De maffe hypothese die de wereld zou kunnen veranderen

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 13/01/06, 09:45

Econology schreef:Hallo,

Lees vandaag in de Courrier International van deze maand pagina 52

### url verwijderd door moderatie: verspreid a.u.b. geen niet-auteursrechtelijk beschermde documenten ####


Wat ik leuk vind, is hun onpartijdigheid....sinds wanneer zijn URL's onderhevig aan copyright...

De jongens van futura sciences zijn inderdaad in dezelfde staat van denken als Galileo's inquisiteurs.. :x


Hallo,
Hier zal ik ze inderdaad op wijzen. :onheil:
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
yoananda
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 60
Inschrijving: 30/10/09, 15:32




par yoananda » 02/12/10, 10:30

De Hydrino-remake over hem: http://www.enerzine.com/603/10894+la-re ... ntox+.html

het lijkt erop dat het nieuws bevestigd is ... maar hey ... het zou een wonder zijn.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 02/12/10, 13:53

In ieder geval kunnen we de psychologische mechanismen bestuderen: ofwel van collectief geloof in een geïsoleerde gesloten kring, ofwel hoe collectief de werkelijkheid werd gemist!!
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten