Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par sicetaitsimple » 04/02/20, 19:06

Ik ben niet altijd voorbeeldig geweest, maar ik probeer mezelf te genezen.

Ik ben ook geen moderator, het is gewoon mijn mening.

Maar nu is het hier erg papperig forum. Tussen de off-topics en de beledigingen (ik herken een recente) wordt het alles. We hebben het recht om een ​​beetje op te warmen in een debat, of om een ​​beetje humor of ironie te maken, maar dat heeft grenzen.

Het is gewoon mijn mening. Maar het zou op zijn minst een elementaire hygiënemaatregel zijn om naar de titel van de thread te kijken voordat u deze plaatst. Anders is er geen kans dat er "nieuwe" toetreden.

Ik ga als voorbeeld de "moestuin van de luie mensen" noemen, 1621 bladzijden discussies altijd respectvol voor de ander, maar vaak met echte debatten.

Je maakt het (degenen die het lezen) wat je wilt .....
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par Christophe » 05/02/20, 00:06

Spanningen en meningsverschillen over forums hebben altijd bestaan ​​en zullen altijd bestaan: het is het principe van een debat ... daarna zijn er mogelijke sancties in geval van overdrijving!

Voor titels en off-topic proberen we te doen wat we kunnen! Ik heb de laatste tijd geen erg grote HS opgemerkt ... behalve over capillariteit ... Ik zal het verdelen, bedankt voor de herinnering! : Cheesy:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par Janic » 05/02/20, 10:27

Ik ga als voorbeeld de "moestuin van de luie mensen" noemen, 1621 bladzijden discussies altijd respectvol voor de ander, maar vaak met echte debatten.
alleen het samenbrengen van een maximum aan mensen in overeenstemming met zijn aanpak, zal het waarschijnlijk geen controverse veroorzaken.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par sicetaitsimple » 05/02/20, 11:11

OK, mijn interventie was hoofdzakelijk gericht op het off-topic, dit is slechts een beetje discipline.

PS: maar de Mobylette van Guygadebois uit 1957 is erg mooi, het is gewoon moeilijk om te zien wat het doet, met bijbehorende opmerkingen, in een thread over hernieuwbare energiebronnen in China! : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par Christophe » 05/02/20, 11:47

Ja, maar het opnieuw scherpstellen van een onderwerp is niet alleen de taak van de moderators ... : Idee: : Idee: : Idee:
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par sicetaitsimple » 05/02/20, 11:57

Christophe schreef:Ja, maar het opnieuw scherpstellen van een onderwerp is niet alleen de taak van de moderators ... : Idee: : Idee: : Idee:


Dit is wat ik deed door te schrijven: ""Zoals gewoonlijk bij jullie twee, verandert elk onderwerp, zelfs als de titel nauwkeurig is, in onzin."

Het werd opgevolgd, Guygadebois startte het debat over hernieuwbare energiebronnen in China opnieuw! : Lol:

Zoals wat het een beetje persoonlijke discipline is, althans voor het off-topic.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par GuyGadebois » 05/02/20, 12:16

Tegenwoordig ben ik behoorlijk gestoord. Ik ben slecht aan het herstellen van het verlies van Michou.
Beeld
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par sicetaitsimple » 05/02/20, 12:34

Ah ... Sorry, ik ben misschien een beetje abrupt geweest, maar ik kon het niet weten ...
Mijn oprechte deelneming.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par Janic » 05/02/20, 12:52

halfkool, halfgeit! 8)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Voordat we posten, kijken we naar de titel van de thread




par plasmanu » 05/02/20, 13:00

Ik zou graag de naam van zijn tandarts willen weten. Hij heeft een fortuin in de mond, zeker draaipunten of implantaten
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 267-gasten