Waterstof-metaal in ingots en koude fusie

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12

par de Boulle » 20/06/09, 11:21

lol gewoon
Dernière édition par de Boulle de 20 / 06 / 09, 18: 27, 1 keer bewerkt.
0 x
Padawan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 260
Inschrijving: 05/01/06, 13:27
x 6

c uit het Frans

par Padawan » 20/06/09, 13:38

D !
het is Frans met een beetje humor!!??
Ik wacht op een antwoord van de nieuwe einstein "Prince of Thule"

Moge de kracht bij je zijn
0 x
Terug naar de toekomst
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 20/06/09, 15:02

Alles herlezen...
De meerderheid van zijn zoon op 7-jarige leeftijd...
Hij stamde af van de Enterprise...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

par Alain G » 20/06/09, 16:08

Hallo allemaal!

Dit is naar mijn mening allemaal pap voor katten, deze man denkt dat hij een god is en het is duidelijk dat hij geaaid moet worden, ik niet, ik wil niet dat dit soort man ons onder een paar vormen leidt.

Wij noemen dat een dictator en ik blijf beleefd!


Vrijheid van meningsuiting is een verworven recht dat ik niet wil verliezen en u mag mij berispen, u heeft hetzelfde recht.

Nou, dat is mijn mening, niet beledigend voor sommigen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Nam
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 20/06/09, 00:16
Plaats: Brussel, België

par Nam » 20/06/09, 22:29

Christophe, ik weet heel goed dat het uiterlijk van de site niets zegt, daarom gaf ik hem het voordeel van de twijfel...

Over zijn samenvatting:

"doordringende omstandigheden van temperatuur en druk"
Onder welke omstandigheden van temperatuur en druk slaag je er precies in om je deuterium te fuseren? Het beantwoorden van deze vraag onthult duidelijk niet uw methode ...

"het wordt omgezet in metaal, en het zou mogelijk zijn dat deze metaalfase..."
Een echte natuurkundige zou zo'n zin nooit hebben geformuleerd... Waterstof kan niet in metaal worden omgezet omdat het al een metaal is (in feite is alles aan de linkerkant van de tafel van Mendelejev van metaal), het maakt niet uit of het in gasvorm is of vaste vorm. Je bedoelde waarschijnlijk getransformeerd in een vaste stof en je had het waarschijnlijk over een vaste fase in plaats van een "metaalachtige" fase die niet bestaat omdat metaal geen toestand van materie is! Door de hele tekst heen heb je het over metallische waterstof in plaats van vaste waterstof terwijl een echte natuurkundige deze fout nooit zou hebben gemaakt...

Ik wil erop wijzen dat ik deze tekst volkomen rot vind, de zinnen slecht geformuleerd. Het is echt heel onaangenaam om te lezen en ik begrijp een bepaalde passage niet, ook al denk ik dat ik een acceptabel niveau Engels heb... Hoe dan ook, stel dat je gewoon heel slecht bent in schrijven. ik ga verder :p

"kristal daar, uiterst zeldzaam - waarvan de eigenschap is om continu een duizendvoudige dosis succesvolle energie uit te stralen"
Als je zogenaamde kristal de energie uitzendt die nodig is om fusie op gang te brengen, waarom zou je dan kernfusie gebruiken, aangezien je al een "onuitputtelijke" energiebron hebt? Je kunt net zo goed direct de energie gebruiken die door dit kristal wordt uitgezonden in plaats van door een fusie te gaan.

"200 volt elektrisch veld"
Nogmaals, de eenheden die worden gebruikt voor uw elektrische veld zijn niet correct, kunt u dat alstublieft corrigeren?

"Wanneer een metaal als de XXXXXXXXX wordt gebruikt in fusies met kou, komt het eruit bedekt met uitbarstingen die eruit zien als microcomputervulkanen. Dit toont de verspilling aan van een zeer grote hoeveelheid warmte die aan het gietijzer trekt en de verdamping van de metaal, maar alleen in kleine puntjes."
Wat betekent deze alinea? Uw XX-metaal versmelt met de kou en veroorzaakt vervolgens uitbarstingen die lijken op vulkanen? Het benadrukt de verspilling van een grote hoeveelheid energie ... ijzer? ... en de verdamping van het metaal, maar alleen in kleine puntjes... Ik begrijp deze paragraaf niet...

"de specifieke eigenschap om elke emissie van duizend keer de succesvolle dosis te versnellen."
Wat heeft "emissie" met deze zin te maken? Is het een vertaling van het Frans waar we lijken te zijn vergeten "emission de" te vertalen?

"Van meer omdat het volume erg klein is,"
Vertaling: Bovendien is het volume erg klein... MOUAHAHHAHA!! Wat is dit voor rot Engels? Hoe meer ik vorder in deze samenvatting, hoe meer ik in lachen uitbarstte!! De vertaling van "De plus,..." is absoluut niet "Of more..." MOUAHAHHAHAHAHAH

"Het enorme voordeel is ook politiek: meer oorlogen om de bevoorradingsbronnen te domineren, meer valse ideologieën om de oorlogen aan te kleden als Golfoorlogen,..."
Misschien wilde je zeggen dat het voordeel is dat er geen oorlog meer zou zijn, geen valse ideologie meer... Maar de vertaling van dit "meer" is niet "meer" maar "niet meer". OMG MOUAHAHAHHA daar heb je het mis...

Nou, in feite ben je gewoon heel erg slecht in Engels ... Sorry voor de tirade maar hey, het was toch sterk :P

Hoe dan ook, beantwoord alsjeblieft de kleine vragen die ik je in mijn vorige bericht heb gesteld ^^ We zullen later zien ^^
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 20/06/09, 22:34

humormodus AAN

Ze kennen dictators, die anderen?

humormodus UIT
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 20/06/09, 22:49

+1 naam

Door mijn gebrekkige Engels kan ik ook twijfels hebben over deze tekst, maar het belangrijkste staat er niet...

Wat mij interessant lijkt, is om te zien of The Good Doctor zo vriendelijk zal zijn om u te antwoorden en in het bijzonder op vragen over natuurkunde...

Voor de rest, als hij ons voor de gek houdt, zullen we er snel achter komen, dit soort grappen kan maar een tijdje duren...

Afwachten

Miauw!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

par Remundo » 20/06/09, 23:34

hallo de kat Beeld

Dus je hield niet van Karl's pap :P
0 x
Beeld
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 20/06/09, 23:46

Teruggekomen voor een korte tijd op het net, las ik inderdaad de "futage van de mond", wat vervelend is omdat het heel weinig hoffelijk is. Maar wat maakt het uit. Wat meningen over mij betreft, ook daar doet het er niet toe, want ik ben slecht in Engels, en op elke conferentie waar ik heen ga, krijg ik heel snel de kans om me uit te drukken in het Frans, mijn vadertaal.

Ik zal Nam antwoorden, net voor de opening van Icenes. Van Icenes - om de twee jaar - via Incanse, en IYNC - (ik ben al uitgenodigd voor 2010) - word ik ook uitgenodigd op militaire conferenties zoals IDEX en BRIDEX.

Dus de twijfel.... Pffff....

Net na Icenes zal mijn conferentie gaan over een wetenschappelijk tijdschrift van de Elsevier Group - (voor degenen die het weten, het is een professionele internationale publicatie) - waar weinig beginnende of onbevestigde wetenschappers worden uitgenodigd om daar te schrijven, en daar zal ik in staat zijn om doe dat in het Frans: Amerikanen zijn pragmatisch.

Er zijn ook de cd's van de conferentie.

Dit is slechts een herinnering....waarom word ik serieus genomen door mijn collega's, vraag ik me af...als ik hier lees hoeveel ze een benadering belachelijk maken die me niets oplevert, behalve dat ze - - in de tweede graad - bepaalde mensen hebben gewaarschuwd gesprekspartners ... van bepaalde feiten.

ook ter informatie: ik heb twee dossiers bij de Nobel.
Auw mijn bescheidenheid krijgt een klap....

voor info, tot slot:

Ten slotte ben ik geen "dictator", op welk gebied dan ook, en wat mij persoonlijk aangaat, gaat anderen niet aan. Wat betreft mijn microstaat, die heb ik gewoon van mijn moeder geërfd, en zijn positie wordt steeds strategischer, in navolging van de Amerikaanse basis die bekend staat als Thule, enkele tientallen kilometers van Qannaq, en dus zelfs nog verder van ons vandaan.

iedereen heeft zijn "Peters drempel".
0 x
Nunc en semper
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

par Alain G » 21/06/09, 00:08

Nog steeds geen antwoord op Nam en hij legt het terug op tafel met een extra pfff.

Geachte heer Sir de Thule, uw 2 dossiers bij de Nobel zijn zeker geen militaire geheimen, kunt u ons dit laten weten zodat de resterende twijfel eindelijk wordt weggenomen.

Wij kijken uit naar uw antwoord. 8)
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 272-gasten