Waterstof-metaal in ingots en koude fusie

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 20/06/09, 00:20

De site van mijn regering zal op 18 september online zijn, voor de 7 jaar van mijn zoon, de datum van zijn wettelijke meerderheid.
0 x
Nunc en semper
Avatar de l'utilisateur
Nam
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 20/06/09, 00:16
Plaats: Brussel, België

par Nam » 20/06/09, 00:33

Bonsoir,

Ik ben een student natuurkunde en je uitvinding laat me perplex... Alleen al door de ICENES-sites van 2007 en 2009 te vergelijken, kunnen we zien dat de eerste een .org is, dus iets officieels, en dat het uiterlijk van de site correct is. Aan de andere kant is het uiterlijk van de ICENES 2009-site naar mijn mening rot, lelijk, slecht gepresenteerd, ziet er helemaal niet officieel uit en dan is het een .itn.pt-site (weet niet...). Hoe dan ook, laten we zeggen dat de site lelijk is, maar dat het niet zijn schuld is. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

Karl, sinds je zo'n machine hebt uitgevonden, moet je op zijn minst een natuurkundige zijn. Daarom heb ik een paar vragen voor je.

De eenheden van je energieproductie kloppen niet. U zegt een vermogen van 600 MWatt/h te produceren. Er zit een zeer grote fout in de eenheden die u gebruikt. U zou dit waarschijnlijk moeten kunnen corrigeren? Kunt u mij de juiste eenheden geven? (geef me dan de eenheid in het MKS-systeem, gewoon om te controleren, bedankt)

Aangezien u een natuurkundige moet zijn, zou het vinden van het spectrum van de volgende Hamiltoniaan u dan niet meer dan 2 minuten moeten kosten. Geef mij alstublieft het spectrum ervan (evenals de kleine ontwikkeling die het mogelijk maakt het te verkrijgen). Hier is de Hamiltoniaan in kwestie: H = p²/(2m) + mw²x² /2. (geef me een complete set waarneembare gegevens die ook pendelen, alsjeblieft ^^) Het zou heel aardig van je zijn om dit probleem te beantwoorden, het zou me aanmoedigen om je te helpen bij je taak :)

A+

Edit:

Ah ja, er is nog iets dat mij intrigeert. U zegt dat u zuiver water uit afval produceert. Hoe kun je door het samensmelten van waterstofatomen ervoor zorgen dat er nog steeds waterstof in de eindproducten zit? Het samensmelten van waterstof zorgt voor zwaardere atomen en het hebben van waterstof betekent uiteindelijk dat je zwaardere atomen zijn teruggegaan naar waterstof zoals ze begonnen toen je energie produceerde, wat in tegenspraak is met het principe van energiebehoud... en bovendien om 300 water per dag te verkrijgen 000 kg betekent dat je binnen een paar ordes van grootte (300/000) kg waterstof per dag moet samensmelten, wat een ENORME hoeveelheid energie vertegenwoordigt, veel veel meer dan wat je zegt (wat momenteel niet correct is gezien de eenheden...).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

par Christophe » 20/06/09, 02:30

+1 Nam (hoewel ik niet weet wat een Hamiltoniaan is!). Voor de 600 MW hebben we allemaal gecorrigeerd in MW (MW/H bestaat niet, het is MW.h of MWH), maar het is verre van het meest "zorgwekkende" in dit onderwerp.

Ik weet inderdaad niet of je het hebt gelezen, maar de rest van de .pdf is meer verdacht, vooral de punten die ik naar voren breng (toegankelijk met slechts een paar wetenschappelijke grondslagen, je hoeft geen natuurkundige te zijn om de " zorgen’ die hij introduceert).

ps: aan de andere kant voor de .org: nee, ik ben het er niet mee eens, iedereen kan er een deponeren... En het uiterlijk van een site is niet synoniem met de ernst of officieelheid ervan, ik zou zeggen dat het in het algemeen eerder het tegenovergestelde is : hoe "mooier" het is, hoe waarschijnlijker het is dat het commercieel is en dus nigaux zal vangen...

Kijk eens naar LegiFrance of een andere .gouv-site... het is nog steeds erg basic en toch is er niets officieelers!

ps:
Thule schreef:De site van mijn regering zal op 18 september online zijn, voor de 7 jaar van mijn zoon, de datum van zijn wettelijke meerderheid.


7 jaar oud? Bent u allemaal begaafd in uw afkomst... en in uw "land"? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2

par yannko » 20/06/09, 10:12

Nam schreef:
Aan de andere kant is het uiterlijk van de ICENES 2009-site naar mijn mening rot, lelijk, slecht gepresenteerd, ziet er helemaal niet officieel uit en dan is het een .itn.pt-site (weet niet...).



Hallo wereld :P,

Om maar te zeggen dat als je doorgaat http://www.itn.pt/ vindt u de site van het nucleaire technologische instituut van Portugal. ICENES 2009 lijkt daar ook gehouden te worden na het raadplegen van het conferentieprogramma, dus dat verklaart de .int.pt :D .
Hier is hij dan, slechts mijn kleine bijdrage over dit onderwerp. Laten we het hoofd koel houden, heren alstublieft : Mrgreen: !
0 x
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2

par yannko » 20/06/09, 10:21

Remundo schreef:Dr. Karl,

Als afleiding, nadat je de isotopen van waterstof hebt gespecificeerd waaraan je meedogenloos werkt, kun je ons iets vertellen over je noordelijke koninkrijk?
Beeld
http://www.panoramio.com/user/2696255

Het zou leuk zijn en je overleden moeder rust in vrede.Beeld


Het plaatst de betreffende plek in West-Groenland, met een satellietfoto van een ijskorst die in de oceaan smelt. :( .

Interessante kleine feitjes:

http://fr.wikipedia.org/wiki/Qaanaaq

Wikipedia schreef:Een NAVO-radarbasis bevindt zich in Thule (nu Qaanaaq).
0 x
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12

par de Boulle » 20/06/09, 10:25

voor mij is het geen oplossing voor de toekomst, behalve voor de industriëlen (als dit allemaal geen hoax is) (voor mij, als ik zoiets zou moeten uitvinden, zou ik een regeling treffen met de staat die deze winsten ook zou kunnen maken in plaats van te komen en te komen polimiciseren op een kleine eco-site (excuseer Chris) (begrijp je me?) om valse hoop te geven aan ons "kleine" mensen)

een oplossing voor de toekomst is om individueel je eigen elektriciteit te kunnen produceren om uit dit verbruikssysteem te komen


Zeker is dit project ook voor particulieren uit te voeren, maar tegen welke prijs? en de prijs van navullingen???

nee, de toekomst gaat richting "surunitaire" huizen....
Dernière édition par de Boulle de 20 / 06 / 09, 10: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

par Remundo » 20/06/09, 10:32

yannko schreef:Hier is hij dan, slechts mijn kleine bijdrage over dit onderwerp. Laten we het hoofd koel houden, heren alstublieft : Mrgreen: !

Beeld Bedankt Yannko, ik geloof dat het in Qaanaaq niet moeilijk zal zijn Beeld

Nu begrijpen we de oorsprong van Karl VI-koude kernfusie beter : Idee:
0 x
Beeld
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12

par de Boulle » 20/06/09, 10:34

1000000000000000000000000000 excuses....
0 x
Padawan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 260
Inschrijving: 05/01/06, 13:27
x 6

bravo!

par Padawan » 20/06/09, 10:47

Hallo econologen! Major van hun promotie! HEN !
is het niet ARTS Karl Einstein!
Houd je niet van natuurkunde?
Goed gedaan Nam!
Van mijn kant hadden we, samen met vrienden van het Lab (CNRS), dezelfde opmerking gemaakt (gebruikte eenheden en het gebrek aan nauwkeurigheid in de verklaring!)
Vragen meneer Karl: wat betekenen Watturen, Watts per uur en Joule voor u...
Voor de rest denk ik dat Nam je een aantal hele goede vragen heeft gesteld, die waarschijnlijk heel eenvoudig voor je zijn! en bespaar ons alstublieft het politiek-wetenschappelijk-financiële couplet!
Maar aan de andere kant kan ik over jou praten met mijn vriend Georges Lucas voor wie ik echt heb gewerkt (show), daar hebben we een goed scenario!!

Met vriendelijke groet, grooterfgenaam van Thule
Padawan (natuurkundetechnicus en majoor)
0 x
Terug naar de toekomst
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 20/06/09, 11:00

Hallo,
uhhh, wat betekent dat in normaal Frans? :D
Hallo econologen! Major van hun promotie! HEN !
is het niet ARTS Karl Einstein!
Houd je niet van natuurkunde?
Goed gedaan Nam!
Van mijn kant hadden we, samen met vrienden van het Lab (CNRS), dezelfde opmerking gemaakt (gebruikte eenheden en het gebrek aan nauwkeurigheid in de verklaring!)
Vragen meneer Karl: wat betekenen Watturen, Watts per uur en Joule voor u...
Voor de rest denk ik dat Nam je een aantal hele goede vragen heeft gesteld, die waarschijnlijk heel eenvoudig voor je zijn! en bespaar ons alstublieft het politiek-wetenschappelijk-financiële couplet!
Maar aan de andere kant kan ik over jou praten met mijn vriend Georges Lucas voor wie ik echt heb gewerkt (show), daar hebben we een goed scenario!!

Met vriendelijke groet, grooterfgenaam van Thule
Padawan (natuurkundetechnicus en maj
eur
Een ecoloog in Polen, die in Duitsland veel windturbines heeft gezien :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 383-gasten