Tsjernobyl balans, kosten kaarten en contaminatie (Frankrijk)

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 21/10/15, 10:11

Janic schreef:...
Laster: om iemands reputatie proberen te ruïneren door hem een ​​daad toe te schrijven die zijn eer schaadt, zijn overweging.
...

Eigenlijk, dat is wat je oefent, zeggend dat ik dit of dat gezegd zou hebben als het alleen maar je eigen interpretaties zijn die op een stomme en lasterlijke manier herformuleren, wat ik zeg.
Tot zover de lasterzijde.
Wat de "belediging" betreft, u blijft niet achter met uw beschuldigingen van een bepaald "religieus fanatisme", en ook dat kan binnen de reikwijdte van de wet vallen.

Hetzelfde: laat de moderators schatten of er smaad is of niet!

Dit is niet de rol van moderators, maar van rechtvaardigheid. Er zijn inderdaad wetten in Frankrijk over dit onderwerp. Het zou beter voor je zijn om ze te ontdekken en te respecteren, voordat je de onaangename verrassing krijgt dat je door een OPJ wordt gedagvaard voor dubieuze forum, voorspel nodig voor de beslissingen van gerechtigheid die zullen volgen.

Daarom nodig ik je nogmaals uit om over het onderwerp te praten en niet over de mensen waar ze het over hebben.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 21/10/15, 10:59

Janic schreef:
Laster: om iemands reputatie proberen te ruïneren door hem een ​​daad toe te schrijven die zijn eer schaadt, zijn overweging.

Re belotte, ik heb niet geschreven maar stad het woordenboek.
Eigenlijk, dat is wat je oefent, zeggend dat ik dit of dat gezegd zou hebben als het alleen maar je eigen interpretaties zijn die op een stomme en lasterlijke manier herformuleren, wat ik zeg.
Stom! Is dit niet een belediging en een laster?
Dus je bent niet buitengesloten in dit onderwerp, daarom heb ik aangeboden je parels in dit gebied te verzamelen; Ik wacht op je groene licht!
Je hebt echter gelijk over ongepaste quotes, te snel, en dus mea culpa, je moet nog steeds hetzelfde doen.
Tot zover de lasterzijde:
Laster is een juridisch concept om opmerkingen te maken die de eer van een natuurlijke persoon beledigen of moreel. Meestal kan er geen laster zijn tenzij de beschuldiging wordt ondersteund door onwaarheden. ..
Dus jij bent ook een lasteraar. Eén overal!
Wat de "belediging" betreft, u blijft niet achter met uw beschuldigingen van een bepaald "religieus fanatisme", en ook dat kan binnen de reikwijdte van de wet vallen.
Voor de 'beledigingen' ben je ook niet achter: wil je ook daar een bloemlezing van je beledigingen jegens anderen? Heb je geen lasterlijke en beledigende speech gehad over de islam zoals de jezuïeten?
Citation:
Hetzelfde: laat de moderators schatten of er smaad is of niet!
Het is niet de rol van moderators, maar van gerechtigheid
De rol van de moderators is te schatten of opmerkingen het wel of niet respecteren van het handvest waartoe iedereen zich op dit punt kan uitspreken. forum. Ze hebben alle macht om te censureren of uit te sluiten van deze site. Voor de rest ...
Er zijn inderdaad wetten in Frankrijk over dit onderwerp. Het zou beter voor je zijn om ze te ontdekken en te respecteren, voordat je de onaangename verrassing krijgt dat je door een OPJ wordt gedagvaard voor dubieuze forum, voorspel nodig voor de beslissingen van gerechtigheid die zullen volgen.
Ik beef met angst!
Dus je zou je zorgen moeten maken over je geschriften met groepen, gemeenschappen die ook naar de rechter kunnen stappen. Je valt in een spot die je niet dient, en ook niet geloofwaardig is.
Daarom nodig ik je nogmaals uit om over het onderwerp te praten en niet over de mensen waar ze het over hebben.
bedankt voor de uitnodiging en voor zover je dat ook doet: natuurlijk! :D
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 21/10/15, 13:15

Janic schreef:...
Daarom nodig ik je nogmaals uit om over het onderwerp te praten en niet over de mensen waar ze het over hebben.
bedankt voor de uitnodiging en voor zover je dat ook doet: natuurlijk! :D

Als ik ooit over je praat, is dat omdat je de anterioriteit van de aanval ad hominem hebt en dat ik niets kan zeggen. In termen van laster of belediging, ervaar ik je dat anticipatie het eerste is dat de rechters in de gaten houden.

Ik heb teveel minachting voor de auteurs van toespraken die ik voor clusters van ratiocinations en aanvallen op homemeest heb gehouden, om erover te praten.

Terugkomend op het onderwerp, namelijk "Tsjernobyl balans, kosten kaarten en contaminatie (Frankrijk)"
[De overvloed aan dieren] "Het betekent dat ze tenminste gezond genoeg zijn om zich beter te reproduceren dan in bevolkte gebieden. ".
Dat is wat ik zei en alleen wat ik zei.

Als u ook iets over het onderwerp te zeggen heeft, namelijk "Tsjernobyl balans, kosten kaarten en contaminatie (Frankrijk)Het is niet te laat.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 21/10/15, 14:00

Janic schreef:
Citation:
Daarom nodig ik je nogmaals uit om over het onderwerp te praten en niet over de mensen waar ze het over hebben.
bedankt voor de uitnodiging en voor zover je dat ook doet: natuurlijk!
Als ik ooit over je praat, is dat omdat je de anterioriteit van de aanval ad hominem hebt en dat ik niets kan zeggen. In termen van laster of belediging, ervaar ik je dat anticipatie het eerste is dat de rechters in de gaten houden.
Dit wordt kort geheugen genoemd. Mijn voorstel wil altijd een bloemlezing maken van je ... eerdere aanvallen en ik kan natuurlijk niets zeggen.
Voor de juryleden, stop met het maken van je bioscoop, je kunt alleen maar geloven!
Ik heb teveel minachting voor de auteurs van toespraken die ik voor clusters van ratiocinations en aanvallen op homemeest heb gehouden, om erover te praten.
Je flickt tenminste niet op je elleboog of knie (populaire uitdrukking!)
8)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 21/10/15, 14:26

Exnihiloest schreef:Als ik ooit over je praat, komt dat omdat je de anterioriteit van de aanval ad hominem [...] hebt. In geval van smaad of belediging, van ervaring kan ik je vertellen dat de anterioriteit de eerste is iets dat rechters uitkijkt.

Als u ook iets te zeggen hebt over het onderwerp, namelijk “Tsjernobyl-evaluatie, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk), dan is het nog niet te laat.

tssss, het begint zwaar te zijn :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Christophe » 29/05/16, 16:09

Voor de 30-jaren van de ramp is eindelijk de officiële Tsjernobyl-t-shirt beschikbaar ...

cherno_tshirt.jpg
tcherno_tshirt.jpg (13.73 KIO) 4580-tijden bekeken


Variaties zijn natuurlijk mogelijk: 1- of 2-kop, 3- of 5-arm ... : Cheesy:
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par moinsdewatt » 14/11/16, 21:14

22 / 04 / 2016 batiactu.com
De montage van de Tsjernobyl-containment dat moet de betonnen sarcofaag gebouwd in noodgevallen 1986 cap, voortgezet onder leiding van de BTP Bouygues en Vinci groepen. De mobiele gebouw, onconventioneel, zal worden opgedreven tot het einde van het jaar en maakte luchtdicht in 2017 voor dat werk aan het apparaat 4 kan veilig kan ontmantelen.

http://www.batiactu.com/edito/tchernoby ... -44676.php


De ark van Tsjernobyl, binnen:

Beeld
Een deel van de teams verzamelden onder de insluiting ark;
op de achtergrond, de plant in Tsjernobyl, waarvan de reactoren nog steeds actief 3 intact © Novarka



Beeld

De containment Ark in cijfers:
257 meter bereik
162 meter overdekte lengte
108 meter hoog
86.000 m² gevelbekleding
20.000 betonnen fundamenten van m3
25.000 11.000 + ton constructiestaal ton materiaal
100 jaar verwachte levensduur
-43 ° C tot + 45 ° C temperatuurbereik
Weerstand tegen 3 klasse tornado's en aardbevingen van magnitude 6 (Mercalli)
1.220 Oekraïense werknemers aanwezig op de site tegelijk + 220 buitenlandse werknemers
5 miljoen techniek uur
17 miljoen arbeidsuren


http://www.batiactu.com/edito/tchernoby ... -44676.php
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par moinsdewatt » 14/11/16, 21:15

