Verwarmingstemperatuur waterkoker

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Lisabaron
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 24/08/20, 16:18

Verwarmingstemperatuur waterkoker




par Lisabaron » 24/08/20, 16:25

Hallo,
Ik heb momenteel een elektrische theepot en ik denk dat deze niet opwarmt tot de juiste temperaturen. Het is instelbaar op het gewenste temperatuurniveau, maar het wordt te warm als ik het op temperaturen boven de 90 ° zet.

Het is een riviera en een bar.
Als je mij een oplossing of een bevinding kunt bieden, ben ik geïnteresseerd in jouw ervaring.

Goededag aan iedereen :).

Lisa
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: temperatuur van de verwarmingsketel van de waterkoker




par Christophe » 24/08/20, 17:39

Als het instelbaar is ... lager dan 90 ° C instellen! : Cheesy: :schok:
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: temperatuur van de verwarmingsketel van de waterkoker




par phil59 » 24/08/20, 21:05

Eenvoudig en efficiënt !!!!! : Cheesy:
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: temperatuur van de verwarmingsketel van de waterkoker




par izentrop » 25/08/20, 01:12

Hallo,
Lisa is ook het model van de waterkoker?

ik heb een domoclip waterkoker, het moet dezelfde machine en hetzelfde programma zijn.
We gebruiken het programma niet meer, we stoppen het handmatig als het water suddert.

Dus ik probeerde het opnieuw door het water te meten met een keukenthermometer.
Ik heb getest met 0.6 liter: ingesteld op 50 °, in werkelijkheid wanneer het stopt op 50 ° weergegeven, blijft de temperatuur stijgen om te stabiliseren op 70 °, echte watertemperatuur ook weergegeven op de keukenthermometer .
Ik heb weer een test gedaan met 0.6 liter. Waterkoker niet volledig gekoeld ingesteld op 70 °, na automatische uitschakeling gaf het display tot 81 ° aan na stabilisatie

Tijdens het warmhouden daalde de temperatuur naar 67 zodat de weerstand weer opwarmt en zich weer stabiliseert op 76 °.

Moraliteit moet rekening houden met de traagheid van de thermostaat. De watertemperatuur is die weergegeven na stabilisatie.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten