Kernenergie: al uw vragen!

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 02/12/06, 16:21

Mijn mijn mijn...
Maar als het zijn glazuur heel goed doet, maar nu; hij moet het erg druk hebben, anders muilt hij, want het geld voor zijn vereniging komt niet snel terug ...
op pagina http://www.jp-petit.com/Contact/Contact.htm
de tweede link is de juiste. Maar om niet gestoord te worden door robots, wil hij zijn adres niet duidelijk vastleggen.
Op wat je hebt geklikt staat een foto van zijn adres.
Herschrijf het gewoon op tekstsoftware en de link is actief ...
----
Als het om uitleg over de LMJ gaat, denk ik niet dat het veel met de Z-machine te maken heeft.
Inderdaad, deze bal is bestudeerd en gemaakt sinds 2004 ...
De Z-machine interesseerde het Franse leger pas recentelijk echt.
Hij had dit studiecentrum, opgericht in Bordeaux, al afgewezen om simulaties van nieuwe atoombommen te bestuderen en te vermijden dat ze in het echte leven of ondergronds tot ontploffing zouden komen, naar aanleiding van Chirac's vrij late arrestatiebeslissing in Polynesië.
Voor Petit is dit centrum slechts een officiële nepposter van legitimiteit, met veel geld en wetenschappers, toen hij dacht dat de explosies diep gingen, met een bekende camouflagetechniek, die alle landen gebruiken namelijk het laten ontploffen van 3 kT bommen in putten die zijn ontworpen om de tremor te isoleren, en deze te verwarren met een gebruikelijke explosie van een mijnbouwoperatie.
Hij werd berecht, maar kreeg een boete vanwege de verdiensten, maar door slimme vervolging, om te voorkomen dat hij de zaak zou presenteren.
Het was duidelijk heet en er is iets dat heel snel je gezondheid kan verliezen, in dit geval met een grote verkoudheid, mogelijk behandeld door een alternatief medicijn tegen polonium 210 ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 02/12/06, 23:27

gegyx schreef:Mijn mijn mijn...
Maar als het glazuur heel goed werkt,

Bedankt, Gegyx, voor deze info. Reactie naar Emile gestuurd naar JPP:
De volgende adressen hadden permanente fatale fouten ----- (reden: kan geen uitvoer maken)
----- Transcript van sessie volgt ----- procmail: quotum overschreden tijdens schrijven "/ var / mail / jppetitsc1" 550 5.0.0 ... Kan geen uitvoer maken

Geen idee wat het betekent :schok: Ik zal het nog een keer proberen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 03/12/06, 01:51

Bericht verwijderd
Dernière édition par Cuicui de 04 / 01 / 07, 18: 38, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 03/12/06, 08:59

De emile van JPP werkt nog steeds niet, zelfs niet met een ander adres fraxiset.fr
De opdracht niet gevonden om het vorige bericht te verwijderen :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 10/12/06, 21:26

Cuicui schreef:Ik zal proberen contact op te nemen met JP Petit om hem de gelegenheid te geven het uit te leggen.

Ik kon eindelijk contact opnemen met JPP. Zijn laconieke reactie op de verklaringen van Chuwee :
Deze heer moet zijn kennis van neutronica herzien. Deze dingen zijn bekend.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 11/12/06, 21:03

Waaaah! :D
Super top het antwoord! Geweldig ! : Mrgreen:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 11/12/06, 21:07

Is er een natuurkundige in de kamer die het kan uitleggen?
0 x
Chuwee
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 05/05/06, 23:49




par Chuwee » 04/01/07, 17:33

Als hij wil komen vechten, is er geen probleem : Cheesy: .
Ik ben open en bereid om mijn fouten toe te geven (als die er zijn) :D ). Dat is tenslotte hoe we vorderen, toch?

Aan de andere kant zijn we het op één punt eens, als hij het over neutronica heeft, is dat geen fusie :D

Zoals ik X keer heb uitgelegd over dit onderwerp, wordt lithium geactiveerd en vormt het tritium en helium4 (en een neutron voor Li7).
Voeg dan samen:
Tritium + tritium geeft He4 + 2n
Deuterium + deuterium geeft He4 of He3 + n of Tritium + p
etc. ..

Voor mij is het gesloten, ik ben het beu om 36X hetzelfde te zeggen, allemaal omdat JPP het tegenovergestelde zegt : Lol: . Bovendien spreken onze woorden elkaar niet tegen, hij zegt maar de helft van de dingen (wat heeft hij geleerd?). Aan de andere kant gaan mijn neutronica-bases heel goed en gelukkig, omdat ik ze binnen 2 maanden heb laten onderzoeken, bedank ik hem voor zijn zorgen : Lol: .
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 04/01/07, 18:31

Bedankt voor de info. Hoe zit het met waterstof-boorfusie?
0 x
Chuwee
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 05/05/06, 23:49




par Chuwee » 04/01/07, 18:58

Precies hetzelfde principe als bij lithium ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 252-gasten