De gigantische beschermingskoepel van Tsjernobyl begint met de implementatie

De 14.11.2016

De gigantische koepel, waterdicht en staal, ter dekking van de sarcofaag die gehaast was in 1986 boven de ongevalsreactor van de kerncentrale van Tsjernobyl, begon maandag opgestart te worden, kondigde de Europese Bank voor Wederopbouw en ontwikkeling (Berd).

"Een van de meest ambitieuze projecten in de geschiedenis van de engineering gaat door een cruciale fase", schreef de Berd, die een fonds beheert voor het beveiligen van de site, in een verklaring.

Zwaar van 36.000-tonnen en hoog van 110-meters, deze koepel, al gemonteerd, moet geleidelijk worden gepositioneerd tot de uiteindelijke locatie tegen het einde van november. Met een levensduur van minimaal 100-jaren kunnen veilige decontaminatiewerkzaamheden in de beschadigde reactor worden uitgevoerd.

"Voor ons is deze koepel niet slechts 36.000 ton metaal. Het is 36.000 ton vertrouwen in het succes (van dit project, let op), vertrouwen in deze site", verklaarde de algemeen directeur van de fabriek. van Tsjernobyl, Igor Gramotkin, geciteerd in het persbericht.
.........................


http://www.sciencesetavenir.fr/nature-e ... ace_108126

.............
Deze maandag heeft de werf een cruciale fase bereikt. De nieuwe hoge boog van 108, gebouwd in de buurt van de reactor, begon langzaam te rijden naar zijn bestemming.

In een persbericht zegt Novarka dat het "de grootste mobiele aarde-structuur ooit gebouwd" is. De set, die 36 000-tonnen weegt, wordt verplaatst door 224-hydraulische vijzels die bij elke stuwkracht de structuur van 60 cm verschuiven. Het containment moet op zijn plaats zijn na 40 uren duwen, gespreid over een periode van vijf dagen. Uiteindelijk heeft de ark 327-meters afgelegd.
.............

http://www.parismatch.com/Actu/Environn ... ue-1118438
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par moinsdewatt » 14/11/16, 21:23

0 x
Aardbeving
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 78
Inschrijving: 17/10/16, 14:53
x 15

Re: Chernobyl Review, kosten, kaarten en besmetting (Frankrijk)




par Aardbeving » 15/11/16, 03:42

Een vriend van me stierf aan aids (de term die toen werd gebruikt) een week voor Tsjernobyl ... Goede kerel, dat wist hij niet! Maar voor mij verdubbelt dit de chronologische benchmarks ... ik zal nooit de datum van het "ongeluk" in Tsjernobyl vergeten.

De tijm en rozemarijn uit de Provence hebben sinds het 'ongeluk' hoge concentraties cesium 135 aangetoond. Een ernstig radioactief element met een halfwaardetijd van 30 jaar (cesium 135 uitgestoten door Tsjernobyl heeft nu de helft van zijn radioactiviteit verloren ! Laten we ons verheugen!). Het is aan jou om conclusies te trekken over de tijm en rozemarijn van dit jaar uit de Provence (ik heb het niet over wilde paddenstoelen en wortelen in je tuin, ik heb er geen studies over gelezen).

Aan het einde van de jaren negentig 'zeiden we' dat de natuur haar rechten terugkreeg in de uitsluitingszone rond de plaats van het ongeval. De zwijnen voelden zich op hun gemak, niet de minst hebzuchtige Galliërs in de buurt. Een video toonde betoverende ruimtes die lachten van het leven.

Maar een beetje onderzoek liet toen toe om het beeld van een paardebloem te zien die tekenen van mutatie vertoont die duidelijk niet normaal zijn.

Probeer Google afbeelding zoeken voor "Tsjernobyl paardebloem".

Het is nog steeds niet normaal ...
1 x
Het sleutelwoord van onze overleving, dat is het leven, omdat we niet kiezels eten, dan doden ze met respect en onderscheidingsvermogen!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 196-gasten