Thule - waterstof - metaal: wet van censoren

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 26/06/09, 00:36

Goede en zeer kleine correctie, het vertegenwoordigt alleen het kwade als het zich in een onstabiele positie c tot d op een punt bevindt en het niet algemeen wordt gebruikt, inderdaad de swasti is in het Sanskriet geluk of geluk...
In China gebruiken we gewoonlijk het teken 卍, wat ‘tienduizend’ (d.w.z. eeuwigheid) of ‘het hart van Boeddha’ betekent, wat het allerhoogste pad naar verwezenlijking vertegenwoordigt...

miauw
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13

par nonoLeRobot » 26/06/09, 00:38

Oh jongens, dat is helemaal niet de bedoeling!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 26/06/09, 00:47

Ik corrigeer verkeerde interpretaties Nono :P

Het zijn geen goede, slechte interpretaties :P

Goede nacht
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

par Christophe » 26/06/09, 09:12

Hydraxon schreef:Als Christophe de Thule hierop tolereert forum, zou hij op alle onderwerpen net zo geloofwaardig worden als zij.


Perfect en dat probeer ik te vermijden!

Dat de swastika een heropleving is van een oud symbool verandert niets aan het feit dat thulé doet denken aan nazi-parawetenschappen en dat het bewust nemen van thulé als naam serieus is!

Er zijn mensen die hun naam voor minder hebben veranderd!

Voor de betekenis van de svatiska: deze is nog steeds omgekeerd als je er transparant naar kijkt...

ps: Michael Jackson is dood!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 26/06/09, 09:47

Ja, en volgens de Men In Black komt hij van Saturnus : Cheesy: : Cheesy: : Lol: : Lol:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

par Christophe » 26/06/09, 09:51

Hij moet gelukkig zijn... hij mag nooit zo... bleek (zo wit) zijn geweest!

Mwarf sorry!

: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 26/06/09, 14:55

Welnu, uiterlijk en geld zijn niet langer een probleem :?

Moge hij rusten in vrede en mogen wij zijn enorme energie en zijn immense talent gedenken....

Ik hield echt van zijn "Peter Pan"-kant en vreemd genoeg hadden de mensen die zijn reis zagen er niet dezelfde uitstraling als ik... hij was een kind dat verdwaald was op een gekke planeet...


Miauw!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

par Christophe » 26/06/09, 14:59

Wel, het is zeker dat hij ergens... door genade werd aangeraakt...

Zijn vroegtijdige dood is ongetwijfeld gedeeltelijk te wijten aan de waarden van onze samenleving...

Zijn legende zal alleen maar groter zijn! Zoveel andere artiesten stierven te vroeg...
0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07

par Hydraxon » 27/06/09, 00:36

Christophe schreef:
Hydraxon schreef:Als Christophe de Thule hierop tolereert forum, zou hij op alle onderwerpen net zo geloofwaardig worden als zij.


Perfect en dat probeer ik te vermijden!


Uh, ja, maar je kopieerde een enkele zin, en in feite was het antecedent niet duidelijk: "hen", het is "onnouscachetout.com".
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

par Lietseu » 27/06/09, 00:51

Hij heeft de zijne gesloten forum de heer en hij schrijft dit:
In een wereld die sneller dan ooit richting de muur gaat, zal OPLF een site zijn die concrete prestaties blootlegt en bijvoorbeeld aantoont dat oplossingen met respect voor alle levende wezens en dat duurzaam welzijn voor iedereen mogelijk zijn. Omdat woorden en woorden duidelijk niet werken, laten we het doen! Laten we het goede voorbeeld geven en doen wat wij denken dat goed is.
Ik nodig iedereen die weigert een verouderd systeem te steunen uit om anders te doen, zoals ze kunnen, zoals ze voelen, op hun niveau, zonder oordeel of bekering, kortom, met totaal respect voor anderen en hun verschillen.


OPLF voor: Wij kunnen het!
Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen...

Leuk en soms heel eigenzinnig...dat is voorbij!
Maar waar gaan ze zulke vergezochte namen zoeken?

Bedankt voor de secundaire informatie Hydraxon, miauw
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 194 gasten