Gele vesten: is de oproep van de November 17 gerechtvaardigd? #GiletsJaunes

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par ABC2019 » 15/07/21, 22:32

Remundo schreef:[
dit zijn de publicaties van Gillabc op een andere forum waar hij zijn belangrijkste ambities van het moment uiteenzet. Om te weten hoe hij van zijn leventje kan genieten en Macronie blindelings kan steunen. Geprikt worden tot ze dorst hebben en mensen op gespannen voet voor zichzelf behandelen zonder hem iets op te leggen, crypto-fascisten.

Groots van A tot Z. Alles is vals (tenzij je bedenkt dat gevaccineerd worden met de aanbevolen booster kan worden gekwalificeerd als "steken tot je dorst hebt" ....)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16167
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5259

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Remundo » 15/07/21, 23:05

ah omdat de heer University, die duidelijk meer dan 100 IQ heeft, zo vaak visionair is, niet anticipeert dat hij zijn vinger in een helse versnelling voor zichzelf steekt, en door zijn macronistische ijver zijn medeburgers stort in de tirannie van hun eigen wijdverbreide twijfelachtige overtuigingen?

en dit voor "een coole vakantie hebben", die in werkelijkheid zijn felle verlangen om zijn comfortabele en relatief welvarende leven te verlengen alleen maar maskeert.

dit noem ik hypocriet koorddansen.

Maar misschien heb je een betere beheersing van astrofysica dan gezond verstand?
2 x
Beeld
Tuinman
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 24/05/21, 20:11
x 21

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Tuinman » 16/07/21, 00:48

Exnihiloest schreef:
Gardener schrijft:...
Hé, mijn schoonouders waren de eersten die werden gevaccineerd, en waarom? OM BUITEN TE KUNNEN GAAN EN OP HET TERRAS TE DRINKEN, JE MOND IN HET BORD BRENGEN EN JE ARMEN CONCERT OPHEFFEN WANT HET IS GELUK!!!

Waarom hoofdletters?
Het is heel natuurlijk. Niets te zeggen, bravo les bon vivant.
En niet iedereen wordt daarvoor ingeënt, maar als die reden niet nodig is (het is niet de mijne), is het voldoende.



Hij is dus meesterlijk, magnifiek!
Nou, hij haalt zijn slinger tevoorschijn en hij vertrekt, uh... wacht even in die dimensie.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par ABC2019 » 16/07/21, 06:22

Remundo schreef:ah omdat Mr. University, die duidelijk meer dan 100 IQ heeft, zo vaak visionair is, niet verwacht dat hij zijn vinger in een helse versnelling voor zichzelf steekt, en door zijn Macronistische ijver,

wat dan ook, ik heb geen "Macronistische ijver", ik heb niet eens LREM gestemd bij de laatste verkiezingen, pff ....

en dit voor "een coole vakantie hebben", die in werkelijkheid zijn felle verlangen om zijn comfortabele en relatief welvarende leven te verlengen alleen maar maskeert.

een van de essentiële redenen waarom ik mezelf vaccin, is om deel te nemen aan het blokkeren van het virus voor

a) het risico op besmetting van iemand anders verminderen, zelfs als dit het risico niet volledig wegneemt en
b) IEDEREEN een normaal leven laten hervatten, niet alleen ik.

Maar als het me daarnaast ook in staat stelt om normaler te leven, zal ik het niet weigeren, ik ben niet masochistisch.

Maar hey, je hebt net toegegeven dat je door vaccinatie weer een normaal leven kunt hervatten, en je meestal niet naar een ziekenhuisbed stuurt, dat is het al. Maar als je een waardeloos leven wilt leiden, zijn er veel andere manieren om het te doen dan niet te worden gevaccineerd ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Janic » 16/07/21, 08:26

abcon
een van de essentiële redenen waarom ik mezelf vaccin, is om deel te nemen aan het blokkeren van het virus voor
a) het risico op besmetting van iemand anders verminderen, zelfs als dit het risico niet volledig wegneemt en
totaal illusoir omdat het al meer dan een eeuw niet heeft gewerkt zoals blijkt uit de officiële statistieken die je weigert te raadplegen om in je fantastische en illusoire wereld van zorgberen te blijven
b) IEDEREEN een normaal leven laten hervatten, niet alleen ik.
Eh, nou, dan wordt het gemist! Zie je niet dat het niet werkt, dat het nooit heeft gewerkt en dat het ook nooit zo zal werken!
Maar als het me daarnaast ook in staat stelt om normaler te leven, zal ik het niet weigeren, ik ben niet masochistisch.
Je vraagt ​​je af, het is alsof je hoofdpijn hebt die je wilt kwijtraken door met je hoofd tegen de muren te bonzen: het werkt niet, integendeel, het maakt de situatie erger.
Maar goed, je hebt net toegegeven dat je door gevaccineerd te worden een normaal leven kunt hervatten, en je meestal niet naar een ziekenhuisbed stuurt, dat is het al.
Behalve dat er steeds meer ingeënt worden gevonden op een ziekenhuisbed en dan in het mortuarium
Maar als je een klote leven wilt leiden, zijn er veel andere manieren om dat te doen dan je te laten vaccineren... :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par GuyGadeboisTheBack » 16/07/21, 13:25

Remundo schreef:en dit voor "een coole vakantie hebben", die in werkelijkheid zijn felle verlangen om zijn comfortabele en relatief welvarende leven te verlengen alleen maar maskeert.

