Tsjernobyl balans, kosten kaarten en contaminatie (Frankrijk)

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Christophe » 04/03/22, 11:25

Christophe schreef:Osef de brand is onder controle en geen radioactieve lekken (a priori)...


Wie profiteert?

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Christophe » 04/03/22, 11:26

Obamot schreef:Rajqawee: Tot het tegendeel bewezen is, nee. Want in dit geval zou het nodig zijn om uit te leggen waarom de Russen een elektriciteitscentrale zouden hebben gebombardeerd die al een paar dagen onder hun controle stond, wat is gecertificeerd door de IAEA....!


Pedro legde het uit...

natuurrampen/spanning-met-rusland-in-oekraïne-t17111-930.html#p493749
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Obamot » 04/03/22, 11:27

Wie is Pedro? : Mrgreen:

pedrodelavega schreef:Ik weet het niet. Er is geen informatie die bevestigt dat er gedurende 3 dagen gevechten waren uitgebroken in de fabriek.
Alleen dat de Russen het gebied rond de fabriek hadden omsingeld. Ze lanceerden gisteravond het offensief op de fabriek afhankelijk van de beschikbare informatie.
pffffffff...
Dernière édition par Obamot de 04 / 03 / 22, 11: 31, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Macro » 04/03/22, 11:30

Ik heb nooit gezegd dat de Russen of de Oekraïners de fabriek hebben afgebrand.... Ik ben net Rajqawee, ik weet het niet... ik kijk gewoon wat er aan de hand is...

Ik zeg alleen dat je het afbrandt forum de hele dag lang ....

En dat het uitwerpen na de looping.... Weet je... Weet je nog goed toen je de kandidatuur van Obama met hand en tand verdedigde...Weet je nog....De looping en het verzoek tot verwijdering heeft Christophe een paar maanden later hem vragen om je bijnaam te veranderen ... je bent vergeten ....

Ik heb iets anders om een ​​fuck om te geven dan in de geschiedenis van je berichten te kijken... Maar ik heb een beetje geheugen... De muilezel van een paus...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Rajqawee » 04/03/22, 11:33

Obamot schreef:Tot het tegendeel bewezen is, nee. Want in dit geval zou het nodig zijn om uit te leggen waarom de Russen een elektriciteitscentrale zouden hebben gebombardeerd die al een paar dagen onder hun controle stond, wat is gecertificeerd door de IAEA....!


De IAEA werd door Rusland (sic) geïnformeerd dat Rusland de controle had over het gebied rond de fabriek (zie https://www.iaea.org/fr, reguliere bulletins), in Bulletin 6.
In bulletin 9 wordt ons verteld dat Russische troepen de fabriek naderen.
In bulletin 10 of vertelt ons dat de site 's nachts is gebombardeerd.


Dus we weten nog steeds niet wie het heeft geschoten (en wat we in de media lezen is volledige propaganda, aan beide kanten), dat is alles.

Edit: ingehaald door anderen.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Obamot » 04/03/22, 11:40

Ik zei en ik herhaal het:

het is onmogelijk...
dat de Oekraïners de auteurs zijn.

Nu wachten we nog steeds op de bewijzen, met de idioten die we uiteindelijk moeten rechtvaardigen WANNEER WE VOORZICHTIG ZIJN DAN DE ANDEREN en onbedoeld verder gaan...

Dan ja: "totdat het tegendeel is bewezen"

Het tegenovergestelde van wat precies?

Zei je niet dat je keek naar wat mensen aan het doen waren? Telt het als ze het verpesten? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Obamot » 04/03/22, 11:41

Macro schreef:Ik heb nooit gezegd dat de Russen of de Oekraïners de fabriek hebben afgebrand.... Ik ben net Rajqawee, ik weet het niet... ik kijk gewoon wat er aan de hand is...

Ik zeg alleen dat je het afbrandt forum de hele dag lang ....

En dat het uitwerpen na de looping.... Weet je... Weet je nog goed toen je de kandidatuur van Obama met hand en tand verdedigde...Weet je nog....De looping en het verzoek tot verwijdering heeft Christophe een paar maanden later hem vragen om je bijnaam te veranderen ... je bent vergeten ....

Ik heb iets anders om een ​​fuck om te geven dan in de geschiedenis van je berichten te kijken... Maar ik heb een beetje geheugen... De muilezel van een paus...
En de "prof" klampt zich nog steeds vast aan de takken (om het glijden te vertragen...) : Mrgreen:
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Rajqawee » 04/03/22, 11:48

Obamot schreef:Ik zei en ik herhaal het:

het is onmogelijk...
dat de Oekraïners de auteurs zijn.

Nu wachten we nog steeds op de bewijzen, met de idioten die we uiteindelijk moeten rechtvaardigen WANNEER WE VOORZICHTIG ZIJN DAN DE ANDEREN en onbedoeld verder gaan...

Dan ja: "totdat het tegendeel is bewezen"

Het tegenovergestelde van wat precies?

Zei je niet dat je keek naar wat mensen aan het doen waren? Telt het als ze het verpesten? : Mrgreen:


Nou ja: op dit moment hebben we veel Russische troepen die Rusland binnenvallen en bombardementen uitvoeren.
Bij gebrek aan "bewijs van het tegendeel", is het meest redelijk om te denken dat het ofwel een Russische aanval is, ofwel nevenschade tijdens een confrontatie daar.
Het uitsteeksel van Macro is in zijn stijl, maar op grond van de verdiensten, zult u ook de menigte niet een beetje opwinden om toe te slaan, zonder enig bewijs, dat het de Oekraïners zouden zijn die op hun eigen krachtcentrale zouden schieten?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Obamot » 04/03/22, 12:01

Je hebt het antwoord in mijn citaat (herhaald in je bericht) en ik heb het maar één keer gezegd.
Ik heb toen een fout gemaakt door het te proberen te rechtvaardigen op basis van bronnen die overal rondvlogen, terwijl daar geen reden voor was.
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Rajqawee » 04/03/22, 12:08

Obamot schreef:Je hebt het antwoord in mijn citaat (herhaald in je bericht) en ik heb het maar één keer gezegd.
Ik heb toen een fout gemaakt door het te proberen te rechtvaardigen op basis van bronnen die overal rondvlogen, terwijl daar geen reden voor was.


Ok, het was inderdaad zo feitelijk uitgedrukt (ik ging je bericht nog eens lezen), maar erken dat een beetje meer pincet of presentatie van alternatieve scenario's de verdienste had gehad om je idee beter te presenteren (wat overigens correct is: in een oorlog, kunnen we uiteindelijk wat... eh... creatieve dingen doen.)

Maar oke.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 306-gasten