Thule - waterstof - metaal: wet van censoren

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 29/06/09, 15:56

Als we niet in ongenade zijn gevallen, hoop ik : Cheesy:

Wij...een delegatie van econologen kunnen daarheen gaan, op uitnodiging van Karl...even afwachten :?

miauw
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 29/06/09, 16:02

Oké, ik wijs Abessijn aan als economische afgezant :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 29/06/09, 21:35

econoom dus : Mrgreen:
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 29/06/09, 22:11

Moet hij een economissel dragen?

Of een econoom?
: Mrgreen:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

par abyssin3 » 29/06/09, 22:17

Eerlijk gezegd ben ik niet degene die het beste contact heeft met Thule (ik heb er zelfs geen). Maar anderen wel.

Nou, ik stop met mijn onbeschaamde gedachten, anders gaat het onderwerp snel op slot...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Nam
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 20/06/09, 00:16
Plaats: Brussel, België

par Nam » 04/07/09, 21:03

Hallo allemaal,

Heeft u al nieuws gehoord over de conferentie van Thule? Of heeft iemand gewoon nieuws over deze ‘wetenschapper’?

ps: Ik heb hem zelf een paar privéberichten gestuurd, maar ik ben nieuw hier forum, Ik weet niet echt hoe het werkt :P Is het normaal dat er in mijn verzonden berichten helemaal niets staat, terwijl de twee berichten die ik naar Thule heb verzonden in de outbox staan?
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

par delnoram » 04/07/09, 21:13

Ja, dit is normaal, zolang de berichten niet zijn gelezen blijven ze in de outbox staan.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 10/07/09, 08:31

Hallo,

Hier ben ik terug van Icenes 2009, waar ik nog twee dagen bleef om nieuwe protocollen te ondertekenen.

Ik zou eerst duidelijk willen reageren op bepaalde ‘insinuaties’ die voortkomen uit een duidelijke ‘onwetendheid’, want ik kan niet toestaan ​​dat er iets wordt gezegd: ik ben noch een ‘nazillon’, noch een aanhanger van afwijkende politieke theorieën.

het KEIZERLIJK HUIS van THULE bestaat al meer dan honderdduizend jaar en bestuurt een microstaat (Absolute Monarchie... zoals Liechtenstein) die - in de tijd van mijn moeder Marie-Thérèse II - principieel weigerde toe te treden tot de VN van anterioriteit.

Niets te maken met de theorieën en het sadisme van Adolph Schilckgrüber, bekend als ‘Hitler’.

Als ik wetenschappelijk gezien - en in Frankrijk - de naam van mijn vader gebruik, draag ik op alle andere plaatsen - met trots - de naam van mijn moeder, en mijn zoon Zadog II werd in september 2002 onder deze naam geboren in onze Germaanse landen.

U moet deze regels zorgvuldig herlezen, in plaats van samenvoegingen te maken, wat volgens mij de bedoeling is.

Kijk nog eens in het Book of Abstracts of the Conference, en in de lijst met auteurs van de abstracts van de conferenties sta ik niet vermeld onder de naam van mijn vader, maar onder die van mijn moeder (von Thule).

Gelooft u dat de organisatoren van deze conferenties om de twee jaar - (dit is niet de eerste die ik heb gedaan) - mij zouden uitnodigen als ik een "nazillon" was...

Icenes brengt ook de 60 Hersenen van de Blauwe Planeet samen in onze domeinen.... Er zijn GEEN Fransen uitgenodigd, herlees de lijst met Abstracts en de lijst met organisatoren: dit is ONWEERLIJKBAAR...

Wat mijn bijdrage betreft, tijdens de "posterconferentie" was mijn plaats het meest bezocht, gefotografeerd en verspreid onder mijn collega's: tijdens de conferentie waren ze zeer geïnteresseerd in de uitleg - zonder enige precieze haalbaarheidsparameters mee te tellen - van mijn processen, maar ze hebben het mondiale strategische belang begrepen, en de redenen voor mijn ‘terughoudendheid’… die zij des te beter begrijpen omdat ook zij onderhevig zijn aan verschillende ‘druk’…

Vergeef me voor dit ogenschijnlijke gebrek aan bescheidenheid, maar er moesten dingen gezegd worden.

Ik zal hier plaatsen wat ik daar kan plaatsen, zonder mijn Wereldmonopolie te schaden.

Ten slotte heb ik – ter informatie – twee van u uitgenodigd om naar Portugal te komen, waar ik ze naar het Conferentiegebied had kunnen brengen, een gebied dat uiterst beschermd wordt door een belangrijke beschermingsdienst, waarrond gewapende troepen zich ontwikkelen, en waarbinnen een aantal " diensten" hadden antennes... omdat het ver van Frankrijk ligt, dat alles...

Barosso was ook aanwezig....

Dr. Karl VI von Thule - DHC
0 x
Nunc en semper
Dr. Karl VI von Thule
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 26/07/08, 00:25
Plaats: Aquitaine

par Dr. Karl VI von Thule » 10/07/09, 08:46

Enkele "elementen", als dat werkt:

BeeldBeeld
BeeldBeeld

Dus hier is het bewijs van wat ik net zei....

In de gepubliceerde samenvatting wordt de naam van het zeldzame metaal vervangen door XXX, en mijn collega's - zij - begrijpen heel goed de redenen voor mijn "discretie"... waarom zou het hier niet hetzelfde zijn...?

Simpele “ato-vraag”….natuurlijk….

Hoe dan ook, als mijn collega's mij herkennen... hoe kunnen bepaalde econologen dan 'verkeerd informeren'?

In Frankrijk zijn degenen die slagen altijd "bezorgd".... veel postdocs ontvluchten dit land... bijvoorbeeld Montagnier...
0 x
Nunc en semper
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 10/07/09, 08:54

Sorry, Von Thule, wat wil je dat we doen met 5 KB-afbeeldingen! ?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 272-gasten