Oplossingen voor dure olie

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

Oplossingen voor dure olie

par lau » 30/04/06, 12:02

0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Allex
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 13/11/05, 19:08

par Allex » 30/04/06, 19:26

Dat heb ik al gezien maar is dat echt toegankelijk voor een turbo diesel injectie? en wat gebeurt er met verzekeringen en mijnen?
Zal dit waarschijnlijk de verzekeringsgaranties niet ongeldig maken (die altijd klaar staan ​​om hout te stoken om niet te betalen in geval van een claim?) Anders zou ik graag willen weten of er in de regio Lyon waar ik woon "pantonizes" zijn of die klaar zijn om te beginnen aan een wederzijdse "pantonisering"?
Ik specificeer dat volgens het principe ik meer ben dan beginnen, blijven qq. vragen.
A bientôt.
0 x
Laten we niet vergeten dat werk ALLEEN een noodzakelijk kwaad is, als we het zouden kunnen missen, zouden we het allemaal zonder doen.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 30/04/06, 22:03

eh... in het artikel werd niet gesproken over een pantone-systeem..
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

par Christophe » 01/05/06, 14:59

Lau... meen je dat als je een link citeert van het French Petroleum Institute als je het hebt over een alternatief voor olie?

Dit instituut ontvangt een % (laag maar toch) op elke liter olie die in Frankrijk wordt verkocht... dus eerlijk gezegd... de alternatieven voor hen zijn alleen voor hun imago... :|
0 x
Allex
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 13/11/05, 19:08

par Allex » 01/05/06, 19:32

eerlijk gezegd wek je me de indruk heilige voeten niqueles te zijn wat de info betreft.
Bekijk deze site voor pantone.
www.quanthomme.com
En je toyota pantonize is het pantonize op zichzelf of heb je het laten doen of heb je het in een verrassingstas gekregen?
Waar gaat het over wat het tijd verspilt
Ga naar meer.
0 x
Laten we niet vergeten dat werk ALLEEN een noodzakelijk kwaad is, als we het zouden kunnen missen, zouden we het allemaal zonder doen.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 01/05/06, 22:26

Econology schreef:Lau... meen je dat als je een link citeert van het French Petroleum Institute als je het hebt over een alternatief voor olie?

Dit instituut ontvangt een % (laag maar toch) op elke liter olie die in Frankrijk wordt verkocht... dus eerlijk gezegd... de alternatieven voor hen zijn alleen voor hun imago... :|


Ik ben het met je eens, ik probeerde net een artikel te plaatsen over een rubriek met de titel, ik citeer: "Energieoplossingen officieel"
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

par Christophe » 01/05/06, 22:41

Alex schreef:eerlijk gezegd wek je me de indruk heilige voeten niqueles te zijn wat de info betreft.
Bekijk deze site voor pantone.
www.quanthomme.com
En je toyota pantonize is het pantonize op zichzelf of heb je het laten doen of heb je het in een verrassingstas gekregen?
Waar gaat het over wat het tijd verspilt
Ga naar meer.


Ik denk dat je niet weet met wie je praat...
Signalen : https://www.econologie.com/qui-sommes-no ... es-13.html
of: https://www.econologie.com/le-moteur-pan ... -1151.html
of: https://www.econologie.com/citroen-zx-td ... es-70.html

Dus voor de vernikkelde voeten ga je terug...

Dan zie ik geen pkoi, je bent zo agressief... we hebben je kkchoz gemaakt?
Dernière édition par Christophe de 09 / 11 / 07, 10: 17, 3 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

par Christophe » 01/05/06, 22:42

lau schreef:Ik ben het met je eens, ik probeerde net een artikel te plaatsen over een rubriek met de titel, ik citeer: "Energieoplossingen officieel"


Oké... nu ik erover nadenk, wachten mijn "officiële EnR-oplossingen"-pagina's al 2 jaar om geschreven te worden... Ik zal me bij een van deze 4 moeten houden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 01/05/06, 22:46

Anders is het zeker dat het Fischer-Tropsch-systeem dat ons uit hun kast zal halen een belediging is in vergelijking met zeer meer revolutionaire systemen die de economie plat zouden leggen. :|
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Allex
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 13/11/05, 19:08

par Allex » 02/05/06, 19:03

Dan zie ik geen pkoi, je bent zo agressief... we hebben je kkchoz gemaakt?


WAUW!!!!
Ik ben onder de indruk.
Maar vertel me waarom je de vragen die ik je heb gesteld niet beantwoordt? en in plaats daarvan ga je door met je persoonlijke uitwisseling die je lijkt te storen.
Mijn enige fout is dat ik de handtekening "een toyota pantonize" heb genomen als antwoord op de vraag van de post.
Dus herhaal ik mijn vraag:
is dat er iemand in de regio Rhône Alpes is om te helpen:
_ pantone-ontwikkeling
_ de installatie van het proces op personenauto's
_ mensen die geïnteresseerd zijn om de handen ineen te slaan om dit project vooruit te helpen?
Bij voorbaat dank voor uw verhelderende reacties.
Weldra
0 x
Laten we niet vergeten dat werk ALLEEN een noodzakelijk kwaad is, als we het zouden kunnen missen, zouden we het allemaal zonder doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 253-gasten