Thule - waterstof - metaal: wet van censoren

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 12/07/09, 18:22

+1 Christine, ik stuur je de MP die Thule mij heeft gegeven en die zou moeten lijken op degene die je Christine hebt ontvangen (en misschien andere mods of deelnemers)...

Toch grappig om over censuur te praten, terwijl er niets wordt verwijderd, integendeel, we zoeken naar transparantie... bewijs...

Onderwerp gesloten

Dr. Karl VI von Thule schreef:Bonsoir.

U bent inderdaad nauwelijks tolerant of hoffelijk, maar een perfect voorbeeld van wat Frankrijk vandaag de dag op deze gebieden produceert.

Ik neem het u echter niet kwalijk: ik zal zelfs meer zeggen, ik dank u, want tijdens de discussies die mijn collega's met mij hadden tijdens Icenes, hebben we gedebatteerd over deze ‘algemene intolerantie’ van een land dat op de rand van de implosie van de financiële sector staat. en wetenschappelijke velden.

Het was je niet onopgemerkt dat er geen wetenschapper uit Frankrijk, terwijl ik daar zelf onder mijn eigen naam stond, in de lijst met auteurs stond.

Ik ben niet op zoek naar "glorie" (vooral hier), noch opschepperij, noch iets persoonlijks: ik heb uw szite gebruikt om degenen te waarschuwen die het "professioneel" lezen, eenvoudigweg.

Wat mijn Modules betreft, er zijn er verschillende die perfect werken in "opkomende landen", en mijn communicatie in Icenes - die de 60 breinen in ons vakgebied samenbrengt - is gelezen, gezien, gefotografeerd... over twee weken zal de CD verschijnen beschikbaar zijn voor sprekers.

Ik ben bereid dezelfde algemene presentatie te geven, maar het geven van de sleutels tot ‘reproductie’ is ondenkbaar als ik mijn monopolie wil vormen.

Ik heb jullie tweeën aangeboden om naar Icenes te komen, maar dat konden ze helaas niet. Ik correspondeer met hen en beantwoord tot op zekere hoogte hun vragen. Ze zullen de module komen bekijken die ik aan het maken ben, de lopende producties zien, maar zullen nooit weten hoe het gedaan wordt: wat telt is het resultaat.
De gevolgen van Icenes hebben gevolgen voor de wereldeconomie, mon Bon, en zonder dat deze nominatie u kan beledigen... omdat u een uitstekende censor bent van degenen die anderen op de brandstapel zetten... maar nogmaals, ik neem het niet kwalijk Jij.

Trouwens, wat is GISME?

Veel succes: ik zal hier zetten wat ik kan....

Karl VI von Thule-RTI

Ps: de regent Gorddjhïÿ is tijdens mijn afwezigheid verantwoordelijk voor de zaken van mijn microstaat... we plaatsen geen berichten op Euronuclear voor de lol... ik heb er ook een paar geplaatst... Een ayatollah de rest, tenzij natuurlijk Ik gaf Gism de bs >... wat een voordeel in perspectief... toch?

Met vriendelijke groeten.
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten