Gele vesten: is de oproep van de November 17 gerechtvaardigd? #GiletsJaunes

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Janic » 17/02/19, 17:50

Er zijn schoppen in het hart die verloren gaan als je dit en de rest leest.
Zoveel onzin zeggen tegen de KM terwijl het wordt overgehaald om de grote marketing van de com te houden, het is pijnlijk ...
in dit tempo krijg je een echt pijnlijke kont!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
verwarren
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 416
Inschrijving: 11/06/07, 13:04
x 63

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par verwarren » 17/02/19, 17:59

Janic schreef:
Er zijn schoppen in het hart die verloren gaan als je dit en de rest leest.
Zoveel onzin zeggen tegen de KM terwijl het wordt overgehaald om de grote marketing van de com te houden, het is pijnlijk ...
in dit tempo krijg je een echt pijnlijke kont!


Comme je had moeten lezen, het schopt in het hart .. LOST, maar voila je weet alles, communicatie tussen twee mensen is bijna onmogelijk, dus je zekerheden zie je waar ik ze neerzet.
0 x
De wereld is perfect !!!
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Adrien (voormalig nico239) » 17/02/19, 19:34

phil12 schreef:Vervolging complex arme kerel herlees jezelf <de sterke zoals jij overleeft en de zwakken sterven> het is niet beledigend dat ?????? het is duidelijk dat het betekent dat ik alleen aan mijn appel denk en niet aan die van anderen die kunnen sterven!
Weet je wat in mijn leven om dat te zeggen, je weet hoeveel ik geef aan het restaurant van het hart, aan bepaalde verenigingen, aan zwakkere leden van mijn familie, hoeveel ik betaal in kosten, in belastingen wat win ik ??
wat geweldig is, is deze arme, rijke kloof, je bent zelf miljardair in relatie tot een Birmees, een Ethiopiër die sterft, dus jij bent ook een sterke die leeft op de rug van de kleine Chinees die je telefoon maakt of je kleren, van de kleine Zuid-Afrikaan die in de mijnen schraapt voor je telefoon, je computer om lessen te geven op het net, slavernij je bent!

Kom op stinkende zondagse draad klaar voor mij!


U zult niet hebben gemist de zin zorgvuldig te lezen .... : Wink:

nico239 schreef:Dat is kapitalisme (waarin we niet leven) ... de sterke zoals jij overleeft en de zwakke sterft ... : Wink:


Een enigszins provocerende zin onderbroken door een knipoog smiley ... die in de taal van forums helpt om afstand te nemen van de voorgaande verklaring, in feite dat de verklaring niet volledig letterlijk moet worden genomen.


phil12 schreef:De sterken zoals ik, werken, betalen hun belastingen en hun uitgaven om de zwakken te helpen ./


Dus daar heb je mij met je antwoord gekozen ...

Ik verwachtte eerder een reactie van de stijl: "Wow nee, maar je bent waanzinnig, ik ben niet sterk of zwak, ik ben gewoon een man van goede wil zoals de anderen, niet sterker of zwakker dan mijn buurman, ongeacht zijn goede of slechte fortuin, zijn inkomen of zijn precaire of rijke persoonlijke situatie.

Trouwens, ik ben het helemaal niet eens met deze vorm van classificatie van mannen en vrouwen tussen zogenaamde sterke en zogenaamde zwakke: volgens welke criteria elders ??? Het slaat nergens op ”


Maar met het oog op uw laatste antwoord merkte ik met blijdschap op dat ik uw denken verkeerd had begrepen.

Dus vertrek
phil12 schreef:De sterken zoals ik, werken, betalen hun belastingen en hun uitgaven om de zwakken te helpen ./


En plaats maken voor
phil12 schreef:<de sterken zoals jij overleven en de zwakken sterven> dat is niet beledigend ??????


Ach ja, daar zijn we het helemaal mee eens

En ik ben blij dat het zo vastberaden van je is geschreven.

Het is inderdaad beledigend, vernederend en alle kwalificaties die je kunt vinden, omdat we het op dit punt eens zijn: het onderscheid tussen sterk en zwak is een BELANGRIJK voor de mannen en vrouwen van deze planeet

Als gevolg waarvan ik mezelf corrigeer dat er GEEN is
phil12 schreef:meer leden faibles
in je familie ....
Er zijn alleen geweldige mensen aan wie je alle voordelen die je hen kunt geven, rijk bent ....


phil12 schreef:wat maakt dit rijke decolleté arm


Het is leuk om te lezen :!:
TOTAAL AKKOORD .... met 2000%: helemaal vol.

Geld is absoluut geen criterium van superioriteit van welke aard dan ook, ongeacht de aard: intelligentie, geluk, gezondheid, liefde, eerlijkheid, eerlijkheid, gevoel van algemeen belang, vrijgevigheid, delen ... enz. Enz.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Janic » 18/02/19, 08:30

Janic schreef:
Er zijn schoppen in het hart die verloren gaan als je dit en de rest leest.
Zoveel onzin zeggen tegen de KM terwijl het wordt overgehaald om de grote marketing van de com te houden, het is pijnlijk ...
in dit tempo krijg je een echt pijnlijke kont!
Zoals je had moeten lezen, schopt het in het hart.
Ik lees en lees goed, deze stelregel gaat overal
Natuurlijk laat je formule een deur open voor een zelf die ik niet zou doen. Maar acties volgen vaak gedachten. Wat me dwars zit is dit alles en de rest, dus al diegenen die niet van JOU mening zijn, wat natuurlijk alleen het goede is, het enige goede!
Als de gewelddadige niet eerst had uitgewerkt hoe ze zou toepassen wat ze denken, zou er nooit geweld zijn. Veel mensen (alleen omdat het in het nieuws is) die dood naar de Joden schreeuwen (of iets anders) handelen niet alleen omdat ze bang zijn voor de seculiere arm die zou hen hun vrijheid ontnemen om hun haat tegen de ander te spuwen.
maar voila je weet alles, communicatie tussen twee mensen is bijna onmogelijk, dus je zekerheden zie je waar ik ze neerzet.
Het "je weet alles" is van toepassing op al diegenen die zich over elk onderwerp uiten, inclusief ... jij, onvermijdelijk! En ik heb geen vooroordelen over goed of fout!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
verwarren
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 416
Inschrijving: 11/06/07, 13:04
x 63

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par verwarren » 19/02/19, 08:58

Janic schreef:Natuurlijk laat je formule een deur open voor een zelf die ik niet zou doen. Maar acties volgen vaak gedachten. Wat me dwars zit is dit alles en de rest, dus al diegenen die niet van JOU mening zijn, wat natuurlijk alleen het goede is, het enige goede!
Als de gewelddadige niet eerst had uitgewerkt hoe ze zou toepassen wat ze denken, zou er nooit geweld zijn. Veel mensen (alleen omdat het in het nieuws is) die dood naar de Joden schreeuwen (of iets anders) handelen niet alleen omdat ze bang zijn voor de seculiere arm die zou hen hun vrijheid ontnemen om hun haat tegen de ander te spuwen.


Dat is wat ik zeg, je moet serieus overwegen om hulp te krijgen, er is geen schaamte : Lol:
Dit zou ons uw letterlijke "zinloze" diarree besparen.

A ++
0 x
De wereld is perfect !!!
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6982
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par gegyx » 19/02/19, 11:48

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Janic » 19/02/19, 12:19

Dat is wat ik zeg, je moet serieus overwegen om hulp te krijgen, er is geen schaamte : Lol:
het is inderdaad geen schande om geholpen te worden, dus aarzel niet om het te gebruiken
Dit zou ons uw letterlijke "zinloze" diarree besparen.
wat zou impliceren dat de jouwe zijn onvermijdelijk vol van betekenis! :x
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6982
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par gegyx » 19/02/19, 13:21

het is heel interessant, krachtig en ontspannend om eindelijk verstandige meningen te hebben ...
Maar er is er een die op bfm is en de ander ondersteunt Dupont Aignan ...

0 x
verwarren
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 416
Inschrijving: 11/06/07, 13:04
x 63

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par verwarren » 19/02/19, 16:52

Janic schreef:wat zou impliceren dat de jouwe zijn onvermijdelijk vol van betekenis! :x


Ik laat je niet zeggen .... : Lol:
Ik heb 305-berichten gemaakt in 12-jaren en je bent al in 6624 in 8 jaar 1 / 2, het is een therapie zoals elke andere, je zou het kalmer aan moeten doen, aan ons denken. : Mrgreen:
0 x
De wereld is perfect !!!
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes




par Janic » 19/02/19, 17:22

Janic schreef:
wat zou betekenen dat de jouwe vol betekenis zijn, onvermijdelijk! :x

Ik laat je niet zeggen .... : Lol:
Ik heb 305-berichten gemaakt in 12-jaren en je bent al in 6624 in 8 jaar 1 / 2, het is een therapie zoals elke andere, je zou het kalmer aan moeten doen, aan ons denken.
de jouwe roept ook om diarree. maar ik corrigeer daarom gezien uw "Ik heb 305 berichten gepleegd in 12 jaar en je bent al op 6624 in 8 1/2 jaar "het moet nogal constipatie zijn. : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
Hoe de tijd vliegt!
het is een therapie als elke andere, je zou moeten vertragen, denk aan ons.
bedankt dat je je zorgen maakt over mijn dynamiek, maar hij is in orde.
Dus, wie staat er op 13.826 10 in XNUMX jaar, classificeer je het in wat voor soort super diarree?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 296-gasten