Thule - waterstof - metaal: wet van censoren

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

par Christophe » 27/06/09, 00:55

Hydraxon schreef:Uh, ja, maar je kopieerde een enkele zin, en in feite was het antecedent niet duidelijk: "hen", het is "onnouscachetout.com".


Nou, de lezer wordt verondersteld de hele discussie te lezen, toch?
Ik wilde ze niet twee keer adverteren : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

par abyssin3 » 27/06/09, 03:29

Lietseu schreef:Hij was een kind dat verdwaald was op een gekke planeet...
Het was eerder een gekke persoon verdwaald in een gekke wereld... Het enige verschil is dat de anderen wat minder verdwaald zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905

par gegyx » 27/06/09, 14:51

Zolang je trollt, kun je het net zo goed intelligent doen...

Over de naam Thule wat sommigen zweren geeft...

Wat dacht u van Thule dakdragers?

Thule fietsendragers?

Thule bagageaanhangers?

Gegarandeerd Zweedse productie.

: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 27/06/09, 17:22

: Lol:

Super kwaliteit inderdaad, ik heb er een paar om fietsen op het dak van mijn scooter te bevestigen...


miauw : Lol:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07

par Hydraxon » 28/06/09, 23:22

gegyx schreef:Zolang je trollt, kun je het net zo goed intelligent doen...

Over de naam Thule wat sommigen zweren geeft...

Wat dacht u van Thule dakdragers?

Thule fietsendragers?

Thule bagageaanhangers?

Gegarandeerd Zweedse productie.

: Cheesy:


Wauw, Volkswagens zijn eigenlijk een nazi-idee. Tegenwoordig zijn dit geen slechtere auto's dan de andere - natuurlijk beter dan de Amerikaanse.

Maar heb je alles gezien wat hij ons vertelde over de nazi's? De waanvoorstellingen moeten worden gestopt met fantasieën over nazi-geheimen.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

par Alain G » 29/06/09, 03:31

Hydraxon

Amerikaanse auto's worden hier in Canada hoger gewaardeerd dan VW's in het algemeen, ze overleven onze winters niet zo goed en de betrouwbaarheid is zeer gemiddeld.

Wat weet jij van Amerikaanse auto's?

Het probleem van de Amerikanen is niet hun betrouwbaarheid maar een gebrek aan visie en een veel te lage prijs.

Ik had 2 Japanners en zij waren de slechtste shit... die ik had en de Chryslers de beste die ik had.

Dus!
0 x
Avatar de l'utilisateur
geotrouvetout
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 108
Inschrijving: 18/09/05, 21:10
Plaats: 76

par geotrouvetout » 29/06/09, 12:10

Hoe dan ook een self-shot in olie per jaar, en beginnend met een negatieve temperatuur (zie zeer negatief) is een goede auto voor meerdere jaren, ongeacht het merk (Aziatisch, Europees, Amerikaans).
Maar ondanks alles hangt van modellen af.

Geo;).
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 29/06/09, 15:16

Dag

Wauw, Volkswagens zijn eigenlijk een nazi-idee. Tegenwoordig zijn dit geen slechtere auto's dan de andere - natuurlijk beter dan de Amerikaanse.


Het is nogal zwak als technische analyse van een automonteur
Het is niet door welk land en welk beleid de auto is gebouwd, maar eerder door zijn prestaties, zijn robuustheid, zijn betrouwbaarheid, enz. Mercedes en BMW bouwden ook oorlogsmachines
Als ik een technische analyse doe, kijk ik niet naar de geschiedenis van het land 70 jaar terug..

Wat is een goede auto? wat is de vergelijking?

Als je het hebt over zuinigheid, uithoudingsvermogen, robuustheid, onderhoudsvrij
comfortabel ?

de Amerikaanse auto, ondanks dat hij hebzuchtig is, is hij zeer robuust, het onderhoud is minimaal, sommigen houden hun auto zonder ooit de transmissieolie of antivries of vloeistof te verversen en soms geen olieverversing, ze hebben toegevoegd, het begint bij -30 en je hebt verwarming in de winter een royaal bemeten airconditioning

De consument berekent de kosten van zijn voertuig gedurende de hele levensduur van zijn auto, uiteraard dat je bij het nemen van een BMW of een andere een bepaalde prestatie en brandstofzuinigheid hebt, maar ten koste van regelmatig onderhoud en het vervangen van onderdelen
duur, wat in totaal erg duur voor je is.

Ik had een Chrysler Cordoba, een Oldsmobile Cutlass, een Buick Park Avenue, afgezien van olie verversen en remblokfilters en banden veranderde er niets, auto's waarmee ik 250 km rijd die ik wegdoe vanwege carrosserieroest

Zeg me niet dat het rotzooi is .. het is een eenvoudige, robuuste mechanica die voldoet aan de behoeften van gebruikers


Waarom denk je dat Renault of Peugeot, Citroën geen auto's verkopen in Noord-Amerika? Toch verkopen VW, Honda ze..

Om bij het onderwerp te blijven Thule
Zijn afkomst, zijn manier van denken politiek is niet wat ons interesseert, wat ons interesseert zijn technische kwesties
en als wat hij naar voren brengt functioneel is, is de rest secundair.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 29/06/09, 15:39

+1 Andreas!

Ik ben het 100% met je eens, we wachten op de rest van de demo om te zien of zijn systeem levensvatbaar is of niet...

De rest is nek .... e in de fles!

miauw
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

par Christophe » 29/06/09, 15:41

Lietseu schreef:De rest is nek .... e in de fles!


En wat zeg ik vanaf het begin?

Wat betreft de demo; valt nog te bezien wie de resultaten zal publiceren?
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten