Explosie in een brandstofmagazijn

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 12/12/05, 18:33

Hallo,

vertel ons Nono, waar ben je?

omdat het nog steeds ongelooflijk is, op je foto's is er zon ... : Lol:

zorg voor jezelf, met al deze vervuiling : Twisted:
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 12/12/05, 19:01

Aaarf nog steeds iemand die denkt dat er nooit zon is in Engeland, het hangt allemaal af van het tijdstip van de dag, er zijn minuten tussen 2-douches of het is leuk :P

Het klopt dat niets de stabiliteit van de Tarn-zon verslaat als je vreedzaam kajakt tussen 2-kliffen.

Zo niet, dan zag je de nieuwe econologiekaart: http://www.frappr.com/econologie het is een bal, je kunt zien waar ik echt ben ;-)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 12/12/05, 20:32

Ik bevond mezelf op de kaart, maar het is goed want je hebt niet aangegeven op welke link ik deze kaart heb gevonden.
Het kan nodig zijn om meer in waarde te zetten op de forum .
Anders is het leuk om elkaar beter te leren kennen.

: Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 12/12/05, 22:01

waarom niet een speciale sectie in de forum zichzelf presenteren in plaats van doorgestuurd te worden naar een perpette?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 12/12/05, 22:44

Zoeken in een forum het is niet praktisch, de kaart is veel directer en je hoeft je e-mail niet eens te geven als je het externe ding niet vertrouwt (in het slechtste geval heb je spam).

Dus Econology als u de links op de startpagina van de forum het zou de bal zijn : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ecorage
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 05/07/05, 15:37
Plaats: Lyon




par ecorage » 12/12/05, 23:07

Om terug te komen op het onderwerp van de post ... sorry : Cry:

Ik wil u eraan herinneren dat bevoegde kringen het toestaan ​​de bevolking gerust te stellen.
De zwarte wolk ... is niet slecht voor je gezondheid.
Water, het maakt ons niet uit, het Engelse bier dat geïmporteerd wordt uit Schotland.

PS Er werd gevraagd om alle onverpakte groenten en fruit onder plastic weg te doen, uit de regio Calais.
Als radioactieve wolken de Alpen niet oversteken, zijn de wolken van ??? (niet gevaarlijk) door het Kanaal.

Wat een toeval en zonder een tweede gedachte:
11 september, 11 maart, 11 december.
VS, Spanje, VK ...

Hercule Poirot onderzoekt met hoofdinspecteur James Japp van Scotland Yard.
Dernière édition par ecorage de 13 / 12 / 05, 01: 23, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 12/12/05, 23:16

nonoLeRobot schreef:Dus Econology als u de links op de startpagina van de forum het zou de bal zijn : Roll:


Het is gedaan :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 13/12/05, 13:53

Foto van de dag door Nono :)

Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 13/12/05, 16:01

Ja, indrukwekkend ... maar de tragedie is dat met olie elke dag zoveel erger is en in alle "onzichtbaarheid"

Gisteren was er een grappig verslag op de Belgische TV over de impact van de cloud van deze ramp die België heeft doorstaan.

De conclusie van de journalisten: een onmerkbare impact omdat de lokale vervuiling in de grote steden al veel erger is ... Het is niet morgen dat men een dergelijke toespraak anti-taal van hout op de Franse ketens zal horen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 13/12/05, 16:04

Als het niet over de cloud gaat ... naar jouw mening, waarom begint het in 2 verschillende richtingen ... en vormt het dus een soort driehoek?

Ik stel me voor dat dit de richtingen zijn van de heersende winden, maar nog steeds vreemd ... tenzij de foto geen onmiddellijke vangst is maar een superpositie van verschillende takes ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 220-gasten