De giftige werking van uranium is geïdentificeerd!

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1

De giftige werking van uranium is geïdentificeerd!




par bernardd » 03/10/10, 10:19

Uraniumstof wordt door het reuksysteem direct in de hersenen vervoerd:

http://www.veteranstoday.com/2010/10/02 ... ose-candy/

Omdat Amerikaanse veteranen proberen te begrijpen wat er met hen gebeurt.

Ze hadden moeten nadenken voordat ze zouden accepteren dat ze zouden deelnemen aan misdaden tegen de menselijkheid.
0 x
Tot ziens!
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/10/10, 11:14

Na de cola snuiven ze uranium! Solide de GI's.

Was het nodig om helemaal dom te zijn om je geen bijwerkingen voor te stellen bij het gebruik van dergelijke wapens ...?

Een ander geval waarin de minachting voor het menselijk leven in al zijn schande wordt getoond.

Merk op dat we enorm moeten klagen over de onschuldige rekruten aan beide kanten! Zullen de echte daders ooit voor het gerecht worden gebracht? Altijd dezelfde vraag!
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 03/10/10, 14:07

Obamot schreef:onschuldige rekruten


Wanneer een rekruut een trekkerstaart indrukt met een mens in het vizier, weten ze heel goed dat ze niet onschuldig zijn.

En in een professioneel leger zoals in de Verenigde Staten weet de rekruut dat hij geld vermoordt.

Hetzelfde geldt vandaag in Frankrijk, met de agressie tegen de Afghaanse bevolking nog steeds aan de gang.
0 x
Tot ziens!
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/10/10, 18:55

Ja, het is duidelijk. Moeten we de weinigen het voordeel van de twijfel geven ...!? :|

Degenen die de intieme overtuiging hadden om goed te doen, in de overtuiging dat ze hun land dienden (mij zal worden verteld dat dit idee geen referentiewaarde heeft voor anderen, ik geef het ook toe ...). Voor hen moet het een nog erger drama zijn! Ik had een arts geïnterviewd die verantwoordelijk was voor het helpen van de soldaten om hun stress aan het front te beheersen (1e Golfoorlog, ik was toen nog niet betrokken bij preventie) uw draad doet me denken dat Ik zal de volgende keer een paar diepgaande vragen aan hem stellen...

(degenen die te laat zouden zijn gerijpt, gezien hun jonge leeftijd ... bijvoorbeeld)
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 03/10/10, 19:58

Obamot schreef:(degenen die te laat zouden zijn gerijpt, gezien hun jonge leeftijd ... bijvoorbeeld)


Laat het zeker worden uitgelegd. Maar het is geen onschuld.

En het herroepingsrecht bestaat, het is een bewijs van moed om ongehoorzaam te zijn: niet zo wijdverbreid onder deze bevolking.
0 x
Tot ziens!
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/10/10, 21:56

Ja oké! En dan wauw! Woestijn voor een patriot! Heilig geval van geweten :? (niet voor niets worden ze genoemd "gewetensbezwaarden") ... En dan in de Verenigde Staten, zou je moeten weten hoe je het moet doen op het "juiste moment" of vakkundig (te bang om een ​​kogel tussen de twee ogen te krijgen met een wapen dat is "geleend" van de vijand) ... Deze mensen er zijn vaak dingen te verbergen:
http://www.google.com/hostednews/afp/ar ... 36a731.6d1

Door nadelen zou ik geen enkele traan laten vallen voor de "privé":
http://www.romandie.com/infos/ats/displ ... te=phf1749

Degenen daar hebben relatief geen excuus!

(mebon, we weten dat allemaal ... we zijn het eens!)
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 228 gasten