Vastleggen en opslaan van CO2 IPCC-rapport

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 10/08/06, 13:24

elephant schreef:de C02 die zo is opgeslagen, wat doen we ermee? bubbels voor de perrier?



Voedsel voor het plankton....het zou goed zijn om op zijn minst eens naar de documenten te kijken die ik online heb gezet... : Cry:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 10/08/06, 21:08

Targol schreef: het lijkt erop dat sommigen van mening zijn dat JPP soms ook te kwader trouw is op de Iter...


Wat betekent dat precies? Graag feiten citeren
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 11/08/06, 09:32

Cuicui schreef:
Targol schreef: het lijkt erop dat sommigen van mening zijn dat JPP soms ook te kwader trouw is op de Iter...


Wat betekent dat precies? Graag feiten citeren


http://forums.futura-sciences.com/thread69150-4.html (zie bijvoorbeeld bericht #63 en volgende).
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 11/08/06, 09:42

Het spijt me, maar ik vind dat JPP (naast andere gebreken) Er is in het algemeen sprake van een flagrant gebrek aan onpartijdigheid...en dit doet hem veel pijn, ook al slaagt hij erin veel volgers te overtuigen...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 11/08/06, 09:49

Christophe schreef:Het spijt me JPP Er is in het algemeen sprake van een flagrant gebrek aan onpartijdigheid...en dit doet hem veel pijn, ook al slaagt hij erin veel volgers te overtuigen...


Dit is vaak het geval bij briljante geesten. Door gelijk te hebben, denken ze uiteindelijk dat dit altijd het geval is en weigeren ze elke kritiek of twijfel aan hun “heilige woord”.

Ik ken deze heer niet en vanwege mijn beperkte kennis van de natuurkunde kan ik de relevantie van zijn opmerkingen niet beoordelen. Wat ik echter kan zien, is dat de stijl van deze geschriften (artikelen, interventies in discussielijnen) duidt op een groot vertrouwen in hem en een gevoel DE waarheid te hebben, wat soms een beetje vervelend is.

Misschien is het de schuld van de buitenaardse wezens die een implantaatmodel hebben geplaatst: "Ik heb de meloen v3.0" : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 11/08/06, 09:56

Ik ken deze heer niet en vanwege mijn beperkte kennis van de natuurkunde kan ik de relevantie van zijn opmerkingen niet beoordelen. Wat ik echter kan zien, is dat de stijl van deze geschriften (artikelen, interventies in discussielijnen) duidt op een groot vertrouwen in hem en een gevoel DE waarheid te hebben, wat soms een beetje vervelend is.


Precies en hier is mijn mening over het personage:

Door het lezen van zijn site en na enkele uitwisselingen per e-mail hebben we niet langer de indruk dat JPP kk1 is gefrustreerd, paranoïde, omkoopbaar, borderline megalomaan en onbetrouwbaar (respecteert zijn woorden niet) maar dit is niet onverenigbaar met een “briljante geest”…

Dat is mijn indruk van de weinige gesprekken die ik op dit moment met hem heb gehad... En dan heb ik het nog niet eens over zijn boeken over UFO's...

In ieder geval is dit allemaal HS vergeleken met CO2! Dus óf we creëren een onderwerp over “De JPP-mythe” óf we praten over CO2! Dankjewel :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 11/08/06, 10:12

Targol schreef:Misschien is het de schuld van de buitenaardse wezens die een implantaatmodel hebben geplaatst: "Ik heb de meloen v3.0" : Mrgreen:


Hihihi, ik heb de meloen niet eens gevangen :) versie 3.0 is waardeloos...nee, ik denk dat het krachtiger is dan dat...Ik zou liever "de Melon Vista" zeggen : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
rabbitheran
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 07/08/06, 22:16
Plaats: Aveyron




par rabbitheran » 19/08/06, 15:40

Ik zou graag de documenten willen zien over het Co2-feest van de verpleger

maar door alles wat planten opslaan als CO2
Is het bijvoorbeeld niet mogelijk om koolstof in de vorm van vaste vezels te gebruiken? :schok:

er is geen briljante scheikundige die een manier heeft gevonden om iets anders te doen dan bellen in de perrier en voedsel voor de plant om gas in onze atmosfeer vrij te geven. :x
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 19/08/06, 18:58

konijnheran schreef:maar door alles wat planten opslaan als CO2
Is het bijvoorbeeld niet mogelijk om koolstof in de vorm van vaste vezels te gebruiken? :schok:

er is geen briljante scheikundige die een manier heeft gevonden om iets anders te doen dan bellen in de perrier en voedsel voor de plant om gas in onze atmosfeer vrij te geven. :x

+1
met alles wat we weten te verzamelen en verkopen, van Oklahoma-zand tot citroenschillen of ingeblikte berglucht, is dit zeer teleurstellend! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
rabbitheran
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 07/08/06, 22:16
Plaats: Aveyron




par rabbitheran » 19/08/06, 23:55

Het is niet dat ik een marktwaarde aan dit gas wil geven

maar zocht eerder naar een oplossing die door gewone stervelingen kon worden begrepen :onheil: die hun grote kont alleen kunnen bewegen als ze er interesse in hebben, zoals het bouwen van huizen of ik weet niet wat

omdat het CO2 XNUMX meter diep onder de grond opnieuw in evenwicht is gebracht om een ​​klein evenwicht te vinden in de cyclus van dit gas en alleen omdat dit niet mogelijk is zonder bewustzijn van de massa en interesse in deze massa :|

Ik zou het graag ondergronds weer in evenwicht willen brengen, maar de weinige econologen of allround ecologen zullen daar alleen niets voor kunnen doen : Cry:
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 286-gasten