LesBaudruches.JPG
LesBaudruches.JPG (189.68 KiB) 1694 keer bekeken

(ECL 14/07/2021)
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Peter » 16/07/21, 15:56

ABC2019 schreef:een van de essentiële redenen waarom ik mezelf vaccin, is om deel te nemen aan het blokkeren van het virus voor

a) het risico op besmetting van iemand anders verminderen, zelfs als dit het risico niet volledig wegneemt en
b) IEDEREEN een normaal leven laten hervatten, niet alleen ik.

a) Geloof je er echt in? Het klinkt veel als een excuus om toe te geven aan de druk.
Ik hou van deze tirade over de hypocrisie van degenen die nu zijn gevaccineerd "voor het algemeen welzijn":

b) Serieus? Een "normaal" leven door bij elke uitgang te moeten verantwoorden dat we hebben geaccepteerd om een ​​klinische proef te volgen waarvan we de werkzaamheid in de tijd of de langetermijneffecten niet kennen, mooi "normaal" leven!
En denk je dan dat ze daar gaan stoppen? Natuurlijk niet, we hebben het al over een 3e injectie en dan wordt het zeker weer een product waar we achteraf nog minder op terugkijken, er komt geen einde aan, de labs gaan zo'n sappige markt niet teleurstellen.

ABC2019 schreef:Maar als het me daarnaast ook in staat stelt om normaler te leven, zal ik het niet weigeren, ik ben niet masochistisch.

Ah, daar zijn we dan, je gaat tenminste uit van de echte reden, ik kan begrijpen dat we toegeven voor het gemak, ik heb gewoon een hekel aan hypocrisie.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par ABC2019 » 16/07/21, 18:07

Petrus schreef:
ABC2019 schreef:een van de essentiële redenen waarom ik mezelf vaccin, is om deel te nemen aan het blokkeren van het virus voor

a) het risico op besmetting van iemand anders verminderen, zelfs als dit het risico niet volledig wegneemt en
b) IEDEREEN een normaal leven laten hervatten, niet alleen ik.

a) Geloof je er echt in? Het klinkt veel als een excuus om toe te geven aan de druk.

welke "druk"? Ik had mijn eerste dosis in april!!!

b) Serieus? Een "normaal" leven door bij elke uitgang te moeten verantwoorden dat we hebben geaccepteerd om een ​​klinische proef te volgen waarvan we de werkzaamheid in de tijd of de langetermijneffecten niet kennen, mooi "normaal" leven!

Zolang het virus circuleert, zal het leven nooit helemaal normaal zijn, maar tussen dat en niets kunnen, dat heb ik liever.
En de enige kans om de circulatie van het virus te verminderen, terwijl je nog steeds bezig bent, is het vaccin.

En denk je dan dat ze daar gaan stoppen? Natuurlijk niet, we hebben het al over een 3e injectie en dan wordt het zeker weer een product waar we achteraf nog minder op terugkijken, er komt geen einde aan, de labs gaan zo'n sappige markt niet teleurstellen.

ABC2019 schreef:Maar als het me daarnaast ook in staat stelt om normaler te leven, zal ik het niet weigeren, ik ben niet masochistisch.

Ah, daar zijn we dan, je gaat tenminste uit van de echte reden, ik kan begrijpen dat we toegeven voor het gemak, ik heb gewoon een hekel aan hypocrisie.

persoonlijk ben ik niet erg getroffen door de beperkingen als gevolg van covid, ik heb een vrij eenvoudig leven dat grote bijeenkomsten vermijdt, ik heb nog niet één keer een test hoeven doen - dus het is niet mijn leven, het grootste probleem is dat van anderen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Tuinman
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 24/05/21, 20:11
x 21

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Tuinman » 17/07/21, 19:26

Biden, president van de Verenigde Staten, zei dat anti-vaccins potentiële moordenaars zijn.

Qrrr qrrr qrrr hee hee, ik begraaf mezelf met een taartserver!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16167
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5259

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Remundo » 17/07/21, 22:16

Ook noemde hij de Texanen die hun zaak heropenden Neanderthalers.

wat goed is met Biden is om goed naar hem te luisteren en het tegenovergestelde te denken om de waarheid te benaderen
0 x
Beeld

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44, Macro, sicetaitsimple en 327 gasten