Gele vesten: is de oproep van de November 17 gerechtvaardigd? #GiletsJaunes

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Janic » 15/07/21, 16:28

Omdat de agora voor sommige mensen verboden is zodra hun naam wordt genoemd. En voorbeelden bij honderden, dan eh.
welkom in het land van de zorgberen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par GuyGadeboisTheBack » 15/07/21, 16:32

ABC2019 schreef:Ce forum stinkt elke dag meer en meer... : Roll:

Inderdaad, en het valt samen met uw registratie.
0 x
Tuinman
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 24/05/21, 20:11
x 21

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Tuinman » 15/07/21, 17:10

Janic schreef:
Omdat de agora voor sommige mensen verboden is zodra hun naam wordt genoemd. En voorbeelden bij honderden, dan eh.
welkom in het land van de zorgberen!



Hallo ! pssit! Ik dobbel een tang, jij snijdt en welkom in het land van de vrijen!

-Nee maar ho! Het zal niet duwen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Remundo » 15/07/21, 17:33

ABC2019 schreef:
gegyx schreef:buitengewone presidentiële parade

Onder degenen die de sanitaire pas hebben, helaas voor de tiran, zijn ze niet allemaal in zijn voordeel. : Mrgreen:

https://fr.sott.net/article/37523-Humil ... -de-France


E&R
Sott.net
wo 14 jul 2021 15:38 UTC


Is E&R echt "Gelijkheid en Verzoening" van de smerige Alain Soral, die onder andere zijn foto nam tijdens het maken van een quenelle op het Holocaustmonument in Berlijn?

Ce forum stinkt elke dag meer en meer... : Roll:

arme hypocriete clown dat je de boodschapper gaat beschuldigen. Sommige artsen breken ook de thermometer om de temperatuur niet te zien.

deze video gaat over het hele net, te beginnen met twitter.

dus het onderwerp is niet dat E&R het heeft doorgegeven, de informatie in de video is authentiek.
2 x
Beeld
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par ABC2019 » 15/07/21, 18:19

Gardener schrijft:Ik heb linkse en patriottische waarden.
Waarom, maar waarom, ben ik gedwongen om informatie te zoeken op rechtse sites? Waarom ? Ik als ik een zekere Julien Dray (14/07/21 / Cnews) hoor praten over het werk en de feiten van historici, maar ik krul me op .... Omdat de agora voor sommige mensen verboden is zodra hun naam wordt genoemd. En honderden voorbeelden, dus eh...

Ik kijk geen nieuws, ik raadpleeg geen rechtse samenzweringssites, ik luister niet naar sud-radio en ik lees 's avonds geen Frankrijk, en het gaat heel goed met me. Ik zie niet welke nuttige informatie je eruit hebt gehaald; dat er antivax-mensen zijn die op 14 juli demonstreren en zichzelf filmen terwijl ze Macron uitjouwen? het is niet nodig om fascistische sites te bezoeken om erachter te komen!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par ABC2019 » 15/07/21, 18:21

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:Ce forum stinkt elke dag meer en meer... : Roll:

Inderdaad, en het valt samen met uw registratie.

dat is alleen voor de fascisten.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Tuinman
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 24/05/21, 20:11
x 21

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Tuinman » 15/07/21, 18:51

ABC2019 schreef:
Gardener schrijft:Ik heb linkse en patriottische waarden.
Waarom, maar waarom, ben ik gedwongen om informatie te zoeken op rechtse sites? Waarom ? Ik als ik een zekere Julien Dray (14/07/21 / Cnews) hoor praten over het werk en de feiten van historici, maar ik krul me op .... Omdat de agora voor sommige mensen verboden is zodra hun naam wordt genoemd. En honderden voorbeelden, dus eh...

Ik kijk geen nieuws, ik raadpleeg geen rechtse samenzweringssites, ik luister niet naar sud-radio en ik lees 's avonds geen Frankrijk, en het gaat heel goed met me. Ik zie niet welke nuttige informatie je eruit hebt gehaald; dat er antivax-mensen zijn die op 14 juli demonstreren en zichzelf filmen terwijl ze Macron uitjouwen? het is niet nodig om fascistische sites te bezoeken om erachter te komen!


Helemaal mee eens
Hé, mijn schoonouders waren de eersten die werden gevaccineerd, en waarom? OM BUITEN TE KUNNEN GAAN EN OP HET TERRAS TE DRINKEN JE MOND IN HET BORD BESTUDEREN EN JE ARMEN CONCERT OPHEFFEN WANT HET IS ALLEEN GELUK!!! De weerstand is mooi....
0 x
Tuinman
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 24/05/21, 20:11
x 21

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Tuinman » 15/07/21, 19:29

Gardener schrijft:
ABC2019 schreef:
Gardener schrijft:Ik heb linkse en patriottische waarden.
Waarom, maar waarom, ben ik gedwongen om informatie te zoeken op rechtse sites? Waarom ? Ik als ik een zekere Julien Dray (14/07/21 / Cnews) hoor praten over het werk en de feiten van historici, maar ik krul me op .... Omdat de agora voor sommige mensen verboden is zodra hun naam wordt genoemd. En honderden voorbeelden, dus eh...

Ik kijk geen nieuws, ik raadpleeg geen rechtse samenzweringssites, ik luister niet naar sud-radio en ik lees 's avonds geen Frankrijk, en het gaat heel goed met me. Ik zie niet welke nuttige informatie je eruit hebt gehaald; dat er antivax-mensen zijn die op 14 juli demonstreren en zichzelf filmen terwijl ze Macron uitjouwen? het is niet nodig om fascistische sites te bezoeken om erachter te komen!


Helemaal mee eens
Hé, mijn schoonouders waren de eersten die werden gevaccineerd, en waarom? OM OP HET TERRAS TE DRINKEN KUNNEN JE MOND IN HET BORD BESTUDEREN STEEF JE ARMEN IN CONCERT OP WANT HET IS GELUK !!! De weerstand is mooi....

Trouwens, ik hoop dat je geen nakomelingen hebt, anders kijk je ze in het gezicht en geef je ze dezelfde toespraak.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par ABC2019 » 15/07/21, 20:38

Gardener schrijft:
Gardener schrijft:
ABC2019 schreef:Ik kijk geen nieuws, ik raadpleeg geen rechtse samenzweringssites, ik luister niet naar sud-radio en ik lees 's avonds geen Frankrijk, en het gaat heel goed met me. Ik zie niet welke nuttige informatie je eruit hebt gehaald; dat er antivax-mensen zijn die op 14 juli demonstreren en zichzelf filmen terwijl ze Macron uitjouwen? het is niet nodig om fascistische sites te bezoeken om erachter te komen!


Helemaal mee eens
Hé, mijn schoonouders waren de eersten die werden gevaccineerd, en waarom? OM OP HET TERRAS TE DRINKEN KUNNEN JE MOND IN HET BORD BESTUDEREN STEEF JE ARMEN IN CONCERT OP WANT HET IS GELUK !!! De weerstand is mooi....

Trouwens, ik hoop dat je geen nakomelingen hebt, anders kijk je ze in het gezicht en geef je ze dezelfde toespraak.

Ik heb één nakomeling (twee), die helaas de covid heeft gekregen, van wie er één een heel saaie lange covid had, met elke maand een terugval met ernstige vermoeidheid en aanhoudende hoestbuien. De twee kozen ervoor om zich te laten hervaccineren om te zwijgen over de formaliteiten en in het buitenland, en om het risico op herbesmetting te minimaliseren. Ik heb hele warme gesprekken met ze en we kijken elkaar probleemloos in de ogen, we wisselen zelfs grappen uit over de antivax. Bedankt dat je om mijn familierelaties geeft!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Remundo » 15/07/21, 20:47

ABC2019 schreef:
Gardener schrijft:Ik heb linkse en patriottische waarden.
Waarom, maar waarom, ben ik gedwongen om informatie te zoeken op rechtse sites? Waarom ? Ik als ik een zekere Julien Dray (14/07/21 / Cnews) hoor praten over het werk en de feiten van historici, maar ik krul me op .... Omdat de agora voor sommige mensen verboden is zodra hun naam wordt genoemd. En honderden voorbeelden, dus eh...

Ik kijk geen nieuws, ik raadpleeg geen rechtse samenzweringssites, ik luister niet naar sud-radio en ik lees 's avonds geen Frankrijk, en het gaat heel goed met me. Ik zie niet welke nuttige informatie je eruit hebt gehaald; dat er antivax-mensen zijn die op 14 juli demonstreren en zichzelf filmen terwijl ze Macron uitjouwen? het is niet nodig om fascistische sites te bezoeken om erachter te komen!

een echte kleine engel deze GillABC

maar dan leiden we af dat je uitsluitend luistert naar de mainstream, gecontroleerd door een kleine oligarchie die je alleen maar goed wil, en werkt voor de welvaart van de natie.

ga je x-de dosis doen, een in BFM-TV, en een andere in de arm ... ik ben beleefd ...
GilleABC schreef:
alg schreef:Kleine video die uitlegt waarom ik ben zoals Madame VALAVETONCUL:



Voorzorgsmaatregel...


het is jouw keuze, als je liever bij elke sociale gebeurtenis wordt getest en 10 keer meer kans hebt om het virus te krijgen dat veel schadelijker RNA bevat dan een vaccin je tenslotte zou geven ... mijn 2e injectie is gepland voor morgen, ik zal een vrij koele vakantie kunnen hebben.
0 x
Beeld

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten