Wind: het bouwen van een verticale as windturbine van A tot Z

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 01/10/12, 19:39

Als je zo veel convergerende aannames die leiden tot dezelfde conclusie, kan het best worden genoemd een theorie, is het niet ongeldig voorzien ... In de biologie, bijvoorbeeld, een lange tijd geleden dat het is bewezen :
http://fr.wikipedia.org/wiki/Évolution_(biologie)


Inderdaad, zoals u gemerkt er convergenties waarin het gebruik van genetische of andere bomen en deze toespraak is zeer aantrekkelijk (niet in het minst omdat als iedere andere opzegtermijn als de aarde rond is, de aarde n ' is niet het centrum van het universum, enz ... wordt als ketters en sektarisch beschouwd).
Dit soort convergentie werd gevonden met HIV en gedeeld door de overgrote meerderheid van de medische wereld, en de ketters hebben het voorwerp gemaakt van al het sarcasme van hun tegenstanders (vriendelijke Dede). Dit zijn dus geen argumenten en tegenargumenten, maar een principiële principiële oppositie.
Als deze stap niet wordt genomen, is de rest de discussie in een vacuüm.

Er is weinig meer dan de fylogenetische boom waarin men enkele hypothesen vindt, maar niet zozeer omdat men dit globaal betwijfelt, eerder om voorzichtigheid. Nogmaals, als u lasteraars bent, breng bewijs dan dat werkt of op zijn minst een of meer protocollen die de weg houden!

Hetzelfde: welke protocollen? Zoals aids, vaccins, nucleaire middelen, chemicaliën en anderen?

Maar in principe zijn alle opties daarom open. het is niet tegenstrijdig om te zeggen dat een muur blauw is als deze meetbare graden Kelvins heeft die overeenkomt met zijn kleur ...

Ik ben een getrainde en professionele technicus en ik ken de mogelijkheden en beperkingen van apparaten die zijn ontworpen en gefabriceerd voor een bepaald doel en niet verder. Dus een maatregel is neutraal, het maakt geen gebruik van of tegen het gebruik dat ervan wordt gemaakt ... mensen ja!
Dus met betrekking tot de evolutietheorie houdt het (zijn tolken) alleen vast wat in deze richting gaat en is van mening dat niet alle zandkorrels van de machine in aanmerking moeten worden genomen. Maar het zijn de zandkorrels die de machines stoppen en wetenschappelijk onderzoek wordt ook gebruikt om deze zandkorrels in kwestie te benadrukken. Het (enigszins oude) voorbeeld van de coelacant is EEN van deze granen in kwestie.
Hetzelfde moet je de draad veranderen! :D
0 x
Pascaltech
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 03/08/16, 09:33

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z




par Pascaltech » 03/08/16, 11:30

Ik dacht dat het onderwerp ging over het bouwen van een windturbine.
0 x
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z




par RV-P » 07/10/17, 14:27

- Hier is er iemand die deze geoptimaliseerde windturbine heeft gebouwd! Kijk hier:
https://www.youtube.com/watch?v=qTt9uPQ_RjM
en vertel me of ik het fout heb !!!
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
darkducobu
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 21/07/18, 19:51
Plaats: Frankrijk

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z




par darkducobu » 21/07/18, 20:07

Bonsoir,
Nieuw op de forum, Ik zou graag willen weten of mensen erin geslaagd zijn een windturbine in hun tuin te installeren zonder problemen met de buurt. Gedurende een aantal jaren heb ik deelgenomen aan een onderzoek naar de implementatie van een offshore windmolenpark en 3 jaar is het afgewezen vanwege de hypothetische visuele nuances. Op bijna 20 km van de kust is het waarschijnlijk dat we een veiligheidslicht zien, maar overdag moet het neutraal zijn.
Bij voorbaat dank voor het delen
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z




par Oli 80 » 14/04/20, 16:21

Hallo allemaal, hier is een eerste video van de realisatie van een verticale windturbine


de video is niet van mij, maar je kunt het project volgen op het youtube-kanaal van deze persoon
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z




par Oli 80 » 30/04/20, 00:03

Goedenavond, hier is de voortzetting van de vorige video van deze windturbine
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z




par Oli 80 » 02/05/20, 21:42

Goedenavond, hier is het derde deel van de bouw van deze verticale windturbine


Ik weet het niet, maar ik heb de indruk dat het hier om een ​​begraafplaats gaat forum, kalm kalm, normaal zijn de begraafplaatsen gesloten tijdens opsluiting
hier komen is als naar de begraafplaats gaan

of het is de mentaliteit hier die te laag vliegt om niet te zeggen gelijk met het gazon
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z




par Ahmed » 02/05/20, 22:07

We zeggen niet begraafplaats, maar breek het! : Wink:
Ik heb een vriend die aan het onderwerp werkt en wanneer het operationeel is, zal ik het hier bespreken ... Zijn idee is om een ​​deflector te gebruiken om een ​​deel van de verliezen bij de terugkeer te voorkomen ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z




par Oli 80 » 08/05/20, 11:35

Hallo iedereen hier is een windturbine met herstel



een eenvoudiger model

0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: Wind: Laten we een windturbine met verticale as bouwen van A tot Z




par phil59 » 08/05/20, 22:15

Oli 80 schreef:Goedenavond, hier is het derde deel van de bouw van deze verticale windturbine


of het is de mentaliteit hier die te laag vliegt om niet te zeggen gelijk met het gazon


Ik voelde het "ding" binnen mijn bereik, maar we zien helaas geen resultaat ....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 258-gasten