Energie en klimaat: China's verantwoordelijkheid en India?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 03/05/11, 15:37

Dat sommigen het tolereren, dat heb ik nooit ontkend. Wat ik betwijfel is dat de hele Indiase of Chinese bevolking door dit ontwikkelingsmodel zal worden beïnvloed/verleid (vooral in India). Ervan uitgaande dat de natuurlijke hulpbronnen van de aarde dit toelaten (wat verre van het geval is!)

Bovendien zijn deze 2 analyses geschreven door westerse financiers die ons westerse ontwikkelingssysteem daarheen willen (en doen en zullen doen)... Maar ze vergaten dat de planeet en haar hulpbronnen op waren... :onheil:

ik vind het leuk
Dit document is uitsluitend bedoeld voor beleggingsprofessionals; het mag niet worden verspreid onder individuele beleggers.


Waarom is dat? : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 05/05/11, 11:30

Ja, ik ben uit elkaar!!!! Dus over het vlees van vegetarisme uit de CO2 van het klimaat... het is hier: https://www.econologie.com/forums/ecologie-e ... 10750.html

Ik begrijp waarom het zo'n puinhoop was: dit is de eerste keer dat een onderwerp dat al gesplitst is, voor zover ik weet, gesplitst is! : Cheesy: : Cheesy:

Er valt dus een les te leren voor vaste klanten forums: als u vindt dat een onderwerp "off-topic" gaat, klik dan in plaats van op "beantwoorden" op "nieuw" te klikken en maak een verwijzingslink!

Dit zal bij sommige mensen (waaronder ikzelf :p) zenuwinzinkingen voorkomen!

Ik heb ook alle berichten verwijderd waarin over de splitsing werd gesproken.

Aan de andere kant heb ik zojuist een kleine fout gemaakt, er is een ongepast bericht dat niet had mogen verschijnen, dus hier is het:

jlt22 schreef:Volledig eens met:

..Maar ze vergaten dat de planeet en haar hulpbronnen eindig waren...


(als jt22 je dit bericht hier zou kunnen herschrijven, zal ik hier een kleine splitsingsfout verwijderen, gezien de puinhoop die het was...uiteraard...)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 192-gasten