geet gas of waterstof op auto's?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

geet gas of waterstof op auto's?




par lau » 11/12/05, 16:24

Als je uit milieuoogpunt zou moeten kiezen, zou je dan voor doping kiezen met "Geet" -gas of waterstof / zuurstofgas?
Ik specificeer natuurlijk met een identieke stroom.

Beeld
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 11/12/05, 17:27

Aangezien de efficiëntie van waterstofdoping nog moet worden bewezen ... komt de vraag naar mijn mening niet eens voor ...

ps: we hebben het niet over "geet" gas in het geval van een G-systeem ... nou, ik denk :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 14/12/05, 18:09

Ik stel voor dat we waterstof doping testen ondergaan op de powerbank en op het circuit !!! Is het mogelijk? Ik kan verbinding maken met een doos die het produceert, we zouden het tenminste oplossen : Wink:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 14/12/05, 20:49

Uh ... heb je het over utopie?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 138-gasten