Beheer wachtwoorden in 2021 (cloud of lokaal)

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Betreft: Beheer uw wachtwoorden in 2021 (Cloud of lokaal)




par Christophe » 23/05/21, 13:14

Ahh leuk geprobeerd!

Herlees de kunst van het oorlogvoeren... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Betreft: Beheer uw wachtwoorden in 2021 (Cloud of lokaal)




par GuyGadeboisTheBack » 23/05/21, 13:18

Christophe schreef:Ahh leuk geprobeerd!

Herlees de kunst van het oorlogvoeren... : Mrgreen:

The Art of War is IRL... ook leuk geprobeerd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Betreft: Beheer uw wachtwoorden in 2021 (Cloud of lokaal)




par Christophe » 23/05/21, 13:23

En dan ?

Het principe is hetzelfde: maak je verdedigingsstrategie niet bekend... zo voorkom je dat je gemakkelijker kapot wordt gemaakt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Betreft: Beheer uw wachtwoorden in 2021 (Cloud of lokaal)




par GuyGadeboisTheBack » 23/05/21, 13:26

Christophe schreef:En dan ?

Het principe is hetzelfde: maak je verdedigingsstrategie niet bekend... zo voorkom je dat je gemakkelijker kapot wordt gemaakt!

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!! Je bent echt naïef....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Betreft: Beheer uw wachtwoorden in 2021 (Cloud of lokaal)




par Christophe » 23/05/21, 13:30

Je hebt gelijk ! Goede zondag ! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Betreft: Beheer uw wachtwoorden in 2021 (Cloud of lokaal)




par GuyGadeboisTheBack » 23/05/21, 13:33

Om "gegevensverlies" van Facebook of Tweeter te voorkomen, heb ik noch het een noch het ander... net zomin als Tik Tok, Instagram of andere "moderne" onzin van dat soort. Ik heb ook geen Cloud, het meest onveilige wat mogelijk is. : Mrgreen:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: wachtwoorden beheren




par izentrop » 23/05/21, 15:53

Christophe schreef:er zijn hulpprogramma's voor synchronisatie tussen machines al jaren eh Izy (ik weet dat het voor privacy en veiligheid een manier is om je mdp in de Cloud te sturen, maar in het geval van een storing verlies je niets) ...
Koppel Firefox gewoon aan een Cloud-account en alles is binnen enkele seconden klaar op een nieuwe machine!
Er zijn natuurlijk equivalenten voor Chrome (gmail-account) en voor Edge (MS-groepsaccount: hotmail, live ...) ...
Firefox, ik werd er moe van, te vaak updates, het openen met tientallen minuten vertraagd, ik had geen SSD.
En dan is Edge enorm geëvolueerd, vooral op het gebied van taalvertaling.

Bij mijn nieuwe installatie van Win 10 heb ik OneDrive, dus ik heb het bestand erop gezet en mezelf een e-mail gestuurd met het adres. Op Android moet je een app van 50 MB installeren, plus een hele reeks voorwaarden waaraan je moet voldoen. Bovendien is de link slechts 7 dagen beschikbaar, anders moet je je abonneren op premium... en dan? :x.
Ik keek naar andere hosts, dezelfde maximaal 7 dagen.
Bovendien koppelen Google en Windows onze accounts systematisch aan mij en mijn vrouw. Ze vallen ons lastig met deze wachtwoordverhalen.

Ik ken het internet niet zo goed als jij.
Ik zou vanaf elk apparaat gemakkelijke toegang tot dit bestand op internet nodig hebben.
Anders zou een cloud van minder dan 10 MB voldoende zijn om mijn essentiële documenten op te slaan. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: wachtwoorden beheren




par GuyGadeboisTheBack » 23/05/21, 16:08

izentrop schreef:Firefox, ik werd er moe van, te vaak updates, het openen met tientallen minuten vertraagd, ik had geen SSD.<<< Nu je een SSD hebt, kun je terugkeren naar Firefox, het is de veiligste browser en als hij voortdurend wordt bijgewerkt, is dat te danken aan een actieve community die eraan werkt en hem voortdurend verbetert, vooral op het gebied van beveiliging.
En dan is Edge enorm geëvolueerd, vooral op het gebied van taalvertaling.<<< Edge is absolute SHIT, een vuilstofzuiger, een smerig stuk stront. Ik heb het een keer gebruikt: om Firefox te downloaden... Tegen de tijd dat ik het deed, had ik al pokken!!!


Het is absoluut noodzakelijk om O&O Shutup (mijn favoriet) te installeren om Windows 10 zoveel mogelijk te vergrendelen, wat een allround spionnennest is!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: wachtwoorden beheren




par Exnihiloest » 25/05/21, 21:57

izentrop schreef:...Firefox, ik werd er moe van, te vaak updates, het openen van je opening met tientallen minuten vertraagd...

Ik wist niet dat er nog ADSL 512 Kb/s bestond. Dit is het nadeel van wonen op het platteland. Of is jouw pc een 286 uit de jaren 80?
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Betreft: Beheer uw wachtwoorden in 2021 (Cloud of lokaal)




par izentrop » 26/05/21, 08:01

Nou ja, bumpkins leggen niet al hun eieren in één mand.
Ben jij wel eens constructief?
1 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten