Moet ik stoppen met het verwarmen van mezelf met gas?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9772
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Moet ik mezelf niet meer met gas verwarmen?




par sicetaitsimple » 19/08/17, 16:00

Did67 schreef:Ik denk dat ik onze vriend heb gedronken die er goed aan deed zichzelf in twijfel te trekken voordat hij het deed (in tegenstelling tot anderen...).


Ik denk dat we met zijn tweeën zijn geweest om zijn glas te vullen als hij even leeg was!

We kunnen zoveel muggenziften of kibbelen als we willen, het belangrijkste als we het over zonne-energie hebben, is dat we ons realiseren dat in ons land de dag in december 8 uur duurt en dat de zon laag staat. En in december is het vaak bewolkt. Dus niet dromen...
0 x
lilian07
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 15/11/15, 13:36
x 56

Re: Moet ik stoppen met verwarmen op gas?




par lilian07 » 23/08/17, 08:54

Als je het niet erg vindt, vullen we het tot 3.
Dit is de reden waarom hij wordt geadviseerd om zijn gasverwarming te behouden en waarom het dan nuttiger en eenvoudiger is om fotovoltaïsche zonne-energie uit te voeren, voeg ik toe zonder batterij.
Produceer en verbruik in eerste instantie zijn elektriciteit rechtstreeks met minder gevoeligheid voor het probleem van temperatuur en oriëntatie in vergelijking met thermisch en in het geval van overconsumptie schakelen we om naar de productie van warm water en daar hebben we een nuttige elektrische productie en nuttige thermische productie. Alles in zelfconsumptie die niets te maken heeft met een organisatie die ons regels oplegt die indruisen tegen de geest van hernieuwbare energiebronnen....
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten