Attentie solowatt windbedrijf

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
sylvain560
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 15/02/12, 15:52




par sylvain560 » 16/02/12, 14:35

Voor wie wil weten hoe dit bedrijf werkt

Solowatt zijn verkopers, die inkopen bij ecomotiv de groothandel en vmt energie vragen om de installatie te plaatsen en te installeren.

Ik vroeg de installateur die het onderhoud en de reparaties deed, en niemand was verrast.

Het is een 48V wisselwindturbine van 1500 W op een technisch document van 1000 W met 12 V-batterijen in serie (48 V), die werkt door netwerkinjectie via een controller/regelaar en een extreem energie-intensieve omvormer.


Ik herhaal dat het mijn doel is om te informeren en niet te denigreren
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 16/02/12, 14:41

Omdat het de laatste jaren "in de mode" is, zijn er veel margoullins die hun intrede hebben gedaan op het gebied van hernieuwbare energie, energiebesparing of DPE...

Het ergste zijn de lucht-lucht-warmtepompen die voor een hoge prijs worden verkocht (20 € voor apparatuur ter waarde van 000)...dedeleco zal je er beter over vertellen dan ik : Mrgreen:

Er zijn dus margoullins, maar er zijn ook duiven die niet weten hoe ze aan informatie moeten komen, de potentiële margoullin aanvoelen en worden uitgepraat door waardeloze verkopers... en toevallig geloven sommigen in Sinterklaas (bijvoorbeeld prijzen die volledig uit de markt zijn vergeleken met de competitie...)

Zoals hier gezegd: weet hoe u “goed kunt kopen, goed consumeren” https://www.econologie.com/forums/les-lacune ... 10049.html dit zou vanaf de basisschool geleerd moeten worden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 16/02/12, 14:42

Het lijkt er wel op, vooral omdat je niets ter onderbouwing geeft.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 16/02/12, 22:40

www.solowatt.eu is van het internet verdwenen, het enige dat overblijft is www.solowattpro.com
die op hun site lijkt te verdwijnen, waarbij veel modellen ontbreken!!
Er zijn dus grote problemen te verwachten!!

zie de link:
http://www.fasilannuaire.fr/314-1422-70 ... urope.html
wat nergens heen gaat!!!
0 x
sylvain560
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 15/02/12, 15:52




par sylvain560 » 17/02/12, 06:56

want de gevonden moet naar de boncoin gaan

Typ "bepaalde windturbine" en selecteer Bretagne

De rest vind je een video van een zwarte 600 op daylimotion

En een paar kruimels forum die zijn verwijderd door de beheerders van de bedreigingen
0 x
sylvain560
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 15/02/12, 15:52




par sylvain560 » 24/02/12, 10:58

GEVAAR

Tot op heden brandt mijn omvormer

Ik heb zojuist het installatieprogramma ontvangen en het bedrijf zal vandaag faillissement aanvragen
Hij gaf mij toe dat de apparatuur “onzin” was

Er zijn altijd aankondigingen op boncoin

Ik weet dat er mensen zijn die op hun apparatuur of de installatie wachten, niemand zal bij u leveren en niemand zal de installatie komen afmaken
0 x
Regismu
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 349
Inschrijving: 26/03/10, 17:11
Plaats: 13
x 6




par Regismu » 24/02/12, 11:06

Dag

voor fotovoltaïsche producenten beschikt u over de GPPEP (verenigingswet 1901 erkend als zijnde van openbaar nut) om u te adviseren en te ondersteunen:

http://gppep.org/
0 x
sylvain560
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 15/02/12, 15:52




par sylvain560 » 25/02/12, 11:03

Dag

Ik ben zojuist gecontacteerd door een van de leiders die de mensen wil leren kennen die een probleem hebben (materiaal niet ontvangen of installatie niet uitgevoerd) en die mensen willen "helpen" om hun zorgen op te lossen.
Ik heb zijn telefoonnummer, als je wilt dat hij contact met mij opneemt

Hartelijk
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 25/02/12, 13:54

Wat is deze margoullin-methode?

Eerst schiet je op ze en dan wil je hun after-sales service bemiddelen?

Alsof ik een notitieboekje van een klant wil herstellen... er is niets beters...

U moet stoppen met het ontnemen van bezoekers hiervan forum voor idioten...
0 x
sylvain560
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 15/02/12, 15:52




par sylvain560 » 25/02/12, 14:23

Dag

Mijn eerste doel was om mensen die geïnteresseerd waren in een windturbine te informeren en dit bedrijf onder de aandacht te brengen.

Voor wie problemen heeft met deze box is er enkel expertise met deurwaarder, klacht, advocaat....etc.
Een lange en dure procedure, als sommige mensen gewoon zonder factuur zitten is er een oplossing, de rest....... het is aan jou

Ik ben geen tapijtdealer, maar als je problemen hebt, moet je met dit soort bedrijven omgaan.
Het is zelden mogelijk om weer op te staan ​​zonder veel geld te verliezen

Van mijn kant heb ik zojuist mijn factuur ontvangen, waarmee ik mijn belastingkrediet (een groot bedrag) kan terugkrijgen, maar ik moet de omvormer nog vervangen en hij is vastbesloten deze naar mij op te sturen
Ik zal te zijner tijd zien of hij zich aan zijn belofte houdt
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 272-gasten