel wind om 30/40 KM / u te laten werken


Met een meetcampagne of via een min of meer "nep" -kaart gegeven door de verkopers?

Normaal gesproken vereist de installatie van een windturbine, als we het willen doen minimaal 1 jaar metingen !!
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten