In mijn omgeving, tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Christophe » 14/10/22, 09:10

Wat zei LeMairde 2 dagen geleden?

1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Obamot » 14/10/22, 09:22

Remundo schreef:het zou niet zo moeilijk moeten zijn om handelaars te vinden met een vergelijkbare verminderde levensverwachting die 1500 €/maand verdienen in plaats van 3000...

Het zijn idioten, ze nemen het risico dat de industriële activiteit van PSA geheel of gedeeltelijk naar Rusland wordt verplaatst ( : Cheesy: ) =>[…]
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par izentrop » 14/10/22, 09:34

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Christophe » 14/10/22, 09:42

Nee, dat heet digitale democratie... : Lol: : Lol: : Lol:

Dat losers hun tijd besteden aan het analyseren en posten van dit soort mest is onthutsend, dat idioten hen doorsturen is zorgwekkend... Een kleine IQ-behandeling kan idioot zijn?

Dus volgens hen geen tekort?
1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par phil59 » 14/10/22, 10:05

Macro schreef: Even een kort berichtje om je te vertellen dat... Als je geïnteresseerd bent in het verdienen van een onfatsoenlijk salaris.... De petrochemische industrie is aan het rekruteren en heeft een groot gebrek aan kandidaten om fortuinen te verdienen.... Nou... gewoon accepteren om neer te buigen vergeet al je idealen accepteer het eerste telefoontje in minder dan 30 minuten te beantwoorden en riskeer 20 jaar levensverwachting te verliezen door giftige dampen in te ademen... En je zult rijkelijk betaald worden... Ongeveer 3 keer wat een ingenieur verdient die bomen laat groeien en de planeet probeert te redden door de aerodynamica van een trailer te profileren.... Alleen... Je moet tegen jezelf zeggen... Dat wat je opzij gaat zetten.... Dat zul je doe het alleen voor uw begunstigden... Omdat u aan kanker of een incident bent overleden... Vindt u het leuk? Om een ​​directiesalaris te verdienen met alleen baccalaureaat plus 2.... nou stuur me een privébericht.... Ik stuur het naar de hr-afdeling.... Remundo.... Voor info... In de petrochemie .... We hebben niet eens 1/20e van het personeel van vakbonden..... Dus voordat we gaan spugen op de goedbetaalde jongens waar ik trots op ben... kom en werk met ze, ze ben aan het rekruteren ..... En geloof me .... U zult merken dat uw brandstof 1 euro 90 per liter heeft .... Het wordt gegeven .....


20 jaar is enorm.

Mijn vader is een "survivor", een ondergrondse mijnwerker, en 50 worden voor een ondergrondse mijnwerker was al heel goed.

Over een paar dagen wordt hij 86, en misschien wordt hij herkend op bijna 70% silicose, want tot minder dan 50% is "het uitgekeerde pensioen" slechts de helft van "de schade" .... Heel lang is het werd erkend op 45% ....
's Nachts zit hij aan de zuurstof, overdag weinig.

Hij begon op 14 en stopte op 44, hij profiteerde er goed van, tot ongeveer tien jaar geleden.

Zijn pensioen, met verstrekkingen, bedraagt ​​circa € 12 per jaar.

Hij had gelijk om te stoppen bij 44.

Dus, pijnlijke banen, spelen op gezondheid, er zijn er, die betalen of niet.
Als mensen weten hoe ze er geld mee kunnen verdienen, goed voor hen.

En als we denken dat het goed betaalt, waarom zijn we dan dom genoeg om het niet te hebben gekozen?

Veel beroepen, om nog maar te zwijgen van verkorte levens, hebben onvermoede ontberingen, van buitenaf gezien.
2 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Christophe » 14/10/22, 13:11

Ontstoppen in zicht?

Brandstoftekort: de meerderheidsvakbonden CFE-CGC en CFDT ondertekenen de loonovereenkomst bij TotalEnergies



Niet zeker, de andere JALOUS komen eraan... : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Remundo » 14/10/22, 18:41

Christophe schreef:Wat zei LeMairde 2 dagen geleden?

niemand maakt grapjes over de man die de Russische economie verstikte met zijn coltrui!
Christophe schreef:Ontstoppen in zicht?

van wat ik begrijp, is de CGT in de meerderheid onder de exploitanten van raffinaderijen.

Het laatste nieuws, de CGT heeft de deur van de onderhandelingen dichtgeslagen en zet de staking voort.

Andere stakingen bereiden zich voor op 18 oktober.
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Christophe » 14/10/22, 19:00

Conclusie: ik zal in een coltrui moeten fietsen!!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Het gedrag van de CGT is de wraak van Poetin daar... heeft een samenzweerder dat niet nog een keer durven zeggen? : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

In dit opzicht (of bijna) een uitstekende "Franco-Russische" film om te zien (vooral op dit moment): het concert!



0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par Remundo » 15/10/22, 13:38

het nieuws is niet goed...
De CGT verlengt de staking in 5 Total Energies-raffinaderijen tot dinsdag, de vorderingen worden ingediend

"De bundels informatie die ik van rechts naar links ontvang, er zijn geen zorgen, het duurt tot dinsdag", vertelde Thierry Defresne, CGT-secretaris van de TotalEnergies Europe-commissie, vrijdag aan AFP.

"DEhier, in Vlaanderen, zijn het de vorderingen die het moreel van de stakers aantasten. Als er dit weekend geen aanvragen zijn, zou dat ons moeten helpen het weekend door te komen"

bron: Le Figaro

Ik hou vooral van het gezeur van de CGT-raffinaderijen, deze gevoelige wezens van 3000€/maand die bedrijven laten zinken, de hulpdiensten verhinderen te functioneren, maar die een slecht moreel hebben om het weekend door te brengen vanwege vorderingen.. .
0 x
Beeld
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: In mijn omgeving tekort aan fossiele brandstof....Lege tankstations!




par phil59 » 15/10/22, 13:43

Remundo schreef:Ik hou vooral van het gezeur van de CGT-raffinaderijen, deze gevoelige wezens van 3000€/maand die bedrijven laten zinken, de hulpdiensten verhinderen te functioneren, maar die een slecht moreel hebben om het weekend door te brengen vanwege vorderingen.. .


Weet je dat zeker ?

Als de hulpdiensten daar pb hebben, is er iets aan de hand bij een echte pb!
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 270-gasten