Waterstof-metaal in ingots en koude fusie

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 19/06/09, 19:27

Hallo Pegasus en welkom op econologie van iedereen en de kat van de kapitein van het econologische schip!

Miauw!

Groet in de straten van Villeneuve / s Lot van een tijdelijke buur ... die kwekerij niet ver van Bergerac.
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07

par Hydraxon » 19/06/09, 19:36

Als het een nieuwe waterstofisotoop is, kunnen we misschien zijn nummer hebben, toch?

Weet je, velen van ons hebben S gedaan, je kunt ons vertellen hoeveel neutronen er in deze isotoop zitten, het zal ons niet bang maken. : Cheesy:

Quantum-nucleosynthese die alle bestaande zeldzame metalen produceert, inclusief goud, en de niet te onderscheiden diamant van de mijnindustrie


Hier is de diamant een metaal.

Eindelijk, sinds de staatsgreep van de µ-Staat, aarzel ik tussen charlatan en parodist. En toch heb ik niet alles gelezen.
0 x
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 19/06/09, 20:24

Zoals ik hierboven al zei, is er een presentatie gepland NA Icenes 2009, en die dag - rond half oktober - zal ik je uitnodigen om te komen.
Icenes moet de primeur hebben om wetenschappelijke redenen en omdat bepaalde landen productiemodules hebben aangeschaft.

Het spijt me dat ik Christophe "mijn beste" heb genoemd, maar hij moet slim genoeg zijn om te weten of te vermoeden dat - wat ik ook mag uitzenden - er een precieze verspreidingsprocedure is voor zo'n "innovatief" gebied en op zijn minst destabiliserend voor degenen die dat wel doen. ver van Einsteiniaanse kringen ...

Op persoonlijk vlak:

Met betrekking tot mijn naam, meer precies die van mijn moeder, die ik - ook - erfde op haar dood, moeten we het huis van Thule, meer dan honderdduizend jaar oud, niet verwarren met 'tragische tirades' van Adolph Schlickgrüber (Hitler) en zijn Gellestast ... zoveel om te zeggen dat de emblemen van de legioenen van het keizerlijke Rome, of de Keltische swatiska hem toebehoorden ... historische onzin!
Je moet sowieso niet alles mixen!

Anderszins:

Icenes gaat cd-kamers publiceren over de conferenties, en bovendien hebben de organisatoren me aangeboden te verschijnen in internationale wetenschappelijke publicaties, die ik voor het eerst accepteerde, aangezien de eerste leveringen van de monopolies zonder Juli tot oktober 2009.
0 x
Nunc en semper
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 19/06/09, 20:28

Hydraxon,

... "alle metalen, inclusief goud", en diamant betekent:
Goudmetalen inbegrepen, en daarnaast Diamond (Cultuur) erkend niet te onderscheiden door de hoogste autoriteiten terzake.

Zoals gepresenteerd op mijn Franse wetenschappelijke site ...
0 x
Nunc en semper
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1

par Christine » 19/06/09, 20:50

Dr. Karl VI von Thule schreef:er is een precieze diffusieprocedure voor zo'n 'innovatief' veld en op zijn minst destabiliserend voor degenen die ver van Einsteiniaanse kringen verwijderd zijn ...


De "Einsteiniaanse cirkels", bigre !!!

Dus niet voor de arme "pekins" hiervan forum ?
... beslist, ik begrijp echt niet waarom je je hebt gebogen om ons te komen vertellen over je machine ...
0 x
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 19/06/09, 20:57

Christine,

Je verdraait de betekenis van wat ik schrijf: ik verwijs niet naar intellectuele waarde, ik zoek gewoon de feiten en de daden. Het is de procedure met betrekking tot de BS wanneer men diffundeert.
0 x
Nunc en semper
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 19/06/09, 21:15

Thule, ik denk dat ik de Krystal in kwestie heb gevonden:

Beeld

Beeld
Dernière édition par Christophe de 19 / 06 / 09, 21: 17, 1 keer bewerkt.
0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07

par Hydraxon » 19/06/09, 21:15

Dr. Karl VI von Thule schreef:Hydraxon,

... "alle metalen, inclusief goud", en diamant betekent:
Goudmetalen inbegrepen, en daarnaast Diamond (Cultuur) erkend niet te onderscheiden door de hoogste autoriteiten terzake.

Zoals gepresenteerd op mijn Franse wetenschappelijke site ...


OK, dat geef ik je.

Kunnen we nu de kernnummers van de nieuwe waterstofisotoop hebben?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

par Remundo » 19/06/09, 22:38

Dr. Karl,

Als afleiding, nadat je de isotopen van waterstof hebt gespecificeerd waaraan je meedogenloos werkt, kun je ons iets vertellen over je noordelijke koninkrijk?
Beeld
http://www.panoramio.com/user/2696255

Het zou leuk zijn en je overleden moeder rust in vrede.Beeld
0 x
Beeld
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 20/06/09, 00:17

Remundo,

Wat Hyperborea betreft, dit is hier niet het onderwerp ...

Met betrekking tot mijn werk - zoals hierboven vermeld of in privébericht - zodra de goedkeuringen van de EC zullen worden gegeven, zal ik je de plaats van de "presentaties geven.

Ik zal niet eens antwoorden ... Christophe ... de eigenschappen van dit kristal worden genoemd in de samenvatting. De spot zou zich tijdens de beroemde presentatie wel eens tegen de auteurs kunnen keren. Heb je je ooit afgevraagd waarom een ​​groep wetenschappers uit Frankrijk vluchten ... en zwijgen over hun werk ...?

Zonder spijt.
0 x
Nunc en semper

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten