Fukushima 10 jaar na de ramp

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par Obamot » 21/03/21, 21:49

Exnihiloest schreef:
East StratCom Task Force van de Europese Dienst voor extern optreden


De namen zijn er:
https://en.wikipedia.org/wiki/East_StratCom_Task_Force

"De regeringen van de EU-lidstaten hebben de Task Force vanaf het begin krachtig gesteund en zorgen voor het merendeel van het personeel."
Voornaam:
"Pavel Telička, vice-voorzitter van het Europees Parlement"
Ja dat ben ik geweest, maar de namen staan ​​NIET op de site zelf.
Iedereen kan naar een officiële site verwijzen en zeggen "dit zijn wij".

Bovendien zijn deze Slavische namen geen bewijs van deugdzaamheid. veel van deze mensen hebben geleden onder dictatoriale regimes en tonen weinig respect voor lokale praktijken, door tegen zichzelf te zeggen: "hoe dan ook, ik zie de kapitalistische wereld als een ideaal, dus het is zeker niet erger dan in het regime waarin ik leefde​ Terwijl wij die daar wonen de fouten van het type zien "belangenconflicten.

En ze hebben een budget van 3 miljoen euro per jaar voor zestien mensen, dat is een gemiddeld maandsalaris van 15'625. - voor die prijs ken ik honderdduizenden die bereid zijn om slecht te spreken. Uit elk land : Cheesy: https://eeas.europa.eu/headquarters/hea ... k-force_en

Serieuzer, het volstaat om de Russen zelf te interviewen, om te begrijpen dat het huidige Rusland versus de USSR niet langer hetzelfde land is. Ook al is Poetin een tsaar geworden.

Ik denk dat er goede redenen zijn om nepnieuws onder de loep te nemen, in elk land, inclusief en vooral in Rusland met het verleden van de USSR, maar niet op zo'n massale manier. En dus voor het Westen, dat verondersteld wordt een voorbeeld te stellen in vergelijking met de voormalige USSR, moet de informatie van een kwaliteit zijn die boven alle verdenking uitkomt ... we zijn ver van de rekening, het minste nepnieuws wordt volkomen onaanvaardbaar en er is geen enkel nieuwsbulletin dat niet dagelijks nieuws bevat en vaak in meer dan de helft van de krant.

Ik wacht nog steeds tot Maximus Leo reageert.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par Exnihiloest » 23/03/21, 18:05

Obamot schreef:...
Ja dat ben ik geweest, maar de namen staan ​​NIET op de site zelf.
Iedereen kan naar een officiële site verwijzen en zeggen "dit zijn wij".
...

Dat is het, ja ... in welk geval u ons het bewijs van de fraude bezorgt.

En ze hebben een budget van 3 miljoen euro per jaar voor zestien mensen, dat is een gemiddeld maandsalaris van € 15 ...

Een budget is niet alleen het bedrag voor de betaling van salarissen.

Val alsjeblieft niet in onvruchtbare kibbels, je verliest je geloofwaardigheid.

Ik denk dat er goede redenen zijn om nepnieuws onder de loep te nemen, in elk land, inclusief en vooral in Rusland met het verleden van de USSR, maar niet op zo'n massale manier. En dus voor het Westen, dat verondersteld wordt een voorbeeld te stellen in vergelijking met de voormalige USSR, moet de informatie van een kwaliteit zijn die boven alle verdenking uitkomt ... we zijn ver van de rekening, het minste nepnieuws wordt volkomen onaanvaardbaar en er is geen enkel nieuwsbulletin dat niet dagelijks nieuws bevat en vaak in meer dan de helft van de krant.

Pas op dat u niet in het tegenovergestelde overschot vervalt en vastloopt in permanente twijfel. Op een gegeven moment moet je weten hoe je de dingen in perspectief moet plaatsen en kunt zeggen, en waarom, deze site of deze info ok is, en deze of deze nepnieuws is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14925
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4341

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par GuyGadeboisTheBack » 23/03/21, 18:47

Neem een ​​pro Europees desinformatiebureau om op een (vermoedelijke) Russische desinformatie-site te schieten, het valt niet te ontkennen, het is kampioen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par Obamot » 23/03/21, 22:11

Exnihiloest schreef:
Obamot schreef:...
Ja dat ben ik geweest, maar de namen staan ​​NIET op de site zelf.
Iedereen kan naar een officiële site verwijzen en zeggen "dit zijn wij".
...

Dat is het, ja ... in welk geval u ons het bewijs van de fraude bezorgt.
Ga je daar met mij terug naar je wegen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14925
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4341

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par GuyGadeboisTheBack » 20/04/21, 12:09

Na cover-ups, verduistering en leugens zal de onzin goed doorgaan:
Fukushima: Japan zal 1 miljoen ton met tritium verontreinigd water in de Stille Oceaan lozen, China boos

De "Top 3" op de haarschaal:


In 1 De reactie van de onontkoombare minister Suga:
Het water zal worden afgewezen "nadat ervoor is gezorgd dat het op een niveau (van radioactieve stoffen, nota van de redacteur) ligt dat duidelijk onder de veiligheidsnormen ligt", zei premier Yoshihide Suga dinsdag, eraan toevoegend dat de Japanse regering "maatregelen" zou nemen om dit te voorkomen. om de reputatie van de regio te schaden.


In 2 De geruststelling maar "toch niet te veel":
Het water dat bedoeld is om vrijkomen bij deze operatie, die niet binnen twee jaar zou moeten starten en tientallen jaren zou kunnen duren, is verschillende keren gefilterd om vrij te zijn van de meeste radioactieve stoffen (radionucliden), maar niet van tritium, dat niet kan worden geëlimineerd met stroom. technieken.


In 3 De ‘wetenschappelijke garantie’, ook wel ‘het is veilig’:
Begin 2020 adviseerden experts in opdracht van de overheid het dumpen op zee, een praktijk die al in Japan en daarbuiten bestaat bij actieve nucleaire installaties.

"Er is een consensus onder wetenschappers over het feit dat de impact op de gezondheid [van het vrijkomen op zee van getritieerd water, nota van de redacteur] klein is", vertelde Michiaki Kai, professor en expert aan AFP. Stralingsrisico's aan de University of Health Wetenschappen in Oita (zuidwestelijk Japan).

https://www.latribune.fr/entreprises-fi ... 82248.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par Obamot » 20/04/21, 12:22

GuyGadeboisLeRetour schreef: "Er is een consensus onder wetenschappers over het feit dat de impact op de gezondheid [van het vrijkomen op zee van getritieerd water, nota van de redacteur] klein is", vertelde Michiaki Kai, professor en expert aan AFP. Stralingsrisico's aan de University of Health Wetenschappen in Oita (zuidwestelijk Japan).
"Tiny" ook voor vissen die niet zijn gewaarschuwd, en die graag drinken en besmet zijn met tritium door het op te hopen in hun weefsels, en vervolgens worden opgegeten door andere vissen door zich keer op keer op te hopen en zo steeds meer, overal langs het voedsel ketting aan mensen ...

Maar alles is "onder controle" :|

(dit is niet alleen 'lage dosis' straling ...) Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14925
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4341

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par GuyGadeboisTheBack » 20/04/21, 12:26

Ja, maar het wezenlijke blijft behouden: "de Japanse regering zal" maatregelen "nemen om te voorkomen dat dit de reputatie van de regio schaadt". : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par Janic » 20/04/21, 12:27

Begin 2020 adviseerden experts in opdracht van de overheid het dumpen op zee, een praktijk die al in Japan en daarbuiten bestaat bij actieve nucleaire installaties.

"Er is een consensus onder wetenschappers over het feit dat de impact op de gezondheid [van het vrijkomen op zee van getritieerd water, nota van de redacteur] klein is", vertelde Michiaki Kai, professor en expert aan AFP. Stralingsrisico's aan de University of Health Wetenschappen in Oita (zuidwestelijk Japan).
behalve dat het bos en de fauna deze radio-elementen in hun organisme filteren en condenseren. En de voedselketen, geconcentreerd in elk stadium, deze producten en mensen (bij dierlijke consumenten) worden aan het einde van deze keten geplaatst. Yum; Yum! :onheil:
PS: obamot je hebt me gegrild op de post! : Cheesy:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par Obamot » 20/04/21, 13:23

Janic schreef:PS: obamot je hebt me gegrild op de post! : Cheesy:
Ik was meer radio ACTIEF dan jij : Twisted:

We wachten op meer dan de boodschap van een "grappig" om ons te vertellen: dat le nucleair ne din po, dat c'est zonder gevaar et blah-blah-blah blah-blah-blah blah-blah-blah blah-blah-blah
0 x
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: Fukushima 10 jaar na de ramp




par ENERC » 20/04/21, 19:33

Ze hoeven dit radioactieve water alleen maar in een oude olie of gas te stoppen - daar of we willen de CO2 begraven door afvangen. Over 123,2 ± 0,2 jaar is de radioactiviteit gedeeld door 1024.

Ik heb een idee: dit radioactieve water wordt naar de geologische bergingssite in Bure getransporteerd om daar een eeuw lang tests uit te voeren om te zien of de bouzin goed is afgedicht. Na een eeuw keert het water terug naar Japan (het zal nauwelijks meer radioactief zijn).
Als het een eeuw lang werkt, kunnen we ons radioactief afval daar tenminste een paar honderdduizend jaar achterlaten.
Het voordeel is dat als het lekt, het zelfs gemakkelijker is om radioactief water te pompen dan om uit roestige containers te komen.

Van nu af aan kunnen we nog gebruik maken van de Senaatstuin: die kan dienen als een kleine educatieve demonstrator - geschiedenis dat onze lieve senatoren die royaal betaald worden door onze belastingen, voor het eerst kunnen profiteren van een hoogtechnologische demonstrator als ze zich vol proppen met petits fours ons geld.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten