Gele vesten: is de oproep van de November 17 gerechtvaardigd? #GiletsJaunes

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par gegyx » 19/11/19, 22:07

Manu's getuigenis...

(Echt illegale actie van de dienst in opdracht...)

2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par GuyGadebois » 19/11/19, 22:07

Christophe schreef:Wat doet een agent anders dan mensen ongestraft in het gezicht slaan?

Bernard de la Villardière. Draag gewoon een zacht BdV-masker voor gemoedsrust.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16116
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Remundo » 19/11/19, 22:14

de politie is verfoeilijk in het beheer van GJ's.

Ik ben geen anti-politieagent, verre van dat.

Ik merk.

Het recht om te demonstreren wordt geschonden, groepen GJ worden gedood, vergast, geflashballed. Gespannen schoten of schoten op hoofdhoogte, allerlei granaten op tamelijk rustige en onbeschermde GJ's.

Het ergste is de GLI F4 die een voet of hand kan afscheuren, maar het lijkt erop dat het gebruik ervan afneemt.

Omgekeerd lijken de uitgeruste boeven het verrassend goed te doen... We leven in een sluipende dictatuur.

De kleine minpuntjes van Sictaitsimple zorgen ervoor dat ik me afvraag wat de hiërarchie van problemen is.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 19/11/19, 22:14

76179947_203136667369806_2685377659864612864_n.jpg
76179947_203136667369806_2685377659864612864_n.jpg (93.5 KB) Betreden 2929 keer
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 19/11/19, 22:19

Remundo schreef:(...)

Het recht om te demonstreren wordt geschonden, groepen GJ worden gedood, vergast, geflashballed. Schoten van recht of op hoofdhoogte, van allerlei soorten granaten.

Het ergste is de GLI F4 die een voet of hand kan afscheuren, maar het lijkt erop dat het gebruik ervan afneemt.

We leven in een sluipende dictatuur.


Dat is precies Remundo! Bedankt voor uw tussenkomst!

Als je dit accepteert, accepteer je de geboorte van de dictatuur (einde van de democratie).

Het is niet menselijk om niet op gelijke voet te vechten! Je kunt het even in de mond nemen zonder te aarzelen, maar het in de mond nemen zonder te reageren is gewoon niet menselijk! We hebben het over waardigheid!

Er is een zeer grote kans dat de man met één oog in de video opzettelijk het doelwit was... als dit niet het geval is, heeft de schurk de instructies voor het schieten met de bel niet gevolgd... het is minder ernstig, maar het is nog steeds ernstig (maar gegeven wat we hebben het al ongestraft zien gebeuren sinds het begin van de beweging... hij moet vanavond lachen)

Er zijn echte slechteriken in Frankrijk en wetteloze gebieden, maar daar zien we geen flitsballen en dergelijke... of zelfs CRS wat dat betreft...
Op een dag is het mogelijk dat ze zich bij de GJ aansluiten en dat zal de revolutie zijn! Omdat ze geen straatstenen gooien...

Remundo schreef:De kleine minpuntjes van Sictaitsimple zorgen ervoor dat ik me afvraag wat de hiërarchie van problemen is.


En ik in de hiërarchie van zijn eigen leven... :schok: :?
2 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16116
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Remundo » 19/11/19, 22:29

we hebben een onafhankelijke verslaggever die een “GM2L” (traangas met oorverdovend explosief effect) heeft meegenomen; GM2L houdt het midden tussen eenvoudig traangas en de verschrikkelijke GLI-F4



ze brak zijn helm/beschermvizier en liet toen een scheet in zijn gezicht.

Hij is gewond, maar zijn ogen en mond zijn gered. Zijn neus zal een beetje scheef staan, maar hij zal herstellen.

pijn_GJ_Italy.png
blesse_GJ_Italie.png (453.08 KB) 2909 keer geraadpleegd


Artikel Spoetniknieuws
0 x
Beeld
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Ahmed » 19/11/19, 22:42

Gewelddadige actie (we moeten het nog eens worden over de definitie ervan) kan worden overwogen als het een minder kwaad is en als het om een ​​strategie gaat. In de huidige situatie, waarin vreedzame menigten worden gedemoniseerd om deze zeer harde repressie te rechtvaardigen, zouden agressieve reacties van de GJ alleen maar in de kaart spelen van degenen die aan de macht zijn, die dan het geweld zouden kunnen laten escaleren (het heeft de middelen!) Alles is op zijn gemak.
Ik breng in ieder geval hulde aan de moed van de demonstranten!
2 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 19/11/19, 22:43

Remundo schreef:we hebben een onafhankelijke verslaggever die een “GM2L” (traangas met oorverdovend explosief effect) heeft meegenomen; GM2L houdt het midden tussen eenvoudig traangas en de verschrikkelijke GLI-F4


Voor degenen die verdwaald zijn zoals ik, een update over de OFFENSIEVE bewapening van de FORCE OF Disorder (en ONEER) in 1 afbeelding, bron: http://titus2h.e-monsite.com/pages/main ... eltex.html

alsetex-bereik.jpg
asetex-gamme.jpg (164.96 KB) 2906 keer geraadpleegd


Allemaal MADE IN FRANCE, profiteer ervan, het is lokaal consumeren!!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 19/11/19, 22:47

aanvulling:

De gevaarlijk verdwijnende GLI F4-granaat

De staat zal stoppen met het bestellen van de GLI F4, die jarenlang Franse demonstranten verspreidde, verwondde en amputeerde. Deze zal worden vervangen door een andere granaat, die vermoedelijk minder gevaarlijk is. (...)



https://www.liberation.fr/france/2018/0 ... on_1655881

Maar het artikel dateert van 6 maanden vóór de GJ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Christophe » 19/11/19, 22:49

Remundo schreef:ze brak zijn helm/beschermvizier en liet toen een scheet in zijn gezicht.

Hij is gewond, maar zijn ogen en mond zijn gered. Zijn neus zal een beetje scheef staan, maar hij zal herstellen.


Hier kunt u direct tweets invoegen (klik op het blauwe vogeltje rechts)

1 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 208-gasten